SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Manchester ShittyZe hebben wel de beste competitie ter wereld, althans... dat denken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga bijna met vakantie. Dat wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Prachtig hoe de backs van Bayern constant helemaal tot de achterlijn opkomen en gevaarlijk zijn.
Bij het volgende topic kan het zo maar weer anders zijn. Je weet het nooit met de man uit Bedum.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was een goede TT, daarom blijft die staan.
Ik ga je hacken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Gaat Arjen Robben scoren?
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: 169.209.34.100
(C) BOOTZ 2003-2006
Uiteraard moeilijk om te vergelijken, maar ze hebben wel de breedste top.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben wel de beste competitie ter wereld, althans... dat denken ze.
Dank.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je IP is: 169.209.34.100
(C) BOOTZ 2003-2006
Tenminste weer een Nederlandse club die aardig presteert in Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef aadspagaat het volgende:
die commentator is wel fan van kuipers cluppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo stem je nu pas?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Je IP is: 93.03.111.912
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |