Ik hoop het wel, anders klink je erg betweterig en arrogant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het hier over mijzelf?
Het is allemaal een complot !quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die aversie tegen je ledematen bewegen komt ergens vandaan.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders klink je erg betweterig en arrogant.
De overheid dwingt helemaal niemand, dat maak jij ervan met al je gedramatiseer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Nee, ik zal voor mijn ouders zorgen wanneer nodig.
Alleen ik vind niet dat de overheid dat dwingend moet doorzetten. Kinderen beslissen zelf wel of ze voor hun ouders willen zorgen.
2: Dat doe ik helemaal niet.
Het gaat hier over het feit dat kinderen moeten helpen met het huishouden en andere verzorgende taken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De overheid dwingt helemaal niemand, dat maak jij ervan met al je gedramatiseer.
Ze zeggen enkel dat je pas in aanmerking komt voor hulp wanneer eerst alle opties in en om het gezin zijn uitgeput. En geheel terecht dat de overheid "eisen" mag stellen aan wanneer ze gratis geld uitdelen. Het handje ophouden zonder enige eigen inzet moet maar eens gedaan zijn in dit land.
Als jouw puber niet kan stofzuigen is er echt een probleem in jouw huishouden. Dan regel je dat maar zelf. Ik zie niet in waarom de gemeenschap daarvoor op moet draaien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
...Bovendien zie ik pubers echt niet strijken, stofzuigen etc. Ik zie het al voor me: vraagt een vriend of de persoon in kwestie meegaat naar de bios. 'Nee, want ik moet nig strijken, stofzuigen,....
Geloof mij, die gaan echt niet schoonmaken.
Yup. En jij denkt er anders over. Fijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat hier over het feit dat kinderen moeten helpen met het huishouden en andere verzorgende taken.
Jij bent niet zo van het discussiėren merk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. En jij denkt er anders over. Fijn.
Of heb je zo'n werkloze missie een discussie te willen winnen?
Verbruik al je smilies nou niet knul. Straks zit je zonder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het discussiėren merk ik.
Jij gaat wel van hak op de tak hé?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verbruik al je smilies nou niet knul. Straks zit je zonder.
Euhm, nee. Je discussieert niet. Je trekt aan een dood paard met herhaalde zetten.
Oh god. Een VVD stemmerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als jouw puber niet kan stofzuigen is er echt een probleem in jouw huishouden. Dan regel je dat maar zelf. Ik zie niet in waarom de gemeenschap daarvoor op moet draaien.
Extreme idiote voorbeelden zijn altijd "te". Minder overdrijven wil ook wel eens helpen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan 23 jarigen die een compleet huishouden moeten doen naast hun school/werk. Plus dat als ze werken voor een deel moeten bijbetalen aan hun ouders hun uitkering.
Ik snap dat je als kind zijnde voor je ouders moet zorgen. Maar dit is gewoon te.
Dat hangt er vanaf hoe (hoog) de lijnen hangen he. Ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is dat een vijf-jarige op een hoge kruk of klein laddertje moet klimmen om de was aan de lijn te kunnen hangen. Of dat hij in de buurt v/d trap of op het balkon over een reling moet hangen om de was op te hangen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:27 schreef eigendeegcookie het volgende:
Maar bv de was ophangen, de kleine stukken, geeft geen risico.
Niet ieder kind komt uit een gezin waar de ouders liefdevol met hun kinderen opgaan...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Elkaar helpen binnen een gezin is blijkbaar bizar en raar en vies en neigt naar slavenarbeid.
Wat minder overdrijven. Wat ik opsom is gewoon nu gaande hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Extreme idiote voorbeelden zijn altijd "te". Minder overdrijven wil ook wel eens helpen.
Het blijft een extreem geval. Lees je eigen post nog eens.. lijkt alsof je over Assepoester hebt man.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat minder overdrijven. Wat ik opsom is gewoon nu gaande hoor.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet ieder kind komt uit een gezin waar de ouders liefdevol met hun kinderen opgaan...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:23 schreef Hyperdude het volgende:
Die kinderen/pubers kiezen er in jouw voorbeeld idd. voor om niets te doen aan de"situatie".
Zijn die kids nou gehandicapt of puber?
Of is het hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |