SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Pelle moet dan een strong link hebbenquote:
Waarom dat dan? Moet je uitkappen en daarna een voorzet geven of schieten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
RW heb je dit jaar toch meer aan een linkspoot ?
of een rechtspoot met veel * WF
Pijltje naar boven/beneden in de wedstrijd en dan krijg je zo'n menu met tactieken. Daar kun je Swap Wings selecteren.quote:
Dit inderdaad. Pijltje omhoog op je d-pad en dan volgens mij links, maar dat zie je vanzelf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pijltje naar boven/beneden in de wedstrijd en dan krijg je zo'n menu met tactieken. Daar kun je Swap Wings selecteren.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Een ginger met een glimmende handtas op station Assen.
Ik moest aan Dré denken.
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik word er gek van dat die konko spelers niet stijgen
gewoon basis, wat is dezequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Kiid het volgende:
Ik heb IF Pelle gekocht als wissel wanneer ik met 2/3-0 voorsta en toch wel ga winnen.
Ik word gek van dat die konko spelers die ik heb niet genoeg stijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.
haha pauper silvers gekocht zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik word gek van dat die konko spelers die ik heb niet genoeg stijgen
Zo goed ?
Na de TOTW zal ie wel weer dalen toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lewan voor 70k gekocht, nu 87k laagste bin. Wat klaag je.
Mweh zal wel dalen maar blijft nog wel een verschilletje denk ik. Gebeurt wel vaker dat zo'n dure spelers na zijn TOTW op een hogeren prijs blijft hangen. Verkoop hem misschien wel dit weekend... (was gister op het goede moment niet thuis helaas).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na de TOTW zal ie wel weer dalen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |