SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Gefeliciteerd Pots
Doe je even de groetjes aan je vrouw ?
Feliciteer der ook maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. laterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
Nee, ik heb die kleine nog even de fles gegeven na bezoekuur (mijn moeder in tranenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. later
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
Hoe kom jij aan die coins ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gefeliciteerd POTS
Leuke naam ook
Thanks gastenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |