Zeker, alleen die fles vieux nog niet toen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was die fles eigenlijk op toen?
Ik voeg geen mensen toe, mensen voegen mij toe.quote:
Ik heb je ook alleen maar gevonden omdat ik een gesprek gegooid werd waar jij bij zatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik voeg geen mensen toe, mensen voegen mij toe.![]()
Als ze mij kunnen vinden, that is. Vaak na een dronken avond of via vrienden.
Hoe heeft Snow je gevonden danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik voeg geen mensen toe, mensen voegen mij toe.![]()
Als ze mij kunnen vinden, that is. Vaak na een dronken avond of via vrienden.
snow is stalkertje :squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe heeft Snow je gevonden dan? Is ze zo'n Sherlock?
Nee dat was mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe heeft Snow je gevonden dan? Is ze zo'n Sherlock?
Ik ben niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee dat was mijn eigen schuld.![]()
![]()
Maar die woont in de buurt, die is wel te vertrouwen.
Als je eenmaal je voornaam weet ben je binnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef smitjew het volgende:
Als er 2 mij zo makkelijk hebben gevonden lukt het de rest ook wel
Ach ik accept de meeste toch wel
Ik accepteer alleen mensen die ik ken in real life of mensen van hier (stonerstopic) waarvan ik weet dat hun het zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef smitjew het volgende:
Als er 2 mij zo makkelijk hebben gevonden lukt het de rest ook wel
Ach ik accept de meeste toch wel
Klopt , daar lopen er niet zo veel van rond met mijn naam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je eenmaal je voornaam weet ben je binnen.
ff zoeken dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
Als je mijn naam niet weet ben ik lastig te vinden. Zo gauw je mijn voornaam weet vind je me overal.
Hmmm, we zullen zien.quote:
Maar na een avond stappen weet ik niet meer wat ik heb gedaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen mensen die ik ken in real life of mensen van hier (stonerstopic) waarvan ik weet dat hun het zijn
Nou dan is het dus 5 seconden werkquote:
Moet ik wel weten waar te zoekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dan is het dus 5 seconden werk.
Ik zoek Moira via Amarantha. Misschien kunnen we elkaar een dienst bewijzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef smitjew het volgende:
Maar nu kan ik mono ook vinden via moira op fbfb
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zoek Moira via Amarantha. Misschien kunnen we elkaar een dienst bewijzen
Ik heb te veel FOK!kers op Facebookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar te zoeken
Ik heb er ook alweer 3 bij sinds dit gesprek hier begonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb te veel FOK!kers op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |