Hierbij verkoop ik mijn Casio Edifice EQW-A1000DB-1AER horloge.
Ik wil graag een ander horloge vandaar dat deze weg mag.
Glas, bezel en kast zijn 100% krasvrij. Het bandje heeft her en der wat gebruikerssporen.
Horloge is uiteraard 100% origineel, geen neppe import (Bon is aanwezig, aanschafdatum april 2012).
Uiteraard wordt alles geleverd in de originele doos en bijbehorend blik met alle boekjes e.d.
Vraagprijs: 299 euro.
Horloge is op te halen en te zien in Rijssen (OV)
Hieronder enkele van de vele functies.
- Zonne-energiefunctie
Zonnecellen zorgen voor een onafhankelijke en milieuvriendelijke stroomvoorziening van het horloge. Overtollige zonne-energie wordt in een accu opgeslagen.
- Radiosignaalontvangst (EU, USA, JPN, CHN)
Of het nu in Europa, Noord-Amerika en Japan of in afgelegen delen van Canada, Midden-Amerika en China is - nadat het horloge op de lokale tijdzone is ingesteld, ontvangt het het betreffende radiosignaal en geeft het altijd de exacte tijd aan. In veel landen stelt het bovendien helemaal vanzelf de zomer- en wintertijd in.
- Wereldklok
De wereldklokfunctie geeft de tijd in maximaal 29 verschillende tijdzones weer.
- Datumweergave
De huidige datum wordt op de display getoond
- Stopfunctie - 1/20 sec. - 1 uur
De verstreken tijd wordt gemeten met een precisie van 1/20 sec. Het horloge kan tijden van max. 1 uur meten.
- 5 rondetijden
In de stopwatchmodus kunnen maximaal 5 rondetijden worden opgeslagen en later worden weergegeven.
-Timer - 1/1 min. - 1 uur
Voor wie het precies wil weten: de countdown-timers helpen u te herinneren aan speciale of terugkerende gebeurtenissen door op het ingestelde tijdstip een akoestisch signaal af te geven. De tijd kan in een minutenpuls en tot maximaal 1 uur vooraf worden ingesteld Erg handig voor het dagelijks innemen van medicijnen of intervaltraining.
- Dagalarm
Aan dagelijks terugkerende gebeurtenissen wordt u herinnerd door het dagalarm, waarbij een akoestisch signaal klinkt op het ingestelde tijdstip.
- Automatische ijking van de wijzers
De automatische ijking van de wijzers controleert ieder uur de stand van de wijzers en corrigeert ze, indien nodig, bijvoorbeeld vanwege verlopen onder invloed van stoten of magnetisme.
- Automatische kalender
Als de automatische kalender eenmaal is ingesteld, wordt altijd de juiste datum weergegeven.
- Mineraalglas
Het harde, krasbestendige mineraalglas beschermt het horloge tegen ontsierende beschadigingen.
-Massieve roestvrijstalen kast
- Massief edelstalen armband
Hard, duurzaam en elegant: de massief edelstalen armband is een hoogwaardige klassieker voor horloges.
- Veiligheidssluiting
Daarop kun je vertrouwen: de armband van dit horloge is met een speciale sluiting uitgerust die het per ongeluk openen verhindert.
- Classificatie waterbestendigheid (10 bar)
- Type batterij
CTL920
- Afmetingen
ca. 51,6mm x 46,9mm x 14,3mm (H x B x D)
- Gewicht
ca. 193,0 g
En dan nu de foto's, ik heb ze goed mogelijk proberen te maken maar mijn camera is niet super geschikt voor macro fotografie.
![P1020168.jpg]()
![P1020166.jpg]()
![P1020161.jpg]()