Ik zit nu 22.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ohhh zo nice! Hoe kom je snel op dat level ben nu bijna op 8 pas
Slecht voor de dvd niet, lijkt me eerder slecht voor het apparaat zelf. Alleen bij GTA dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het normaal dat als je oo die eject cd klikt, dat schuifje open schiet en de cd binnen 2 seconden stil staat ?kan toch haast niet goed zijn voor de cd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben even er in het begin té snel doorgegaan...
Wat voor werk doet Franklin en Lamar voor Simeone precies? En wat is de relatie tussen hun twee? Ben pas eerste intro missies voorbij.Ben bij die missie van de curscene 'employee of the month'
En nog een laatste: waarom zij die bewaker bij de bankoverval tegen Michael: i know your face ?
Simeon leased auto's voor veel te veel geld en laat Franklin en die andere hood neger dan de auto's weer terug halen (reposession). Beetje zwendel praktijken dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
En nog een laatste: waarom zij die bewaker bij de bankoverval tegen Michael: i know your face ?
Bij mij vraagt 'ie het elke keer weer als ik hem opstart. Probeer de taal van je console eens te veranderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef marimbondo het volgende:
Weet iemand hoe je de taal verandert? Ik heb al in alle opties gekeken maar kan het niet vinden...! Wanneer je GTA V opstart vraagt hij om een taal, vraag me niet waarom maar per ongeluk heb ik niet op engels gedrukt en nu krijg ik het niet meer terug
! Wanneer ik GTA V nu opstart vraagt hij het niet eens meer...
Probeer maar eens een straaljager te stelen en zonder schade te landen. Zou je wel bezig moeten houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef BroodjeKebab het volgende:
Pff ik verveel me nu al in de game. Wat kun je naast missies doen allemaal? Wat doen jullid, als jullie geen misaoe doen?
Werkt snapshot bij jullie ook niet, evenals onlin gta liep compleet vast, waarbij het de camera vanuit de wolken staar?
Probeer eens: Kendrick Lamar - ADHDquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe heet dat nummer die je in de auto bij franklin hoort: nigga fuck that?
Neuh, ieder spel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slecht voor de dvd niet, lijkt me eerder slecht voor het apparaat zelf. Alleen bij GTA dan?
Je harde schijft is zo te zien naar de kanjer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:07 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg deze foutmelding nu![]()
ALERT : The game was restarted due to a problem with the storage device where the game data was installed.
Please replace the storage device and re-install the game data if issues continue to occur.
Net reinstal gedaan ( alleen savegame gelaten ) en weer zelfde probleem. Iemand oplossing ?
Ja en bij FIFA en andere spellen geen problemenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je harde schijft is zo te zien naar de kanjer.
Nope, autosave kies ik altijd op mijn harde schijfquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:18 schreef Elan het volgende:
Fifa speel je ook van cd en cloud dacht ik.
Raar dat mijn hardisk na al die jaren toevallig bij GTA zou overlijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
Ok dan weet ik ook niet man had laatst exact die melding op mjn 12 gb slim + 1 TB schijf zelf ingebouwd en toen was die harddisk overleden vandaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Heb een 32 gb usb stick geformateerd op de xbox en probeer het nu daar. Wel kut dat die update steeds als eerst gedownload moet worden, wellicht dat de update gewoon bugged is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |