Ban!quote:
Ing kennede bedoelde ze 'Téring wat een Vuige Puinhoop'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heu, ze bedoelde: Tranen Voor Poesjes heur
Soms zie ik amper verschil tussen de 2 Q's ( ga nu wel heel hard rennen om het vege lijf te reddenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Ing kennede bedoelde ze 'Téring wat een Vuige Puinhoop'
Ownee, da's Q
Niet deze Q, maar die andere
Nog even over maandag, dan kan je niet, want dan heb je een begrafenisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Soms zie haast amper verschil tussen de 2 Q's ( gaat nu wel heel hard rennen om het vege lijf te sparen
Hihiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Queller het volgende:
Oke, ik ga inbinden, voor het helemaal uit de klauwen giert
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Komt dat even goed uit, krijgt Dierenthuis een legaatje
Jij moet niet inbinden, dat is je aard nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Queller het volgende:
Oke, ik ga inbinden, voor het helemaal uit de klauwen giert
Geen zorgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen kont meer van hier, maar dat zal er wel bij horen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
We openden ook precies gelijk een nieuw deel (omdat de zelfbenaamde jonge God het vergat dat hij de lapo had)
Sluit de mijne maar want updates zijn belangrijk
Dat was ik. Met mijn secret powers. Niet doorvertellen dat ik die nog heb hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
Oeh we zijn een reeks, dank aan welke mod dat ook gedaan heeft
Jij bent ook zo'n skattie hè , ondanks al die "illegale" powersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat was ik. Met mijn secret powers. Niet doorvertellen dat ik die nog heb hoor
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor wie het nog niet zou weten(understatement): Hills blijft tóch sponsor van voer voor Dierenthuis
Beter!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor wie het nog niet zou weten(understatement): Hills blijft tóch sponsor van voer voor Dierenthuis
Volgens de Telegraaf:quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok dat er wel een prijs(je) aan vast hangt
En jeeeej voor Hills
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |