Projectgroep begeleiden met een opdracht van een vriend. Technische ondersteuning enzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En kom een keer op de koffie.
Misschien kun je spazza vragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaagDan vraag ik wel aan een scharrel of ie ff figuurzaagt
Als ie kan figuurschaatsen dan kan dit ook vast wel!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien kun je spazza vragen.
Lache. Welk jaar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Projectgroep begeleiden met een opdracht van een vriend. Technische ondersteuning enzo.
Ja, daarom heb ik ook meer met hetero's. Al is de huidige scharrel een rasechte homoquote:
Nou ja! Van je geloof gevallen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook meer met hetero's. Al is de huidige scharrel een rasechte homo
Als je fatsoenlijke resultaten wilt, zoek een groepje MBO-doorstromers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
2de jaar. Wellicht te moeilijk, dan mag het 3de jaar het proberen.
Hehe. Dat was toen ik er rondliep ook al zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijke resultaten wilt, zoek een groepje MBO-doorstromers.
Ik leer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leer!Als je er maar een klok aan overhoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of 't een handige harrie is eigenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er maar een klok aan overhoudt.
Of klokkenspel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er maar een klok aan overhoudt.
Check! Hebbes!quote:
Whehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Check! Hebbes!
Was mijn premiere kadootje: het klokkenspel van m'n medespeler
BE-LA-CHE-LIJK.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag - thuiswerkdag, dus donderdag bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |