SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Pelle moet dan een strong link hebbenquote:
Waarom dat dan? Moet je uitkappen en daarna een voorzet geven of schieten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
RW heb je dit jaar toch meer aan een linkspoot ?
of een rechtspoot met veel * WF
Pijltje naar boven/beneden in de wedstrijd en dan krijg je zo'n menu met tactieken. Daar kun je Swap Wings selecteren.quote:
Dit inderdaad. Pijltje omhoog op je d-pad en dan volgens mij links, maar dat zie je vanzelf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pijltje naar boven/beneden in de wedstrijd en dan krijg je zo'n menu met tactieken. Daar kun je Swap Wings selecteren.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Een ginger met een glimmende handtas op station Assen.
Ik moest aan Dré denken.
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik word er gek van dat die konko spelers niet stijgen
gewoon basis, wat is dezequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Kiid het volgende:
Ik heb IF Pelle gekocht als wissel wanneer ik met 2/3-0 voorsta en toch wel ga winnen.
Ik word gek van dat die konko spelers die ik heb niet genoeg stijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.
haha pauper silvers gekocht zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik word gek van dat die konko spelers die ik heb niet genoeg stijgen
Zo goed ?
Na de TOTW zal ie wel weer dalen toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.
Mweh zal wel dalen maar blijft nog wel een verschilletje denk ik. Gebeurt wel vaker dat zo'n dure spelers na zijn TOTW op een hogeren prijs blijft hangen. Verkoop hem misschien wel dit weekend... (was gister op het goede moment niet thuis helaas).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na de TOTW zal ie wel weer dalen toch?
haha ja Jese, Wellington, Fidel, Riascos, Ibson, Wellington Silva, Piotr Trochowskiquote:
Hij kan goed een stuk of vijf IF's krijgen (inclusief TOTY), ik zou die peperdure IF zeker niet durven kopen als ik het al kon.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na de TOTW zal ie wel weer dalen toch?
heb zelf een RCAM die goed links is. en een LCAM die goed rechts is. naar binnen kappen en finesse schot in de verre hoekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle moet dan een strong link hebben
[..]
Waarom dat dan? Moet je uitkappen en daarna een voorzet geven of schieten?
gratis 100k packs zeker een of andere glitch ofzoquote:
Je lultquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
gratis 100k packs zeker een of andere glitch ofzo
Ha Ha Haquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
gratis 100k packs zeker een of andere glitch ofzo
Gister al tegen IF Lewandowski gespeeld. 2 fucking voorzetten en ze gingen er beide inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij kan goed een stuk of vijf IF's krijgen (inclusief TOTY), ik zou die peperdure IF zeker niet durven kopen als ik het al kon.
De NIF mag wel flink goedkoper ja
met een vliegtuig er bij zekerquote:
johquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hou maar op die komt pas uit als Xbox One er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha iik zit er al inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
Ik ga nu even douchen en als ik terug kom dan doet de WebApp het nog steeds niet.
karmaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef poker4lifee het volgende:
ging wapen halen kom buiten rijdt iemand met mn auto weg
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef poker4lifee het volgende:
gta online lijkt te werken boys @ ps3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]nice, accepteer mijn request ff voor de crew pls
![]()
zo even proberen, ben bijna klaar met de kutste missie in de historie van GTAheb je nou je controller vastgetaped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik moet 5 miles door de woestijn lopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef byah het volgende:
[..]
heb je nou je controller vastgetaped?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:05 schreef Maver24 het volgende:
EA servers doen het nog niet. duurde tot 12 uur toch maar ?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 03-10-2013 om 10:33:04Ultimate Team is currently down for maintenance until approx 11am UK (3am PT) Details - http://t.co/oiwvt0Izwr #FUT reageer retweet
alsof EA ooit op tijd klaar isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:05 schreef Maver24 het volgende:
godver het duurde nog 5 minuten..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:05 schreef Maver24 het volgende:
sorryquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste tijd waren ze altijd ruim voor het gegeven tijdstip klaar hoor. Niet zo haten.
Moet jij niet naar school?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet leuk van je
yupppp, hier welquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
Ik ga nu even douchen en als ik terug kom dan doet de WebApp het nog steeds niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
LEKKKER KKBALquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik was gister bij de 2e job. nu ben ik me character kwijt.
kk spel
EA zijn homos.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:05 schreef Maver24 het volgende:
kan geen game invites sturenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Bij de eerste missie van GTA online gaat hij niet verder dan waiting for other players
Cloud servers zijn weer unavailable dus ik kan helemaal niks meer nuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan geen game invites sturenkan je mij niet joinen via start online>etc
ik kwam in online door tijdens het laden in begin van storymode kruisje te drukken voor online, toen werkte de race enzo ineens net.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 03-10-2013 om 12:21:34Ultimate Team maintenance has been extended. We'll update when we're back up. #FUT reageer retweet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef poker4lifee het volgende:
gta online lijkt te werken boys @ ps3
haha goeie troll, ik trapte erinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 03-10-2013 om 12:21:34Ultimate Team maintenance has been extended. We'll update when we're back up. #FUT reageer retweet
![]()
hoop dat het werkt bij je man vriend kan nog steeds niet joinen, andere wel. blijft redelijk kut dus allemaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom zo wel even kijken, mo.Even eten en dan kom ik eraan.
Misschien is het voor jou wel even goed dat er maintenance isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben klaar met de opdrachten die ik moest maken voor school. Nu kan ik even op de web app tot 14:30.. o wacht.
straks gaat hij nog gekke dingen doen dit kan niet god gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wel even goed dat er maintenance is
nieuw poppetje maken werkt niet? bij mij werkte dat wel moet je alleen wel alles opnieuw doen. Ik zit nu in een server met 10-20 man denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
Rockstar cloud servers nog steeds unavailable bij mij
Er is al veel te vaak maintenance geweest.. hoezo ga je nu ineens op mij haten terwijl iedereen klaagtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wel even goed dat er maintenance is
GTAquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
via de webapp of console? er staat nog steeds EAS FC Not Connected
Niet boos wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is al veel te vaak maintenance geweest.. hoezo ga je nu ineens op mij haten terwijl iedereen klaagt
Ja dan staat er Rockstar game services are unavailable right now.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:54 schreef poker4lifee het volgende:
@wieisboos: start online players dan kan je ze muten
Ben jij bij de Dol Dwaze Dagen lekker aan het shoppen ofzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog anderhalf uur en mijn tas zit zo vol dat ik eigenlijk niks kan kopen omdat het niet in mijn tas past. #FML
Nee, ik ga gewoon vaak naar een supermarkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij bij de Dol Dwaze Dagen lekker aan het shoppen ofzo?
Jij moet een boek schrijven over je leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog anderhalf uur en mijn tas zit zo vol dat ik eigenlijk niks kan kopen omdat het niet in mijn tas past. #FML
en die hebben geen tasjesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon vaak naar een supermarkt.
Een blog bijhouden op internet waar dagelijkse verslagen op worden gepost.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij moet een boek schrijven over je leven.
Dat wordt denk ik een heel saai boek.. ik kan ook niet zo goed een verhaal vertellen als Lindgren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij moet een boek schrijven over je leven.
Zoek is een leven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Pino0 het volgende:
Zieke nerds op dit forum, hun hele leven zit in dit FUT topic... ga is naar buiten
Ga eens naar school.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Pino0 het volgende:
Zieke nerds op dit forum, hun hele leven zit in dit FUT topic... ga is naar buiten
Ok en nu?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging een opdracht voor school maken en ik had 2 pennen bij me die het net nog deden. Toen wilde ik schrijven en ja hoor, de eerste pen houdt er mee op. Toen ging ik de 2e pen proberen en die hield er ook meteen mee op. Ik heb de opdrachten dus maar in Excel gemaakt.
[..]
Dat wordt denk ik een heel saai boek.. ik kan het ook niet zo goed een verhaal vertellen als Lindgren.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Pino0 het volgende:
Ik deel liever niet alles.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een blog bijhouden op internet waar dagelijkse verslagen op worden gepost.
Ik weet toch al wie er met brilletjes lopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zoek is een leven?
Volgens mij heef dudeweiser een mooie collectie van je.
Je was toch in de supermarkt? Zouden ze daar geen pennen verkopen? Hmmmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet ik op zoek naar een nieuwe pen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik weet toch al wie er met brilletjes lopen.
Zegt de man die maarlieftst 3x per dag postquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt.Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
ja dat zijn de brillenjodenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt.Dacht ik al, met een nick als 'DarkSonic' weet ik al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet van plan om naar de supermarkt te gaan maar misschien is het niet zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je was toch in de supermarkt? Zouden ze daar geen pennen verkopen? Hmmm
Want jouw nickname is wel normaal?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dacht ik al, met een nick als 'DarkSonic' weet ik al genoeg.
Het is geen grap, ik heb zulke slechte ogen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk vond ik het best een sterke grap, DS2. HAHAHAHAHA.
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar dat jij al die deals vind
DS2 let echt wel op
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Je bent gewoon een lelijke nerd in het echt, kan ik ook niet veel aan doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want jouw nickname is wel normaal?
[..]
Het is geen grap, ik heb zulke slechte ogen.
Hihahoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dacht ik al, met een nick als 'DarkSonic' weet ik al genoeg.
Dus als je een bril hebt ben je een nerd? Misschien heb jij ook een bril nodig zodat FIFA dan beter gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lelijke nerd in het echt, kan ik ook niet veel aan doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door byah op 03-10-2013 13:22:33 ]
Je kunt via je telefoon op een ATM geloof ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef wieisboos het volgende:
Hoe zet ik geld op de bank? Heb nu 5000 cash ik ga liever niet dood
Thanks heb het gevondenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt via je telefoon op een ATM geloof ik.En anders naar zo'n ATM rijden. (Dichtstbijzijnde is via GPS te vinden)
Bij de stripclub zit ook een ATMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef wieisboos het volgende:
Hoe zet ik geld op de bank? Heb nu 5000 cash ik ga liever niet dood
Pro tip!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanks heb het gevonden
stores overvallen krijg je best veel voor![]()
tentamens okquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Djeetje het volgende:
Luister toets zonder leraar
Tentamens op deze school zijn goed geregeld
Maar ik heb wel redelijk wat verkocht vannacht, Wiseman nog niet maar ondanks dat ben ik de 300k gepasseerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef dion_v_k het volgende:
Fijn; kun je eindelijk weer op de webapp, hangt de hele klotezooi op completing![]()
![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pro tip!
Een auto jatten en die aan Los Santos Customs verkopen. #Instacash.
Soms wel 9k per auto.En het scheelt je een paar wanted sterren.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?als ik naar binnen rijd krijg ik alleen maar opties om mn auto up te graden
Up te gradenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?als ik naar binnen rijd krijg ik alleen maar opties om mn auto up te graden
quote:
Hou zouden ze Pollos Hermanos noemen?quote:
Kippenbroeders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hou zouden ze Pollos Hermanos noemen?
Walt Jr timmert intussen flink aan de weg:quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef wieisboos het volgende:
haha wtf ik stal een dikke auto van iemand, krijg ik een berichtje en daarna een bounty van 5k op me
Gewoon geluk hebben dat je door die race komt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:30 schreef Zhano het volgende:
GODVER IK WIL OOK
Hoe zijn jullie erin gekomen Tobi en wieisboos?
3 of 4 x dat spel opstarten en toen deed hij het. Gewoon vanaf de single player.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:30 schreef Zhano het volgende:
GODVER IK WIL OOK
Hoe zijn jullie erin gekomen Tobi en wieisboos?
Daar lijkt het hier ook wat beter te werken. Kwam al iets verder dan zonet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
3 of 4 x dat spel opstarten en toen deed hij het. Gewoon vanaf de single player.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
IF milito ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als er nou een invloedrijke youtuber hier was en een positieve review over een speler gaf hadden we rijk kunnen worden.
Jammer dat Dreetje is gestopt.
Ik wil best weer beginnnen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als er nou een invloedrijke youtuber hier was en een positieve review over een speler gaf hadden we rijk kunnen worden.
Jammer dat Dreetje is gestopt.
Nog steeds niet gefixt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef byah het volgende:
[..]
als mn tradepile niet vast zat had ik em voor 10k aan je verkocht
ook niet op console leeg kunnen maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef byah het volgende:
[..]
als mn tradepile niet vast zat had ik em voor 10k aan je verkocht
verkopen van het weekend weer terug kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IF Miranda is ook weer flink gestegen
Gekocht voor 30k en nu alweer 61k
Assaidi te slap voor LM denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb je hem al geprobeerd?
Ik neig nu naar Assaidi
quote:
Nee, kan em niet leegmaken op de webapp, console of iphone of android app. Had ijdele hoop dat deze maintenance dit ging fixenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
ook niet op console leeg kunnen maken?
Origineelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Grandesco het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/818088/
DIT GAAT HEM WORDEN.
kut team gr grquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Grandesco het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/818088/
DIT GAAT HEM WORDEN.
Waarom confetti?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging toch naar de winkel en ik heb pennen, Mountain Dew en confetti gekocht.
Confetti?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging toch naar de winkel en ik heb pennen, Mountain Dew en confetti gekocht.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
feestje in mijn hoofd iedereen is uitgenodigd
Feest omdat ik de 300k ben gepasseerd (en Wiseman is inmiddels ook verkocht)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
feestje in mijn hoofd iedereen is uitgenodigd
300k, lekker...ik ben bezig aan 3e miljoen coinsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Feest omdat ik de 300k ben gepasseerd (en Wiseman is inmiddels ook verkocht)
Jij? Of je programma?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
300k, lekker...ik ben bezig aan 3e miljoen coins
En hoeveel FIFA points heb je gebruikt? (en evt. de glitch)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
300k, lekker...ik ben bezig aan 3e miljoen coins
helemaal niks...alleen m'n eerste 2 zijn mislukt..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel FIFA points heb je gebruikt? (en evt. de glitch)
Je bent iemand aan het pricefixen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
helemaal niks...alleen m'n eerste 2 is mislukt..
je snapt um niet...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent iemand aan het pricefixen?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
je snapt um niet...
Ik ben bezig aan m'n 3e miljoen, de eerste 2 zijn mislukt...
Goejen garpquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
je snapt um niet...
Ik snap het inderdaad niet (nu nog steeds niet) Hoeveel heb je nu in kas dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
je snapt um niet...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet (nu nog steeds niet) Hoeveel heb je nu in kas dan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet (nu nog steeds niet) Hoeveel heb je nu in kas dan?
Beter ga je hier niet verder op in en drink je die mountain dew van je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zegt het heel onduidelijk..
jongens ik ga stukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zegt het heel onduidelijk..
Daar wacht ik mee totdat ik thuis ben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter ga je hier niet verder op in en drink je die mountain dew van je.
Hoeveel extra chromosomen heb jij tot je beschikking?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar wacht ik mee totdat ik thuis ben.
O wacht nu snap ik hem.
Hahahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoeveel extra chromosomen heb jij tot je beschikking?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
ar wacht ik mee totdat ik thuis ben.
O wacht nu snap ik hem.
Ik heb extra tijd nodig als ik iets leesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoeveel extra chromosomen heb jij tot je beschikking?
Kutzooiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef DuTank het volgende:
Als je in de laatste 10 seconde ofzo bied, dan gaat ie terug naar de 30 seconde
beetje tegen het bidbumpen denk ik zomaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef DuTank het volgende:
Als je in de laatste 10 seconde ofzo bied, dan gaat ie terug naar de 30 seconde
Volledige grotequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit TrapZ, moet dat zo groot? De hamster in mijn computer moet overuren rennen zo.
Ja, die 0:30 is die nieuwe 0:15.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En wat als je tussen 0:15 en 0:29 bied?
Ik had hem voor 40k. Ik vind hem overigens niet zo heel goed. Hij is niet zo sterk. Ik vind Chiellini veel beter, maar Miranda geeft broodnodige chemistryquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IF Miranda is ook weer flink gestegen
Gekocht voor 30k en nu alweer 61k
Dat zou wel klote zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus als ik op 25 biedt gaat hij terug naar 0:30?
Het zou fijn zijn als het mensen destimuleert om dat te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zou wel klote zijnNog langer wachten totdat iemand je in de laatste seconde overbiedt.
jep....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus als ik op 25 biedt gaat hij terug naar 0:30?
Bij mij nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het mensen destimuleert om dat te doen.
Gaat de handel redelijk kut maken helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het mensen destimuleert om dat te doen.
Daarom handel is sowieso niet/amper in open bids. oquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat de handel redelijk kut maken helaas.
omdatquote:
Had je mijn post nog gezien gisteravond?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef Reemi het volgende:
Wakker worden met een foto van een afgehakt hoofd bovenaan je Facebook tijdlijn. Dat was echt fantastich.
Misschien iets om naar te kijken voor WeFut: Ik vind het super handig dat je met dat plusje snel even een speler kan open klappen. Wat ik echter nog mis in dat scherm zijn de workrates. Weet niet of het haalbaar is, maar denk dat dat een goede toevoeging zou zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef Reemi het volgende:
Wakker worden met een foto van een afgehakt hoofd bovenaan je Facebook tijdlijn. Dat was echt fantastich.
Nu wel, thanks. Ik heb het veranderd, wellicht moet je even ctrl+f5 doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had je mijn post nog gezien gisteravond?
yepquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu wel, thanks. Ik heb het veranderd, wellicht moet je even ctrl+f5 doen
Turtlebeach kan dat toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:47 schreef wieisboos het volgende:
zijn er headsets die zowel op PC als PS3 kunnen?
Elke keer als ik tegen Adler speel pakt hij de onmogelijkste ballen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Jorwol het volgende:
Is Weidenfeller echt beter dan Ter Stegen? Of is Adler nog een betere keuze?
Alleen Poker kan erin komen.... Ozz, Lind en ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
Is de fok crew al actief
Of is iedereen niet thuis ?
ik speel wel ja, maar meeste nog steeds problemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
Is de fok crew al actief
Ik zat er in maar de cloud werkte niet dus ik kon overnieuw beginnen toen ik er weer in ging. En nu werkt 't niet meerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen Poker kan erin komen.... Ozz, Lind en ik niet
Ik ga het zo wel even proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen Poker kan erin komen.... Ozz, Lind en ik niet
baje meldt zichquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
Is de fok crew al actief
35k.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef Grandesco het volgende:
Wat is de discard value van IF Pelle?
50Kquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef Grandesco het volgende:
75k.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef Grandesco het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
lindgren bied 150K voor je pelle en dan moet hij ook je klote nog kussen![]()
[..]
[..]
Jullie kunnen me allemaal me kloten kussen
Die pipo wordt niets waard wacht gewoon tot het einde van de week en koop hem dan als je hem zo graag wil.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen me allemaal me kloten kussen
Net ook al gebind voor 11.5k ofzo. Die matige spelers zijn altijd al snel goedkoop. Was voor een vriend dus dan ga ik niet een week wachten voor 1000 coinsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die pipo wordt niets waard wacht gewoon tot het einde van de week en koop hem dan als je hem zo graag wil.
Ik heb er al eentje?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net ook al gebind voor 11.5k ofzo. Die matige spelers zijn altijd al snel goedkoop. Was voor een vriend dus dan ga ik niet een week wachten voor 1000 coins
Nog geen 10 seconden later...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Net 2 opgepikt voor 10k.
Dus kan ze altijd discarden voor 125k dan
Echt goede prijs gekozen als je je spelers zo snel verkoopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog geen 10 seconden later...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |