SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-10-2013 18:01:31 ]
Ik vind Balotelli echt heel erg goed. Jovetic ook trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
Wat ie bij mij echt slecht doet is afmaken. Kom vaak 1 op 1 met hem en hij mist echt vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
welke?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt zin in de wedstrijd van vanavond
Mooi, want er staat nog een baas in de OP.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast, die eerste 2 chicks staan er al heel lang in maar die heb ik niet aangepast.. alleen de 3e. Nu ga ik even wat eten.
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkeesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.
voorruitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkees
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaalquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |