SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ga je schamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]94 +4 +18 = 216 dus wat lul je
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoe ik hulk in een barclay's team kan neerzetten. ik zat te denken dat je dan met Witsel wat moet doen maar verder kom ik niet
Puur voorbeeld van omgekeerde logica inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom slaan jullie al die Millito's in dan als ze toch goedkoper worden.
Nais.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van de 100 miljoen mogelijkheden
Jazeker, zie onze vriend Jo maar eens te vinden op futhead.quote:
hmmm die is wel nice maar het kan zeker alleen maar met deze 433 formatie ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van de 100 miljoen mogelijkheden
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm die is wel nice maar het kan zeker alleen maar met deze 433 formatie ?
RB krijgt geen 10 chemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ging zo
andere formatie kan vast wel maar noem dan eerst even de formatie voordat we er 20 proberen
dit jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ging zo
andere formatie kan vast wel maar noem dan eerst even de formatie voordat we er 20 proberen
Baas ja, sowieso 5* WF op CAMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
De Bruyne is wel echt een aanrader. Allebeidebenig, heel goed aan de bal en hele goede strength dit jaar![]()
Mweh heb Ozil en Iniesta al...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Baas ja, sowieso 5* WF op CAMEriksen lijkt me net zo, al is die wat zwakker.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een leuke silver hybrid voor mij?
zoeken op Assisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jazeker, zie onze vriend Jo maar eens te vinden op futhead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |