Bij intertoys hebben ze een aanbieding van de oude wii versie incl controller en spel voor 125 euro. Kun je online bestellen. Die kan wel gamecube spellen afspelen. Ik zou je de link hebben gegeven maar ik zit momenteel op mobiel te typen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja, ik zat te denken aan een leuk cadeautje voor mijn vriendin. Die houdt wel van Super Mario en een beetje Pokemon Park zou ze ook wel leuk vinden denk ik. Maar kan die Mini ook GameCube discs afspelen? Dan zou ik Pokemon XD erbij kunnen kopen. Ze is Pokemonverslaafd!
Hey thanks, ik zal zo eens even kijken. Ik ben toch niet van plan om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij intertoys hebben ze een aanbieding van de oude wii versie incl controller en spel voor 125 euro. Kun je online bestellen. Die kan wel gamecube spellen afspelen. Ik zou je de link hebben gegeven maar ik zit momenteel op mobiel te typen.
Ik denk niet dat ze die meer verkopen. Wii's die GC games af kunnen spelen worden volgens mij al sinds laat 2011 niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij intertoys hebben ze een aanbieding van de oude wii versie incl controller en spel voor 125 euro. Kun je online bestellen. Die kan wel gamecube spellen afspelen. Ik zou je de link hebben gegeven maar ik zit momenteel op mobiel te typen.
Smaken verschillen, maar qua first party was de Wii mijn lievelingsplatform van Nintendo ooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ongeveer net zo groot als bij de Wii denk ik.
Wii:
Xenoblade
Mario Galaxy zou je erbij kunnen zetten
Donkey Kong
Gamecube:
Paper Mario
Tales of Symphonia
Baten Kaitos
Pikmin 2
Skies of Arcadia
Fire Emblem
Kan Sunshine ook nog wel bij dan.
En beide hebben Zelda's natuurlijk
Maar Gamecube had absoluut betere spellen. De Wii had er gewoon heel weinig vond ik. De Wii U heeft er nu haast al meer
Gamecubequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar qua first party was de Wii mijn lievelingsplatform van Nintendo ooit
Een verkoper bij onze lokale Intertoys gaf aan dat het de oude versie betreft. Alleen de bundels met Mario Kart, en veel andere bundels zijn de nieuwe versies.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die meer verkopen. Wii's die GC games af kunnen spelen worden volgens mij al sinds laat 2011 niet meer gemaakt.
Is die ingewikkeld om te plaatsen? Ik las dat je een schroevendraaier moet gebruiken, etc? Ik ben nooit zo technisch ingesteld eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef s0ul1991 het volgende:
Zojuist de nieuwe batterij in mijn gamepad geplaatst. Het lijkt er op dat Nintendo wel wist dat de accuduur wat te kort was. Er zitten namelijk inhammetjes in de gamepad waar je precies de grotere batterij in kunt klikken...
1. Schroeven er uit draaien zodat het klepje er af kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is die ingewikkeld om te plaatsen? Ik las dat je een schroevendraaier moet gebruiken, etc? Ik ben nooit zo technisch ingesteld eigenlijk
Dat is nog wel te doen inderdaad, hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
1. Schroeven er uit draaien zodat het klepje er af kan.
2. Oude accu er uit halen
3. Nieuwe accu plaatsen
4. Klepje weer dichtschroeven
That's it
Met het Swift Sail kun je elke kant op zonder de wind te hoeven aan te passen. Voor het eerst dat ik echt moeite doen om elke schat in de game te vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:42 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zit er nog wel inMaar gewoon zonder zeil en dan met ZR voorzichtjes naar de schat gaan
Ja, de mijne ook, en ik heb alle platforms. N64 op 2 en de SNES op 3. Vond de GameCube niet slecht, maar die deed in zijn tijd wel echt onder voor wat er bij de concurrentie gebeurde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar qua first party was de Wii mijn lievelingsplatform van Nintendo ooit
Het lijkt er op dat ze dat doen dmv ghosts, niet real-time helaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:22 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe lang is er al bekend dat er online multiplayer in Super Mario zit?
Ik zie het nu voor het eerst
Ziet er toch weer puik uit, bij eerdere beelden had ik nog m'n bedenkingen.quote:
Beschermhoesje? Ga je er mee gooien ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft het zin om voor de Gamepad een beschermtasje oid te halen? Heeft iemand een tip voor een goede waarmee in het beschermhoesje ook gewoon opgeladen kan worden?
Kun je de gamepad ook gewoon aan de andere kant van het huis leggen als de Wii U niet aanstaat? Dat hij dan misschien out of range is/minder batterij verbruikt? Domme vraag misschien
Eens, van A naar B is leuker in 2D naar mijn mening.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ziet er toch weer puik uit, bij eerdere beelden had ik nog m'n bedenkingen.
Wel wat jammer blijft het waarschijnlijk lineaire verloop van de levels, net zoals in 3D Land. Een vaste route van begin naar eind. Ik heb liever een 64/Sunshine/Galaxy opzet. Een groot, vrij level dat je meerdere keren bezoekt voor verschillende opdrachten. Zo'n echte 3D Mario hoop ik zeker nog te gaan zien op de Wii U.
Ja, best erg. Dat is het grootste nadeel vind ik. Kun je over een week of wat aangeven of je verbetering merkt? Ik wil ook, maar twijfel of het echt zo'n groot verschil maakt. Wat power betreft heb ik liever die Nyko van 4000 mAh namelijk, maar die schijnt weer brak te zijn qua bouwkwaliteit...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef s0ul1991 het volgende:
Zojuist de nieuwe batterij in mijn gamepad geplaatst. Het lijkt er op dat Nintendo wel wist dat de accuduur wat te kort was. Er zitten namelijk inhammetjes in de gamepad waar je precies de grotere batterij in kunt klikken...
Zal ik doen! En die van Nyko schijnt een slechte connector te hebben. Je zou de connector kunnen gebruiken van je oude accu. Moet je wel een beetje solderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, best erg. Dat is het grootste nadeel vind ik. Kun je over een week of wat aangeven of je verbetering merkt? Ik wil ook, maar twijfel of het echt zo'n groot verschil maakt. Wat power betreft heb ik liever die Nyko van 4000 mAh namelijk, maar die schijnt weer brak te zijn qua bouwkwaliteit...
Dat ziet er wel leuk uit als hoesjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar bij Mediamarkt/Saturn bij pre-order
Leuk. Op de site staat alleen nog niets.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar bij Mediamarkt/Saturn bij pre-order
Vandaar het "schijnbaar" erbij. Zal binnenkort wel verschijnen dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Leuk. Op de site staat alleen nog niets.
Je punt..? :p.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef s0ul1991 het volgende:
Met het nieuws dat CoD Ghosts 50gb op de PC vereist... Super Mario 3D World is een 1,7GB download Damn... volgens mij is dat net wat meer als wat er op een GameCube disk kan.
Smeerlappen actie van Nintendo dat was idd meteen al duidelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef s0ul1991 het volgende:
Zo zie je maar, kwantiteit ≠ kwaliteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef s0ul1991 het volgende:
Met het nieuws dat CoD Ghosts 50gb op de PC vereist... Super Mario 3D World is een 1,7GB download
Zit toch een beetje te twijfelen om toch meteen een grotere batterij bij te kopen..hij is hier nog niet aan geweest, gezien het ook deels een verrassing is voor m'n vriend voor na zijn tentamen volgende weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Smeerlappen actie van Nintendo dat was idd meteen al duidelijk.
Ik zou dan nog ff wachten, eerst maar es kijken of het wel nodig is en dan kun je hem altijd nog kopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zit toch een beetje te twijfelen om toch meteen een grotere batterij bij te kopen..hij is hier nog niet aan geweest, gezien het ook deels een verrassing is voor m'n vriend voor na zijn tentamen volgende weekDus geen idee of ik een grotere nodig heb.
True.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou dan nog ff wachten, eerst maar es kijken of het wel nodig is en dan kun je hem altijd nog kopen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zit toch een beetje te twijfelen om toch meteen een grotere batterij bij te kopen..hij is hier nog niet aan geweest, gezien het ook deels een verrassing is voor m'n vriend voor na zijn tentamen volgende weekDus geen idee of ik een grotere nodig heb.
Nou, bij mij thuis hangt niets de hele dag aan het stroom. Ik heb 1 grote stekkerdoos met zo'n aan en uitschakelaar voor al mijn consoles en die gaat als ik er niet ben uit. Verder heb k niets in stopcontacten zitten. Maar die wii controller loopt dus wel leeg, dus daar moet je wel rekening mee houden als je wilt gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
True.
Laten jullie de gamepad/Wii controllers gewoon op de oplader staan, ook al staat het systeem op standby/uit? Of moet ik ze er wel vanaf halen als ze volledig opgeladen zijn ( maar de Wii U dus niet aan staat )?
Qua games ben ik in ieder geval ruim voorzien. Rayman, Nintendoland, Zelda ( bij de Wii U zelf ), Mario, Luigi, en Pikmin 3En dan nog 3 Wii games in de vorm van Mario Kart, Mario Galaxy 1, en Mario party 9
Oke, thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, bij mij thuis hangt niets de hele dag aan het stroom. Ik heb 1 grote stekkerdoos met zo'n aan en uitschakelaar voor al mijn consoles en die gaat als ik er niet ben uit. Verder heb k niets in stopcontacten zitten. Maar die wii controller loopt dus wel leeg, dus daar moet je wel rekening mee houden als je wilt gamenIk zou soweiso nooit apparaten altijd amar aan de lader houden vanwege de batterij die dan kapot kan gaan
300 mb en 5 gb is ook niet hetzelfde verder :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
'Niet gelijk online met PlayStation 4'
hier werd de wiiU vorig jaar erg om gehaat... en nu doet ps4 en xbox precies hetzelfde..
het was niet 5 Gb toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
300 mb en 5 gb is ook niet hetzelfde verder :p
quote:
quote:The system update, which was originally reported as being 5GB in size but is in fact closer to 1GB, gives access to
ik wou al zeggen.quote:
Ach fanboys. Ik hoop niet dat het zoals de Wii U is voor die mensen. Dat duurde toch echt uren voordat ik kon spelen. Sony's servers zijn ook niet de snelste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik wou al zeggen.
maar het gaat om dat de wiiu gebash kreeg omdat het een update had wat belangrijke functies toevoegde. nu doen de concurrent hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |