Normaal niet zoveel, dit past wel mooi in elkaar zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zegt mn username nou weer over mn echte naam?Toevallig zijn de eerste drie letters het zelfde maar normaal zegt dat weinig
Dat kan je ook niet van iedereen verwachten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach ja, mijn ouders spreken geen vloeiend portugees
Ohshit... Echt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet ineens weer hoe Sardu heet
Ik herinner me nog vroeger dat ik en mn zus onze namen gingen googlen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
Dat kan je ook niet van iedereen verwachten.Ik zou ook niet alle talen checken voordat ik ergens een naam aan geef, wel grappig dat het zo uitkomt.
https://www.google.nl/sea(...)w=1024&bih=677&dpr=1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog vroeger dat ik en mn zus onze namen gingen googlen.
Bij mij allerhande boten en zeehelden en shit...
en bij mijn zus__!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hou eens op mijn zus belachelijk te maken
Zou raken. Gewoon om te weten hoe het voelt om het met een alien te doenquote:
Als die een bloedneus heeftquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou raken. Gewoon om te weten hoe het voelt om het met een alien te doen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Als die een bloedneus heeftDat soort foto's kan je ook van jezelf maken met die morph-programmaatjes
Ik denk van niet.quote:
Hahaha, dat zal een mooi monent zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog vroeger dat ik en mn zus onze namen gingen googlen.
Bij mij allerhande boten en zeehelden en shit...
en bij mijn zus__!
Zolang het maar geen Enus is, dat zou zielig zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
[..]
Hahaha, dat zal een mooi monent zijn geweest.
Ach, een letter erbij en ze was de godin van de liefde geweest in plaats van die lelijke uit portugal.
Ben je weer lekk0r in je ochtendjas?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:14 schreef Moira. het volgende:
Zo weer werken, en gister veel te veel geld uitgegevenGaat weer skeer worden eind v/d maand
Ah, wou net zeggen.quote:
Ja maar das met een greek eggquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal een mooi monent zijn geweest.
Ach, een letter erbij en ze was de godin van de liefde geweest in plaats van die lelijke uit portugal.
Dat is iets minder dan ik heb maar ik red het ook never nooit nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:18 schreef Moira. het volgende:
Nog 70 euro over voor de rest van de maand
Hey, dat is omgerekend exact wat ik nog over heb voor de komende 3 uurquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, werkkleding al aan
Nog 70 euro over voor de rest van de maand
Gewoon meer noodlesoep etenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik heb maar ik red het ook never nooit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |