SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Die schoollaptops hebben iets tegen FOK, ik kon niet posten en dan ook nog eens die rare tijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was gisteravond.. vandaag had ik nog niks geopend tot die reeks van net.
Dan heb ik niets gezegd dacht dat je toen voor beide een 7,5K pack kreegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. In season wel, gold cup een gewone.
?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
komen gewoon nog steeds fresh IF milito's bij. waarom zou je als nu een IF milito pulled hem nu verkopen
Ik had bronze packs geopend totdat mijn TP vol zat en ik had helemaal niks boven de 500c totdat ik die Sinclair pullde. Maar gisteren maakte ik wel een redelijke winst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die schoollaptops hebben iets tegen FOK, ik kon niet posten en dan ook nog eens die rare tijdenMaar, hoe loopt het nu?
Mongolen zijn hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
werkt bij mij ook nog niet, ik heb een nieuw account gemaakt. Toen deed die het wel
Net terug uit Turkije, in januari naar Las Vegas... Geld is het probleem nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Brand het geld in je portemonnee ?
Ik had gister ook nog een gozer van 3k toen ik op mijn mobiel opende, alleen de naam van die gozer vergetenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had bronze packs geopend totdat mijn TP vol zat en ik had helemaal niks boven de 500c totdat ik die Sinclair pullde. Maar gisteren maakte ik wel een redelijke winst.
klopt, ik heb er ook nog 20 euro op staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mongolen zijn hetMaar heb de PSN kaart al aangeschaft, die kan ik niet meer openen op een nieuw account toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |