Yup. Maar het is een luxe 'probleem' natuurlijkquote:
Vier verschillende redacteuren beoordelen een game bij Famitsu. Ze geven dus allemaal een negen. Wanneer er dus 9/9/9/5 staat, vond één van de redacteuren de game een 5 waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Famitsu schijnt Sonic 9/9/9/9 gegeven te hebben. Weet niet waar die getallen precies voor staan maar gemiddeld 9 uit 10 lijkt me prima.
Hopelijk snel nog wat reviews want die wil ik wel zien voordat ik hem ga kopen gezien de kwaliteit van eerdere Sonic spellen
Ik koop m van je voor ¤ 15, dan heeft het je maar ¤5 gekost om m te spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef CoExist het volgende:
TLOZ: TWW uitgespeeld.
Alle heart containers en special items in de pocket.
Moet alleen die verdomde Nintendo Gallery nog doen.
Edit:
ZombiU ook maar ff uitgespeeld. Met het goede einde trouwens! :-)
34 overlevenden er door heen gejaagd en ruim 18 uur gespeeld. Tevens alle UPlay bonus dingen vrij gespeeld.
Niet slecht voor maar ¤20,-
Haha bedankt voor je aanbod! Daar ga ik ff een nachtje over slapen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Ik koop m van je voor ¤ 15, dan heeft het je maar ¤5 gekost om m te spelen
(Inclusief verzenden uiteraard)
De reviews zijn inderdaad niet al te goed, ziet er op de gameplaybeelden ook niet uit als de Sonic die de franchise weer terugbrengt naar oude glorie...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
5.8 voor Sonic namens IGN
Wederom dus niet de Sonic waar ik al jaren op hoop. Ze moeten gewoon 2D Sonic maken
Eurogamer en Edge zijn nog kritischerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
5.8 voor Sonic namens IGN
Wederom dus niet de Sonic waar ik al jaren op hoop. Ze moeten gewoon 2D Sonic maken
Je hebt een PM.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Ik koop m van je voor ¤ 15, dan heeft het je maar ¤5 gekost om m te spelen
(Inclusief verzenden uiteraard)
Que?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:55 schreef Sterrezaat het volgende:
25 euro voor super mario kart is geen geld! Altijd mooi als ze de prijzen verlagen!
Mja, ik was al wat sceptisch, maar met een 6.3 metacritic gemiddelde ga ik daar echt niet 40e voor neertellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zie nu ook veel hoge cijfers. Achten en soms negens. Wel van die Nintendo only sites. Het lijkt er op dat Sonic Lost World een "hate it or love it" game is.
Trouwens een nieuw iets in de sterrencatalogus: Year of Luigi munt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |