Mhehe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:48 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi dat dit in 40+ staat. Maatje 42 is inderdaad 40+.
MANNENquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Blondje_93 het volgende:
Wel voorspelbaar dat het tot nu toe alleen maar jongens zijn die hier wat over hebben te zeiken..-_-
Dat is dus gewoon je hoogst afgeronde opleiding.quote:3. Wat is uw hoogst genoten opleiding?
(waarvoor u een diploma heeft behaald)
Verkapt "kijk-mij-eens-een-maatje-meer-zijn" reactiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef nectarientje het volgende:
Vraag 5 is wat suf. Ik lees heus tijdschriften maar niet die uit dat lijstje. Verander dan de optie in ' geen van onderstaande'..
Dan moet je toch meedoen ben ik bangquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Mijn schoenmaat is 42, maar ben geen dame.
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef Wild_Overstekend het volgende:
LOL, 42 is al een grote maat? Dat is de gemiddelde maat in Nederland. De meeste winkels gaan tot 44, soms 46, en pas daarboven moeten de dames naar een grotematenwinkel.
Shhttt, laat wild overstekend nu in haar droom johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.
Ligt ook aan lengte en bouw, en dat maakt vergelijken zo lastig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van maten. Maar na het googelen van maat 42 moest ik toch constateren dat dit best forse vrouwen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |