SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ga je schamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]94 +4 +18 = 216 dus wat lul je
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoe ik hulk in een barclay's team kan neerzetten. ik zat te denken dat je dan met Witsel wat moet doen maar verder kom ik niet
Puur voorbeeld van omgekeerde logica inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom slaan jullie al die Millito's in dan als ze toch goedkoper worden.
Nais.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van de 100 miljoen mogelijkheden
Jazeker, zie onze vriend Jo maar eens te vinden op futhead.quote:
hmmm die is wel nice maar het kan zeker alleen maar met deze 433 formatie ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van de 100 miljoen mogelijkheden
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm die is wel nice maar het kan zeker alleen maar met deze 433 formatie ?
RB krijgt geen 10 chemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ging zo
andere formatie kan vast wel maar noem dan eerst even de formatie voordat we er 20 proberen
dit jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ging zo
andere formatie kan vast wel maar noem dan eerst even de formatie voordat we er 20 proberen
Baas ja, sowieso 5* WF op CAMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
De Bruyne is wel echt een aanrader. Allebeidebenig, heel goed aan de bal en hele goede strength dit jaar![]()
Mweh heb Ozil en Iniesta al...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Baas ja, sowieso 5* WF op CAMEriksen lijkt me net zo, al is die wat zwakker.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een leuke silver hybrid voor mij?
zoeken op Assisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jazeker, zie onze vriend Jo maar eens te vinden op futhead.
Nog niet mee gespeeldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]thanks
4222 is net zo goed als vorig jaar?
Ik heb zelf ook even zitten en kwam tot 4141 formatie met deze spelersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kan je BPL'en wat je wil.
Die formatie vond ik in de demo echt kut omdat de LM en RM veel verder terug staan dan de CAMs bij 4231. Wil hem nog wel een keer proberen. Kan toch moeiteloos switchen nu met die formatiesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]wel met 4231(2)? Tot nu toe de fijnste waar ik mee gespeeld heb
Luiz vervangen door Kompany/Jantje/Verminatorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook even zitten en kwam tot 4141 formatie met deze spelers
[ afbeelding ]
oh kut, Witsel maar 6 chem
Spits stond bij mij heel erg op een eiland, en dat met Balo's workratesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit hem gaat worden. Ziet er wel tof met een leuk middenveld
Zou je dit wel doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Jazeker. Ik heb dit jaar nog niet 1x getwijfeld over een team maken en dat houden we zo. ga deze makenquote:
foutje op wefut denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Hulk verder naar voren dan
Rafael ook
Sweat'oquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Rafael ook
Heb je daar nou zo lang over na moeten denkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Al met Luiz gespeeld?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Luiz vervangen door Kompany/Jantje/Verminator
Rot maar weer op. Beetje haten opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme wat een FUT leek ben ik ook hé.
Götze verkocht voor 50kVoortaan even verder kijken dan m'n neus lang is.
Wel een tof BPL team weten te fixen!Ben pas deze Fifa versie echt wat serieuzer bezig met FUT, maar het is zeker vermakelijk. Diaby is wel zaad tot in de hoogste categorieën zaadheid, maar heb geen geld voor Özil helaas.
[ afbeelding ]
Als Gooner ben ik altijd fan van Diaby geweest, maar helaas istie immer blessie IRL. Maar vind 'm in Fifa niet zo goed, sowwy.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rot maar weer op. Beetje haten opDiaby
...
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het echt een tank met een geniaal schotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als Gooner ben ik altijd fan van Diaby geweest, maar helaas istie immer blessie IRL. Maar vind 'm in Fifa niet zo goed, sowwy.
Dit jaar Pogba>Diabyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het echt een tank met een geniaal schot
Goedkoopste team waar ik in divisions tegen heb gespeeld was denk ik 50k..best bizar. En dat vanaf dag 1.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
FML ik kom ook echt alleen tegen dikke BPL teams in div 10. Volledig Man City met een random kutchem Balo en een Walkutt
Rafael niet hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Rafael ook
Al die zieke zilveren spelers zijn goedkoop gewordenquote:
Kunnen die Italianen zich niet gewoon uitschrijven ofzo. Doen toch nooit moeite in de EL..standaard B-team en zelfs die hebben er zelden zin inquote:
Bevalt goed hier ja. Merk niks van zijn workrates in ieder geval. Maar daar had ik vorig jaar ook geen last van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
Is Vertonghen een beetje goeddeze fifa?
Diaby is een baas, maar moet eigenlijk CM staan. Wilshere zou beter zijn als CAM. Je kan ook een De Guzman, De Bruyne achtig type nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme wat een FUT leek ben ik ook hé.
Götze verkocht voor 50kVoortaan even verder kijken dan m'n neus lang is.
Wel een tof BPL team weten te fixen!Ben pas deze Fifa versie echt wat serieuzer bezig met FUT, maar het is zeker vermakelijk. Diaby is wel zaad tot in de hoogste categorieën zaadheid, maar heb geen geld voor Özil helaas.
[ afbeelding ]
Nee. Dit was dan ook een chemtechnische aanwijzingquote:
Met BPL team met 2 rares en verder non-rares kwam ik tegen kutteams. Met goede team kom ik tegen goede Serie A/Spaanse League teamsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
FML ik kom ook echt alleen tegen dikke BPL teams in div 10. Volledig Man City met een random kutchem Balo en een Walkutt
Niet eens titel in div 10
Weet je zeker dat je twee kleine lichtgewichten als backs wilt met alle voorzetten van dien?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Rafael ook
Ik speel met kutteams, kom tegen dure teams. Net was ik ook beter maar Hart speelde tegenovergesteld van gister irlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met BPL team met 2 rares en verder non-rares kwam ik tegen kutteams. Met goede team kom ik tegen goede Serie A/Spaanse League teams
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rafael niet hoorHulk staat nu goed.
Het is mijn team niet en Maver maakt toch steeds een nieuwe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je twee kleine lichtgewichten als backs wilt met alle voorzetten van dien?
Ohja, was ook meer een algemene vraag eigenlijk. Hij lijkt me toch wel heel goed dit jaar..ook al wilde ik hem eigenlijk vermijden na het Luiz trauma van FUT13. Bassong lijkt me ook een held, al ben ik altijd bang dat silver bazen dan ineens tegenvallen als ze een low gold zijn,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee. Dit was dan ook een chemtechnische aanwijzing
Ik heb nog het duo Bassong - Koscielny sinds het begin
autismequote:
Dat had ik gisteren nog eens getest..3 of 3 bronzes op mijn bank gezet in seasons zodat ik op 4* uitkwam, maar ik kwam dezelfde teams tegen eigenlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met BPL team met 2 rares en verder non-rares kwam ik tegen kutteams. Met goede team kom ik tegen goede Serie A/Spaanse League teams
80% altijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
autisme
Bij mij staat het gewoon goed, heb je de pagina uitgezoomd ofzo?
Het kan best toeval geweest zijn ja... kleine samplequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren nog eens getest..3 of 3 bronzes op mijn bank gezet in seasons zodat ik op 4* uitkwam, maar ik kwam dezelfde teams tegen eigenlijk
Dan ligt het daar dus aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
80% altijd
[..]
Het kan best toeval geweest zijn ja... kleine sample
Vind het geen type voor AZ. Maar op zich een aardige trainer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Jeroen Elshoff @JeroenElshoff 14m
#AZ heeft volgens betrouwbare bron Fred Rutten inmiddels benaderd. Club zelf doet uiteraard geen mededelingen. #NOS
futhead heeft er geen last van iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wefut is gewoon echt een kutsite.
#DutchSLstijl
Niks mis met de Rutten van Twente. Speelden goed voetbal in die tijd, ben benieuwd. Bij PSV was hij maar behoudend en dan al die schrijnende interviews er nog bijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het geen type voor AZ. Maar op zich een aardige trainer.
Ik heb het gemist. Was het nog wat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toefjes wat vindtje eigenlijk van de lingo kandidaten?
Vitesse was ook prima. Qua interviews wel echt het tegenovergestelde van Verbeek ja, al is dat misschien wel een van de redenen van het AZ-bestuur om hem te benaderenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis met de Rutten van Twente. Speelden goed voetbal in die tijd, ben benieuwd. Bij PSV was hij maar behoudend en dan al die schrijnende interviews er nog bij
Allang en breed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Hebben jullir al een beetje de klik met FUF14 zoals je die met 13 had?
Fifa 13 heeft me geen moment geboeid eigenlijk. Ik vind dat ik veel leukere aanvallen kan opzetten deze editie. Alleen die steekballen door het midden leveren problemen op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Tenzij je met mij speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
En schot onderkant lat. Jezus niks zit mee deze fifa
FUT13 heb ik altijd kut gevondenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Ik had fifa 13 ook een schot onderkant lat kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
En schot onderkant lat. Jezus niks zit mee deze fifa
Waarop handel je dan, meer individuele spelers of zit het geld ook in die teamgeest?quote:
Ja, dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
FUT13 heb ik altijd kut gevonden
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
HalloooooooNa een lange dag op school en daarna eten ben ik eindelijk terug.
Ik kon het ook... en ik ben konkoslecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
Godver, ik kom alleen maar goede teams tegen, 100 chem en goede spelers. Divisie 7 is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor mij
prijs de heerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
HalloooooooNa een lange dag op school en daarna eten ben ik eindelijk terug.
rook wat meerquote:
prijs de heer nigguh rook wat meer eeeeeeh!quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Op een dag zal ik weer rijk zijn
Living the dream!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging vandaag ook nog naar de AH omdat ik mijn trein net miste. Nu heb ik weer Doritos
Toch wel met een monster of een mountain dew on the side he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging vandaag ook nog naar de AH omdat ik mijn trein net miste. Nu heb ik weer Doritos
Hahahaha, dat is echt weinigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die een goed budget team voor mij heeft?
Heb iets van 5k
Ik kom altijd voor hem op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Erg flauw dat jullie DS2 allemaal pesten.
Mooi, dat is om die vervelende knapen die dat altijd doen een lesje te leren. EAquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je op het laatste moment op een speler bied springt de tijd weer naar 30 sec.
Eerst was dit 15 seconden
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, dat is om die vervelende knapen die dat altijd doen een lesje te leren. EA
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, dat is om die vervelende knapen die dat altijd doen een lesje te leren. EA
Alleen maar voordelig hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jawel, ik wil de naam wel posten maar dan krijg ik waarschijnlijk haat over me heenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hebben de xboxers nog geen gta clan?
http://wefut.com/en/club_items/chemistry_stylesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat doet Deadeye als chemistrystyle?
Alleen Rijst wordt boos, dus yoloquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
jawel, ik wil de naam wel posten maar dan krijg ik waarschijnlijk haat over me heen
3 SHOquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat doet Deadeye als chemistrystyle?
Gaan lange bidding wars worden dan. Die kutjochies van 1sec blijven hetzelfde gewoon doen, alleen nu moet je 2x zo lang wachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je op het laatste moment op een speler bied springt de tijd weer naar 30 sec.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik Gomez eens proberen. Loopt 1 op 1 bij mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thanks.
Iemand Higuain al gebruikt als spits? Beetje chill?
vorig jaar nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
Hahah gewonnen!!
![]()
Alessandrini is zo mega kut he, ongelooflijk
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ja, maar die heb ik nog niet op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch wel met een monster of een mountain dew on the side he?
Had je hem zelf ingepakt dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nog niet op.
Nu ga ik even een Opara uit een pack halen, brb.
Dat ze binnenkort ook maar eens een dag 25 uur laten duren danquote:
Dan heb je nog 800c over voor de restquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil godverdomme een team met Ronaldinho, hoe duur is die ouwe baas nu?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 800c over voor de rest
Ik denk niet dat dat gaat lukken, jij wel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 800c over voor de rest
neenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken, jij wel?
Heb hem zojuist verkochtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil godverdomme een team met Ronaldinho, hoe duur is die ouwe baas nu?
Ja, bijzonder goed pack dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard ?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard ?
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard ?
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard ?
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard ?
FIFA points dikkequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
Mathijs heeft 5k en koopt een 7.5k pack
Een complimentje mag af en toe ook wel een keertjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens..tussen alle klachten door: Er zijn wel veeeeeeeeel minder situaties waarbij je vieze sweaty goals krijgt door een tikje breed. Verdedigers lopen met dat soort dingen wel veel beter mee.
Dat dan weer wel.
Hoeveel heb je? Dan geef ik je ff wat coins want DIT KAN NIET IN NEDERLANDquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Is die schreeuwlelijk gewoon in een klap rijker dan ik
Ik heb dit jaar nog geen 1 sweaty goal tegengekregen (ook niet de kans gehad om er zelf 1 te maken)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens..tussen alle klachten door: Er zijn wel veeeeeeeeel minder situaties waarbij je vieze sweaty goals krijgt door een tikje breed. Verdedigers lopen met dat soort dingen wel veel beter mee.
Dat dan weer wel.
Ik wel, vanmiddag nog een dubbele sweatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen 1 sweaty goal tegengekregen (ook niet de kans gehad om er zelf 1 te maken)
50k totaal denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel heb je? Dan geef ik je ff wat coins want DIT KAN NIET IN NEDERLAND
Dikke snikkelquote:
#goedkoopscorenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan hem natuurlijk ook even aan iemand uitlenen...
Wat zijn die van mij?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan gewoon alle stats van vrienden zien
dit is mathijs bijvoorbeeld
Dat is niet alleen van mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh blijkbaar is het alleen gewoon seasons, bij fut zie ik niets
Beetje mij dood maken met een blije mus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh blijkbaar is het alleen gewoon seasons, bij fut zie ik niets
2v2 het enige lichtpuntje aan Aids 14quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van mij
Ik speel tot nu toe voornamelijk met andere mensen fifa
Oh toch wel... dit ben jij met futquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat zijn die van mij?
Ben benieuwd naar mijn bookings
Was single player seasonsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van mij
Ik speel tot nu toe voornamelijk met andere mensen fifa
Houden en meespelen. Hij daalt voorlopig toch niet en zal nog wel wat stijgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ronaldo nu verkopen of een tijdje houden en later verkopen?
Bij mij past hij perfect in mijn team met Portugezenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ronaldo nu verkopen of een tijdje houden en later verkopen?
Ja dat kan ook met twee man, druk je op Y tijdens het team kiezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was single player seasons
[..]
Houden en meespelen. Hij daalt voorlopig toch niet en zal nog wel wat stijgen.
Hoe is het mogelijk dat uitgerekend jij Ronaldo uit een pack krijgt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan hem natuurlijk ook even aan iemand uitlenen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat uitgerekend jij Ronaldo uit een pack krijgt?Hoezo uitgerekend ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij voor mij een hybrid maken met Ronaldo en Cavani dan?
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef wieisboos het volgende:
Iemand hier die wel op GTA online kan en met mij een beetje missies wil doen?
Geen bookingsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh toch wel... dit ben jij met fut
[ afbeelding ]
Jij opent bijna nooit packs en dan ineens dit.. ik kan me niet eens herinneren dat iemand uit deze reeks ooit Ronaldo in een pack had, zelfs Maver niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo uitgerekend ik?
Kan jij voor mij een hybrid maken met Ronaldo en Cavani dan?
volgens mij had pascal 3x Ronaldo hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oliseh erinIk was vroeger fan van die van Ajax.
[..]
Jij opent bijna nooit packs en dan ineens dit.. ik kan me niet eens herinneren dat iemand uit deze reeks ooit Ronaldo in een pack had, zelfs Maver niet.
Dat was niet legit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
volgens mij had pascal 3x Ronaldo hoor
Mother of godquote:
Ik had in FUT11 Messi en Ronaldo een keer in een pack..daarmee al mijn geluk opgemaakt voor de jaren erna.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg Miguel Vitor uit een 400c pack terwijl hij op dit moment speelt. #bestwelgrappig
[..]
Dat was niet legit.
cash money babyquote:
Als mensen meer naar mij zouden luisteren zouden alle wereld problemen opgelost wordenquote:
Roman is pas een eckte filosoofquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als mensen meer naar mij zouden luisteren zouden alle wereld problemen opgelost worden![]()
![]()
Ik hoop dat mijn vader niet vergeet een Bayern shirt te kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat er ook een kermis is bij Oktoberfest [ afbeelding ]
Ik had m in de laatste 3 maanden van 13quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mother of god
Eerste Ronaldo uit een pack hier in 2 of 3 jaar of niet? Congrats!
Een slang voor je pull: http://www.vkmag.com/magazine/slang_kotst_hele_hond_uit/
Jij krijgt wat half zusjes/broertjes ook erbijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vader niet vergeet een Bayern shirt te kopen
Als ik dit soort foto's zie dan zou ik het begrijpen als hij zou vergeten eigenlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vader niet vergeet een Bayern shirt te kopen
Ik zal het hem vergeven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik dit soort foto's zie dan zou ik het begrijpen als hij zou vergeten eigenlijk
Kind is zwartquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Is er nog nieuws vanuit huize POTS eigenlijk?
0quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef d1ce het volgende:
Hoe veel geven jullie uit aan FIFA points p/m?
Afgelopen maand eenmalig (echt de eerste keer sinds 3 jaar) gedaan. Dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef d1ce het volgende:
quote:
Hover hand 2.0 is ditquote:
Die van 24 euro? Krijg je een aardig aantal gold packs bij toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Blistering het volgende:
Net ff die season pass gekocht. Maar als ik nu fifa points zou willen kopen dan is de korting er niet in verrekend blijkbaar, apart. Net wel gewoon m'n season pass gold pakje gekregen
Ja, 24 weken lang 1 premium goldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die van 24 euro? Krijg je een aardig aantal gold packs bij toch?
SPOILER: Breaking Bad series finalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que? Je krijgt ze niet allemaal tegelijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, 24 weken lang 1 premium gold
If onlyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef d1ce het volgende:
[..]
Que? Je krijgt ze niet allemaal tegelijk?![]()
Ik kan nog steeds geen fifa points kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef d1ce het volgende:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen fifa points kopen
Ik krijg op de PS3 de foutmelding: "the store is nog available at this time. Please try again later" De hele week al deze foutmeldingquote:
Vriendschappelijke potjes bestaan niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kiid het volgende:
Is er hier misschien iemand op de 360 die een keer een vriendschappelijk potje wil doen?
Heb je de store wel geüpdatet laatst?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg op de PS3 de foutmelding: "the store is nog available at this time. Please try again later" De hele week al deze foutmelding
Hoe? Ik krijg dezelfde meldingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je de store wel geüpdatet laatst?
Moet je de store updaten dan? Ik ga eens even kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je de store wel geüpdatet laatst?
Echte fanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
Oh, ik dacht: ik ga zo AZ eens opzetten. Zijn ze al klaar
Jawelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kiid het volgende:
Is er hier misschien iemand op de 360 die een keer een vriendschappelijk potje wil doen?
Is maar een gokje hoor. Moet je direct de store in gaan vanuit het hoofdmenu.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vriendschappelijke potjes bestaan niet.
En dat heb ik dus nietquote:
Kan ik me voorstellen hoor. Als je dan ergens ontslagen wordt dan verlies je snel je interesse.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben er eventjes klaar mee eigenlijk
Wil je ruilen? Mijn werkende gta online voor jouw Ronaldoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat heb ik dus niet![]()
Godverdomme kom er steeds niet in, hij blijft zeggen dat de cloud offline is.
jouw*quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Mijn werkende gta online voor jou Ronaldo
Kwam er vanmiddag tussen. Uurtje kunnen spelen en moest toen werken. Ben om 11 uur weer thuis, benieuwd of die het dan doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat heb ik dus niet![]()
Godverdomme kom er steeds niet in, hij blijft zeggen dat de cloud offline is.
Die store bedoelt hij ook niet denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan de playstation store helemaal niet updaten
Heeft iedereen die season ticket niet heeft verlengd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg op de PS3 de foutmelding: "the store is nog available at this time. Please try again later" De hele week al deze foutmelding
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
Weer verloren nu op pingels
Ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht een game geweest
Maar dat intresseert helemaal niemand helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan de playstation store helemaal niet updaten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef DutchSL het volgende:
De enige bekende oplossing tot dusver: alsnog je season ticket verlengen
Laaaame, dat ga ik dus sowieso niet doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft iedereen die season ticket niet heeft verlengd.
Of inloggen op een ander account als je meerdere accounts hebt en ze daar toevoegen.
Ach man, in 2v2 was je ook echt niet slecht dus dan komt dat vanzelf welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En anders heel de mikmak verkopen
Hmz, dat laatste dan maar eens proberen. Bedankt voor de info, nu weet ik in elk geval waarom dit speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft iedereen die season ticket niet heeft verlengd.
Of inloggen op een ander account als je meerdere accounts hebt en ze daar toevoegen.
Ja. En ook de rollen van de spelers.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef Djeetje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je je rugnummers kan veranderen ?
Dat van fitness was elk jaar al zo op de console.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja. En ook de rollen van de spelers.
En op de console moet je om een teamtraining zoals fitness toe te passen drukken op driehoekje/Y als je bij je opstelling bent
Hoe doe je die laatste twee dan>quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat van fitness was elk jaar al zo op de console.
Wist alleen nog niet van die nummers en rollen van spelers wel.
Echt niet. Vorig jaar kon je ook op een enkele speler een teamfitness toepassen en dat kan nu niet meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat van fitness was elk jaar al zo op de console.
Ook via driehoekje/Y bij je selectie.quote:
Ja, dat kon je OOK doen. Maar ik ben het gewend om het via squad selection te doen aangezien dat bij alle voorgaande Fut's ook het geval was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt niet. Vorig jaar kon je ook op een enkele speler een teamfitness toepassen en dat kan nu niet meer.
Proberen ze mensen weer te naaien. Dat iemand per ongeluk 141k biedt. Nu is hij waarschijnlijk geaccepteerd als trade offer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsje ging opeens 100k omhoog
Hij ging opeens naar 139k en daarna naar 140k, dus vrees dat iemand geboden heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Proberen ze mensen weer te naaien. Dat iemand per ongeluk 141k biedt. Nu is hij waarschijnlijk geaccepteerd als trade offer.
Driehoekje op de PS3 en dan zie je vanzelfquote:
Deed het altijd al via die manier van nu hoefde ik niet zo lang te zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt niet. Vorig jaar kon je ook op een enkele speler een teamfitness toepassen en dat kan nu niet meer.
Nee doen ze altijd. nog 1x extra bieden. Zodat je denkt dat die speler het wel waard is. En als dan niemand bied snel trade offer doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij ging opeens naar 139k en daarna naar 140k, dus vrees dat iemand geboden heeft.
RTLquote:
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tis geen CL he
Hoe ging het vandaag?
Proficiat! Ook aan je vrouwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |