Ik mag toch aannemen dat je kan selecteren met je crew te spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Badeendt het volgende:
Bij mij ook:) Ik kom alleen nooit in een server met mede fokkers terecht
kun je voor kiezen Join Crewmembersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:20 schreef Fok-now het volgende:
Lijkt er op dat ik nu eindelijk online ben. Maar nog geen fokkers gezien...
Je moet eerst paar start missies gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef OMG het volgende:
Tijdens het opstarten van de game viel het me gisteravond pas op dat je A kunt drukken tijdens 1 van de eerste laadschermen om meteen naar GTA Online te gaan (of weer terug naar Story Mode te switchen). Ik heb toen maar eens meteen vanaf daar GTA Online geladen, en ik kwam zowaar eens in een ander scherm terecht!
Eerste race gedaan, en toen kwam ik in een laadscherm dat maar niet ophield. Toen terug naar het dashboard gegaan, game opnieuw opgestart, en ik kwam in de open wereld terecht. Jammer genoeg dat er maar 4 anderen waren. En ik had niet zo'n zin om Lamar's hold up missie te doen, dus even rondgereden op zoek naar andere spelers, kon niemand vinden, toen maar gestopt.
Vanavond nog eens proberen.
Waar moet je die heen brengen dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef tonic1 het volgende:
tip: verkoop suv ze leveren 9.000 op dit kan elke 24 min dus na 10 uur heb je al bijna 200.000 simpel
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef XethaX het volgende:
[..]
Update is beschikbaar en werd bij mij goed geinstalleerd en werkt smoooooooth
Ook PS3?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekend
Ook Xbox360?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekend
gewoon elke ls customs te vinden op de map bij het spuitbusjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef robben93 het volgende:
[..]
Waar moet je die heen brengen dan?
?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Tutorial kut missies.
Bleef maar laden en toen ben ik verder story mode gaan spelen om wat dingen af te ronden.
Ohja thnx manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef tonic1 het volgende:
[..]
gewoon elke ls customs te vinden op de map bij het spuitbusje
quote:De PS3 update is nu live! De Xbox 360 update komt er zo snel mogelijk aan.
Volgens mij niet na 24 min hoor, ik dacht dat 45 min de grens was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef tonic1 het volgende:
tip: verkoop suv ze leveren 9.000 op dit kan elke 24 min dus na 10 uur heb je al bijna 200.000 simpel
xDquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef fotostarter het volgende:
hm... ik ben naar die meeting gegaan.
nu sta ik ergens, en kan niks meer. Kan de camera niet eens bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |