Nee, dit was het budget voor de inrichting.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich ziet die flat er redelijk uit... Maar hebben ze nu nog 25 Euro over voor de rest van de maand?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-300068.html
Mee eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef tralalala het volgende:
Net teruggekeken, het haalt het helaas toch echt niet met Over de vloer.
Wow!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:11 schreef Pino112 het volgende:
1
GEER EN GOOR EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
1.960.000
Ach, het is leuke tv.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
De humor is gewoon geweldig en ook mooi hoe ze met die oudjes om gaan.
Verder moet je dat budget en huis niet al te serieus nemen denk ik, ik betwijfel zelfs of de heren daar wel echt hebben geslapen.
ik denk ook niet dat ze daar geslapen hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder moet je dat budget en huis niet al te serieus nemen denk ik, ik betwijfel zelfs of de heren daar wel echt hebben geslapen.
Ze hebben er niet geslapenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou een jaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even teruggekeken. Toch wel grappig. Maar een volle maand in dat huis is eigenlijk te lang?
Zag er wel nep uit. Want Gerard deed een stapje opzij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef Molline het volgende:
Het was weer als vanouds met die tweemaar ik twijfel of dat met die wasmachine wel echt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |