Nooit live gezien maar we zaten dus ook een eindje van Amsterdam. Gotcha! was ook een goede ja, Naked was heel goed. Die reboot van paar jaar terug hadden ze beter niet gedaan. Beef was ook wel klaar na album 2.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kon je beter de pit in duiken van een optreden van Osdorp Posse die Nembrionic of Gotcha! meegenomen hadden, en de entree zeg maar een derde van de prijs was.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef waxmask het volgende:
En volgens mij zijn we deze pioniers ook vergeten:
Sarah Jones wordt daar ook niet echt geil van en dat formuleert ze dodelijk:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef floodz het volgende:
Hallo, ik luister al heel me leven rap, vooral amerikaanse rap zoals tupac, ice cube, eazy-e, snoop dogg, dr dre, etc noem ze maar op beetje oud, maar toch het mooiste vind ik. Vooral oldskool rap vind ik toch wel erg mooi, ik heb echt een hekel aan die rappers die praten over bitches, cash cash money hoe's en swek.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sarah Jones wordt daar ook niet echt geil van en dat formuleert ze dodelijk:
Sarah Jones is ook niet echt een hiphopster, ze komt uit het slam poetry circuit, net als Saul Williams bijvoorbeeld. Die is wel echt muziek gaan maken, maar van haar was dit nummer een gelegenheidsprojectje geloof ik. Ik vind het een erg sterke tekst en de verwijzing naar deze helpt alleen maar.quote:
Ik vind het ook niet slecht hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sarah Jones is ook niet echt een hiphopster, ze komt uit het slam poetry circuit, net als Saul Williams bijvoorbeeld. Die is wel echt muziek gaan maken, maar van haar was dit nummer een gelegenheidsprojectje geloof ik. Ik vind het een erg sterke tekst en de verwijzing naar deze helpt alleen maar.
Hier zit werkelijk waar niet een oldschool-nummer tussen.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |