Die middelste. Ben verliefd jongens. Vanaf nu ben ik milder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
POst dan paar mocro chicks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkse meisjes zijn gevaarlijk broeder, weet waar je aan begint...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Herkenbare struggles, vriend. 'What could have been'-feels bij de hijab girls
Haha heb wel een keer een Turks meisje gedate, was echt sexy hoe zij kon dansen. Schuren en dan heel soepel met haar heupenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turkse meisjes zijn gevaarlijk broeder, weet waar je aan begint...
Enige Turkse meisje die ik zou willen daten is die instachick en een ander meisje die ik tegenkwam op bruiloft van mijn zus. Zij was echt zo mooi hè, wouldgf/10quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb wel een keer een Turks meisje gedate, was echt sexy hoe zij kon dansen. Schuren en dan heel soepel met haar heupen. Beter dan white girls.
Mocht alleen nooit haar thuis afzetten, altijd één straat verderop anders zag haar vader en broer het misschien.
Bruiloften zijn juist een goede manier toch? Gewoon zorgen dat jouw ouders die van haar aanspreken en er een date geregeld kan worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Enige Turkse meisje die ik zou willen daten is die instachick en een ander meisje die ik tegenkwam op bruiloft van mijn zus. Zij was echt zo mooi hè, wouldgf/10denk nog steeds aan haar, is al weer 2 jaar geleden ofzo.
Dat kan wel opzich, maar als het via ouders gaat dan wordt er denk ik veel van verwacht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bruiloften zijn juist een goede manier toch? Gewoon zorgen dat jouw ouders die van haar aanspreken en er een date geregeld kan worden.
Of werkt dat niet zo in de Turkse gemeenschap?
Dat is misschien wel zo inderdaad, dan is het echt voor iets serieus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat kan wel opzich, maar als het via ouders gaat dan wordt er denk ik veel van verwacht.
Vertel je ervaringen. Deel ze met ons.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb 1 keer een Turk gedate.
Never again.
Nederlanders/Indo's/Kroaten.
Altijd maar afwachten of je de volgende week levend haalt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Wel spannend. Met van die niet-welwillende ouders.
Gewoon niet mijn ding denk ik. Zijn te macho, te playerig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vertel je ervaringen. Deel ze met ons.
Dan heb je Dima nog niet gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding denk ik. Zijn te macho, te playerig.
Als er iets is wat lekker ruim zit en niet plakt is het wel een basketbal jersey. Heerlijk die vrijheidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jersey plakt aan je lichaam man. Is toch niet lekker?
Net zoals te dikke vrouwen die in de zomer topjes van jersey aan hebben en dat het dan waait en je alles kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |