Welk deel van dit kleine land? Ik heb de buitenplantjes binnen gezet met al die regen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:27 schreef badtripbob het volgende:
De tering, wat begint het ineens fucking hard te stortregenen hier buiten
Roffaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welk deel van dit kleine land? Ik heb de buitenplantjes binnen gezet met al die regen.
Dan heb ik nog tijd om eventueel buiten te pissen.quote:
België raakt verlost van de regenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buienradar.nl Aah het komt ook wel naar Drenthe
Belgische patatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:39 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
België raakt verlost van de regen
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De patat is wel ok. Maar die mayo...
Ja ik hou ook wel van zuur maar als je de mayo van hier gewend bent is het echt heel vreemd om dan zure mayo te eten ineens. Als je niks wist dat er een verschil in zit zou je denken dat die mayo bedorven isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel van
Hmm ik ga het binnenkort proberen, klinkt wel chill.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja ik hou ook wel van zuur maar als je de mayo van hier gewend bent is het echt heel vreemd om dan zure mayo te eten ineens. Als je niks wist dat er een verschil in zit zou je denken dat die mayo bedorven is
Belgische mayo is ontzettend smerig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel van
Lijkt mij wel dan weer leuk om een fles mayo om te spoelen en dan Belgenmayo er in te stoppen en dan steeds mensen uitnodigen om een patatje bij je te komen etenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Belgische mayo is ontzettend smerig kan ik je vertellen![]()
fuck wakker zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
hoi stoned en alles lijkt alsof het vloeibaar is door slaapgebrek en blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |