abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132172402
Mooie collectie R_L_C.

Net ff de Media-Markt gebeld, ik kan morgen terug komen met mijn bon van TLOZ:TWW en een 2e game voor de halve prijs uitzoeken. Erg aardig van ze.
Helaas is Rayman Legends niet meer op voorraad, maar Ubisoft kennende knallen ze die voor Kerstmis nog af voor ¤ 20,- ofzo. Dus ik ga denk ik maar voor Sonic & Sega All Stars Racing. Heb de demo laatst ff gespeeld en het was best wel tof.

Ik heb ook aardig wat VC games, en dan met name op de Wii. Destijds veel Nintendo sterren ingeleverd voor Wii Points en veel games gekocht. Jammer dat ze nog niet allemaal op de WiiU VC verschijnen.
Ik zou misschien wel mijn linker teelbal afstaan om de de DKC SNES games off-tv te spelen.

Batman vind ik echt zo'n typische PS3 game, en daar heb ik ook beide delen op gespeeld. Erg goede games. Al is de eerste de beste.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132172539
Voor de Wii heb ik volgens mij nog Paper Mario en Super Mario RPG en nog iets wat ik niet meer weet. Moet ze allemaal nog spelen, maar wil ze graag voor de Wii U idd. Stomme Wii menu dat geactiveerd moet worden met Wii mote :')

En Sonic 2 onlangs gekocht met de punten die ik nog had. Jeugdsentiment _O_
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:11:11 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132172830
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
en zo blijven we gaan :')
Yup. Maar het is een luxe 'probleem' natuurlijk :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132172882
Zo even uit mijn hoofd voor de Wii VC:

Donkey Kong Country 1
Donkey Kong Country 2
Donkey Kong Country 3
Mario Kart
Paper Mario
Super Mario Bros.
Super Mario Kart 64
Super Mario 64
The Legend Of Zelda
TLOZ: A Link To The Past

Sommige games heb ik drie dubbel, op de Wii, Wii U en op de 3DS echt belachelijk eigenlijk.

Sonic 2 was echt een bazen game voor de MegaDrive 16Bit. Als ik dat speel weet ik nog precies wat voor drankje ik er bij dronk en welke muziek toen op de radio werd gedraaid. Bizar.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132185067
Zojuist maar ff Sonic & All-Stars Racing Transformed gescoord voor maar ¤ 20,- bij de Media-Markt. Jammer genoeg was Rayman Legends er niet.
pi_132229303
Famitsu schijnt Sonic 9/9/9/9 gegeven te hebben. Weet niet waar die getallen precies voor staan maar gemiddeld 9 uit 10 lijkt me prima.

Hopelijk snel nog wat reviews want die wil ik wel zien voordat ik hem ga kopen gezien de kwaliteit van eerdere Sonic spellen
pi_132231002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Famitsu schijnt Sonic 9/9/9/9 gegeven te hebben. Weet niet waar die getallen precies voor staan maar gemiddeld 9 uit 10 lijkt me prima.

Hopelijk snel nog wat reviews want die wil ik wel zien voordat ik hem ga kopen gezien de kwaliteit van eerdere Sonic spellen
Vier verschillende redacteuren beoordelen een game bij Famitsu. Ze geven dus allemaal een negen. Wanneer er dus 9/9/9/5 staat, vond één van de redacteuren de game een 5 waard.
pi_132263069
TLOZ: TWW uitgespeeld.
Alle heart containers en special items in de pocket.
Moet alleen die verdomde Nintendo Gallery nog doen.

Edit:
ZombiU ook maar ff uitgespeeld. Met het goede einde trouwens! :-)
34 overlevenden er door heen gejaagd en ruim 18 uur gespeeld. Tevens alle UPlay bonus dingen vrij gespeeld.
Niet slecht voor maar ¤20,-

[ Bericht 46% gewijzigd door CoExist op 17-10-2013 16:52:13 ]
pi_132267144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef CoExist het volgende:
TLOZ: TWW uitgespeeld.
Alle heart containers en special items in de pocket.
Moet alleen die verdomde Nintendo Gallery nog doen.

Edit:
ZombiU ook maar ff uitgespeeld. Met het goede einde trouwens! :-)
34 overlevenden er door heen gejaagd en ruim 18 uur gespeeld. Tevens alle UPlay bonus dingen vrij gespeeld.
Niet slecht voor maar ¤20,-
Ik koop m van je voor ¤ 15, dan heeft het je maar ¤5 gekost om m te spelen :9
(Inclusief verzenden uiteraard)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pierrre op 17-10-2013 17:25:10 ]
pi_132268173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Pierrre het volgende:

[..]

Haha bedankt voor je aanbod! Daar ga ik ff een nachtje over slapen! ;)
pi_132287047
5.8 voor Sonic namens IGN -O-

Wederom dus niet de Sonic waar ik al jaren op hoop. Ze moeten gewoon 2D Sonic maken :')
pi_132289633
Vanaf vandaag zijn er nieuwe Nintendo Selects:
Donkey Kong Country Returns
Mario Kart Wii
PokéPark Wii: Pikachu's Adventure
Super Smash Bros. Brawl

Ze zijn dan ¤25,- per stuk volgens mij :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:51:40 #165
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132289887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Wederom dus niet de Sonic waar ik al jaren op hoop. Ze moeten gewoon 2D Sonic maken :')
De reviews zijn inderdaad niet al te goed, ziet er op de gameplaybeelden ook niet uit als de Sonic die de franchise weer terugbrengt naar oude glorie...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_132290075
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Eurogamer en Edge zijn nog kritischer
http://www.eurogamer.net/(...)ic-lost-world-review
http://www.edge-online.com/review/sonic-lost-world-review/
pi_132290526
Ouch, die pre-order ga ik dan maar niet ophalen bij Nedgame _O-
pi_132290974
Harde reviews inderdaad. Na dik 20 jaar ook nog steeds vergelijken met Mario games... :')
pi_132298492
Ik zie nu ook veel hoge cijfers. Achten en soms negens. Wel van die Nintendo only sites. Het lijkt er op dat Sonic Lost World een "hate it or love it" game is.

Trouwens een nieuw iets in de sterrencatalogus: Year of Luigi munt
pi_132299270
25 euro voor super mario kart is geen geld! Altijd mooi als ze de prijzen verlagen!
pi_132301020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Pierrre het volgende:

[..]

Je hebt een PM.

Zojuist Rayman Legends toch maar ff op de kop getikt. Snap er nog geen flikker van, maar dat zal wel komen denk ik.
pi_132307726
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:55 schreef Sterrezaat het volgende:
25 euro voor super mario kart is geen geld! Altijd mooi als ze de prijzen verlagen!
Que?
pi_132307828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zie nu ook veel hoge cijfers. Achten en soms negens. Wel van die Nintendo only sites. Het lijkt er op dat Sonic Lost World een "hate it or love it" game is.

Trouwens een nieuw iets in de sterrencatalogus: Year of Luigi munt
Mja, ik was al wat sceptisch, maar met een 6.3 metacritic gemiddelde ga ik daar echt niet 40e voor neertellen.
pi_132308232
Jammer van $ONIC. T'is nooit mijn favo character geweest. Had 10 jaar terug zo'n NGC game met alle Sonic games erop. Deel 2 toen nog wel ff gespeeld.

Heb nu een paar keer die Sonic & SEGA All Stars Racing gespeeld. Leuk gedaan hoor, diverse banen waar erg veel gebeurd en een feest van herkenning voor de SEGA fans. Maar je merkt gewoon dat het geen Mario Kart is. Er mist gewoon een, je ne sais quoi.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:30:26 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132308235
Sonic zal nooit tof worden. In de jaren 90 niet, en nu nog steeds niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')