SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Van Gaalquote:
Ik heb er maar 30, alles gekocht en nu door m'n coins heenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Jorwol het volgende:
Nee maar echt hoor, als hier een aantal mensen al meer dan 100 van die kaartjes hebben, zijn er ook altijd van die kansloze gasten die er al meer dan 1000 ofzo hebben, die economie is echt fucked. Zeker als de glitch niet snel gedicht wordt.
nopequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
glitch werkt niet op de webapp of wel
Ik kocht er net 1 voor 800cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Ze blijven maar dalen hè, hunter gaat nu al voor 900c
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
Tuurlijk wel.quote:
welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
Werkt idd niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, probeerde het net.
Of ik doe iets fout.
Ik denk dat op het moment geen van die dingen echt iets waard is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is manager League do Brasil 1 nog wat waard?
Maar is die normaal gesproken wat waardquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment geen van die dingen echt iets waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |