Inderdaad nietquote:Je oude poppentje krijg je niet meer terug, dat had ik ook namenlijk
Hoorde ook mensen praten net.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef kawa4 het volgende:
Ik heb meer verbinding als gister,
Ben nou opgehaald door lamar,
Maar niu hoor ik er ook iemand doorheen praten
Zelfde hier ,, ben 2x tot de race gekomen ... thats it.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom op dit moment tot het creeeren van een karakter voor de zoveelste keer waarna die freezed en waarna ik mijn ps uitzet. Ik geef het serieus op voor vandaag. Misschien morgenavond weer nieuwe kansen. We komen in ieder geval (de meerderheid) al verder dan gister.
Ze zien er gelukkig beter uit als je uit het creatie scherm komt en de eerste race moet doen. Waarom ze zo lelijk zijn als je bezig bent met er eentje te maken, dat moet je Rockstar vragen.quote:
Heb het paar keer geprobeerd vandaag morgen weerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef Divje het volgende:
Werd 20 meter boven het Vinewood sign gespawned. Pleur naar beneden, zie dat ik weer level 1 ben en opeens 12893 op zak hebmaar geen missies of wat dan ook te doen. Join een andere sessie en krijg die intro weer te zien, moet opnieuw racen maar kijk al 10 minuten naar 'launching session'
Werd weer aan het begin van de race gezet. Kreeg toen 'Player active on the job. Would you like to spectate?' te zien. druk op cancel en word weer naar SP gekatapulteerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het paar keer geprobeerd vandaag morgen weer
Had trouwens net precies hetzelfde
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef 2dope het volgende:
Zojuist weer voor 't eerst geprobeerd online te spelen, wel meteen gelukt. Helaas kan ik nog steeds niet een eigen 'persoonlijk' character aanmaken en moet ik steeds met een temp. char. spelen.
Heeft het zin om dit te blijven proberen? Dus via het menu 'choose character' en dan hopen dat de 'cloud servers' () het doen? Of is dat een gebed zonder einde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |