Vlieglessen nemen met Michael?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef alpeko het volgende:
Iemand enig idee wanneer je verder kunt met heist 2? Heb de onderzeeer en de heli al binnen. Maar verder blijft het rustig.
Daar ben ik gestopt bij de heli. Kom daar niet doorheen. Moet binnen 3 min zoveel en ik ben er met 5 nog mee bezig. Zit geen snelheid in.quote:
Hmm, ik heb alleen de eerste vliegles genomen en toen dacht ik fuck deze shit en ben gelijk de missie gaan doen. Volgens mij was het bij de safehouse van Trevor in Los Santos.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar ben ik gestopt bij de heli. Kom daar niet doorheen
Ok. Ik loop doelloos rond met Trevor zonder resultaat. Lekker danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen de eerste vliegles genomen en toen dacht ik fuck deze shit en ben gelijk de missie gaan doen. Volgens mij was het bij de safehouse van Trevor in Los Santos.
hoe kom je aan die kifflom missie dan? Zelf nog nooit gekregen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:19 schreef FredVleespet het volgende:
Net die kifflom missie gedaan dat je 5 miles in de desert moet lopen. Gedaan en kreeg een telefoontje. Vervolgens hoor ik een nieuwe missie te krijgen maar ik krijg niks meer
Ja! Viel me gister ook op!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Olep het volgende:
Iemand anders ook een radiostation kwijt?
naar www.epsilonprogram.com gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
hoe kom je aan die kifflom missie dan? Zelf nog nooit gekregen.
Gelukkig, niet de enige dus.quote:
Is met de update weggehaald vanwege disturbing content of zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Gelukkig, niet de enige dus.
Dat station met constant talkshows ook bij jou?
Oh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Is met de update weggehaald vanwege disturbing content of zo.
Ja in de Amerikaanse media zit mobiel dus kan even niet linken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh.
Is daar nog ergens over te lezen?
Je broertje zit dus op FOK!?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
timed out session crap hele tijd, onmogelijk online te starten, en mn broertje maar zeiken via de pm dat ik moet door blijven proberen maar ik ben het %&( zat nu echt, zit gewoon tijd te verdoen te staren naar laadschermen die uiteindelijk me weer terugbooten naar de single player. fuck it.
nee hij zit ook op de ps3.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:13 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je broertje zit dus op FOK!?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Lamabal het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRENSPEL.
Godveredomme 480.000 gefarmed. level 24
Alles gekocht, appartementje jwz beetje rondrijden in dikke waggie.
K@*)#*@)# reroll. Godverdomme nu level 22 en 380k.
Alles verder goed? .....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Lamabal het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRENSPEL.
Godveredomme 480.000 gefarmed. level 24
Alles gekocht, appartementje jwz beetje rondrijden in dikke waggie.
K@*)#*@)# reroll. Godverdomme nu level 22 en 380k.
Verder gaat alles goedquote:
Ik heb de versie zonder heli maar moet je niet een getaway vehicle vlakbij de grote H parkeren en dan via je telefoon markeren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef alpeko het volgende:
Iemand enig idee wanneer je verder kunt met heist 2? Heb de onderzeeer en de heli al binnen. Maar verder blijft het rustig.
Tis gewoon een slechte organisatie die erachter zit, zelfs battlefield 2 had het binnen ander halve dag opgelostquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef utopie het volgende:
Wanneer kan ik eigenlijk online met dat vieze fucking hoeren spel ?? Probeer het nu al 2 dagen en kom niet verder dan ''Loading mission''. Krijg een auto afgeleverd en er staan nog wat meggeaultjes naast mij maar voor de rest gebeurt er geen reet
Echt gewoon 1 dikke schijtzooiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Tis gewoon een slechte organisatie die erachter zit, zelfs battlefield 2 had het binnen ander halve dag opgelost
Hier zat ik net dus ook al aan te denken. Al die mensen op twitch die al lekker 2 dagen lang GTA V Online zitten te streamenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
snap alleen niet dat somigge er wel op kunnen
laat dan lekker iedereen erop
3*quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef utopie het volgende:
[..]
Hier zat ik net dus ook al aan te denken. Al die mensen op twitch die al lekker 2 dagen lang GTA V Online zitten te streamen
Rond level 13~15 krijg je een missie. Die missie heet Violent Duct .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef J03llV het volgende:
Ik heb sinds gisteravond vooralsnog geen problemen meer gehad! *klopt af*
Iemand al veel geld en wil mij vertellen hoe? Auto's verkopen levert niet echt veel op aangezien je niet nonstop kan verkopen
Ohhh zo nice! Hoe kom je snel op dat level ben nu bijna op 8 pasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Rond level 13~15 krijg je een missie. Die missie heet Violent Duct .
Alleen doe je die missie in ongeveer 3 minuten. Heb je een gast erbij kun je hem doen binnen 1 a 2 minuten.
Die missie replay je. Want de missie geeft $9000 per keer. Je bent langer aan het laden dan dat je die missie doet.
Profit.
Ik zat op $480k
Ik zit nu 22.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ohhh zo nice! Hoe kom je snel op dat level ben nu bijna op 8 pas
Slecht voor de dvd niet, lijkt me eerder slecht voor het apparaat zelf. Alleen bij GTA dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het normaal dat als je oo die eject cd klikt, dat schuifje open schiet en de cd binnen 2 seconden stil staat ?kan toch haast niet goed zijn voor de cd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben even er in het begin té snel doorgegaan...
Wat voor werk doet Franklin en Lamar voor Simeone precies? En wat is de relatie tussen hun twee? Ben pas eerste intro missies voorbij.Ben bij die missie van de curscene 'employee of the month'
En nog een laatste: waarom zij die bewaker bij de bankoverval tegen Michael: i know your face ?
Simeon leased auto's voor veel te veel geld en laat Franklin en die andere hood neger dan de auto's weer terug halen (reposession). Beetje zwendel praktijken dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
En nog een laatste: waarom zij die bewaker bij de bankoverval tegen Michael: i know your face ?
Bij mij vraagt 'ie het elke keer weer als ik hem opstart. Probeer de taal van je console eens te veranderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef marimbondo het volgende:
Weet iemand hoe je de taal verandert? Ik heb al in alle opties gekeken maar kan het niet vinden...! Wanneer je GTA V opstart vraagt hij om een taal, vraag me niet waarom maar per ongeluk heb ik niet op engels gedrukt en nu krijg ik het niet meer terug
! Wanneer ik GTA V nu opstart vraagt hij het niet eens meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |