Opzich best wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik denk niemand kan me makkelijk vinden
Dat geluk heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet dat je ergens uit Drenthe komt en roze haar hebtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen profielfoto meer met roze haarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik weet dat je ergens uit Drenthe komt en roze haar hebt
Via viaquote:
Ah ja maar ik sta niet als Amanda op FB dacht ik.. niet te vinden in ieder geval (maar kan het mis hebben)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Via via. En omdat je laatst dat liedje waarnaar je vernoemd was postte.
Als ik ama nu intyp in mijn zoek lijst kom je wel als eerste te staan met je naam tussen haakjenszquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja maar ik sta niet als Amanda op FB dacht ik.. niet te vinden in ieder geval (maar kan het mis hebben)
Wacht hoor. Even kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja maar ik sta niet als Amanda op FB dacht ik.. niet te vinden in ieder geval (maar kan het mis hebben)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik ama nu intyp in mijn zoek lijst kom je wel als eerste te staan met je naam tussen haakjensz
Oh. Kut jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht hoor. Even kijken.
Hij vindt je als je Amanda intypt.
Snap ik hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
En nee ik ben geen stalker, maar ik vind het altijd een uitdaging als iemand zegt "ik ben niet te vinden!".
Kloptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
En nee ik ben geen stalker, maar ik vind het altijd een uitdaging als iemand zegt "ik ben niet te vinden!".
Heb je alquote:
Het is prima te doen als je een beetje oppast.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Aww je liked mn pf
en je weet R&R is back
Die banner.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Aww je liked mn pf
en je weet R&R is back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |