Die stuntjumps gaan nog wel,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet wat daar leuk aan is, al die stunt jumps halen
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef kawa4 het volgende:
Ik heb meer verbinding als gister,
Ben nou opgehaald door lamar,
Maar niu hoor ik er ook iemand doorheen praten
En nou zijn we hier aangekomen,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?
Waarom speel je op een magnetron?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
En nou zijn we hier aangekomen,
Al een minuut of 10
[ afbeelding ]
Maar heb nog niet geracet heur
ik heb hem na 2x 20 min zo afgezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
En nou zijn we hier aangekomen,
Al een minuut of 10
[ afbeelding ]
Maar heb nog niet geracet heur
Kinderen van 14 die denken dat de microfoon van hun headset bij de overburen staatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?
*gniffel* vintage joh!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom speel je op een magnetron?
fixedquote:
Ho ho ho, nix tegen mijn oerdegelijk on-hd achtige tvquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom speel je op een magnetron?
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef over_hedge het volgende:
Valt me trouwens op dat autos geen bezine dop hebben
Als aids een tv wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ho ho ho, nix tegen mijn oerdegelijk on-hd achtige tv
Kut ding is nie kapot te krijgen
Je kan die rijdende tankers wel lek schietenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.
Niet een nieuwe maken!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:58 schreef marimbondo het volgende:
OMG!@#! Was ik lvl 8, 30.000 op de bank ga ik even eten, start ik het spel opnieuw op moet ik weer karakter aanmaken en is alles wat ik had weg!!!
Yep, dat probeer ik ook de hele tijd opnieuw proberenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Is die message van cloud niet beschikbaar een kwestie van opnieuw blijven proberen?
Thanks, heb wel een nieuwe gemaakt... maar de race laadde niet, hopelijk krijg ik straks weer mijn "oude" poppetje terug...quote:Niet een nieuwe maken!
Wacht dat je Cloud online is en dan opnieuw proberen dat had ik namelijk ook paar keer
Niet erop ingaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik kreeg nu opeens een bericht dat cloud was restored en ik opnieuw moet inloggen. Geloof er alleen weinig van
Je oude poppentje krijg je niet meer terug, dat had ik ook namenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thanks, heb wel een nieuwe gemaakt... maar de race laadde niet, hopelijk krijg ik straks weer mijn "oude" poppetje terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |