SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Vinden jullie FUT niet lekker spelen dan dit jaar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vond hem echt tegenvallen
@Ozz en dan komt dadelijk de patch en speelt het super chill en heb je niks meer?
Ik maak wel een budget team ofzo. Ben er wel klaar mee en kan nu lekker cashen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vond hem echt tegenvallen
@Ozz en dan komt dadelijk de patch en speelt het super chill en heb je niks meer?
Ik vind die hoge steekballen echt te kut. Verder is het dribbelen imo totaal nutteloos, dat vond ik altijd het leuke aan FUT dat je kon skillen en dribbelen. Dat het verdedigen moeilijker is, is op zich prima.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vinden jullie FUT niet lekker spelen dan dit jaar?
Ik vind hem wel goed spelen hoor, maar van zijn snelheid moet ie het niet hebben nee. Schot en dribbel zijn wel lekker
Haha okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik maak wel een budget team ofzo. Ben er wel klaar mee en kan nu lekker cashen.PS4 pre-orderen.
Voor mijn manier van spelen is deze fifa perfectquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind die hoge steekballen echt te kut. Verder is het dribbelen imo totaal nutteloos, dat vond ik altijd het leuke aan FUT dat je kon skillen en dribbelen. Dat het verdedigen moeilijker is, is op zich prima.
[..]
Haha oke900k = 150 euro?
Ben nog bezig met andere spelers verkopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind die hoge steekballen echt te kut. Verder is het dribbelen imo totaal nutteloos, dat vond ik altijd het leuke aan FUT dat je kon skillen en dribbelen. Dat het verdedigen moeilijker is, is op zich prima.
[..]
Haha oke900k = 150 euro?
Volgens mij was Div 1 15k dus denk geen packs..?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor mijn manier van spelen is deze fifa perfect
Zit nu in Divisie 5 maar de prijzen vallen me nog wat tegen. Komen er nog andere prijzen dan alleen coins in hogere divisies? Want ze hadden het over spelers en packs voor het spel uitkwam
Toch niet je 1st Week IF's Denkquote:
Draaien gaat juist super goedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgens mij was Div 1 15k dus denk geen packs..?
Maar jouw draaien is nu toch ook lastiger, omdat spelers soms full retard gaan en dan bal verplaatsen alsof hij van beton is..
Valt reuze mee gewoon leren verdedigen die cornersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:36 schreef strakkeman het volgende:
Er zijn 2 dingen echt zwaar OP steekballen en corners
Corners idd wel. Van steekballen heb ik niet zoveel lastquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:36 schreef strakkeman het volgende:
Er zijn 2 dingen echt zwaar OP steekballen en corners
Ik kijk alleen waar drogba staat bij corners. De bal richting hem en kassaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Corners idd wel. Van steekballen heb ik niet zoveel last
In div. 5 zetten en zeggen dat je weinig tijd hebt om te spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor mijn manier van spelen is deze fifa perfect
Zit nu in Divisie 5 maar de prijzen vallen me nog wat tegen. Komen er nog andere prijzen dan alleen coins in hogere divisies? Want ze hadden het over spelers en packs voor het spel uitkwam
-quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik kijk alleen waar Traore staat bij corners. De bal richting hem en kassa
Komende weken leer lezenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
In div. 5 zetten en zeggen dat je weinig tijd hebt om te spelen.
xbox 22kquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hihi. Geen idee wat hij waard is tho
Coinsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom een coach erbij? Heb je niet eel aan toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wallyson CF zodat hij CAM kan en ST, alleen zorgen dat ik een LDB manager heb en dat hij loyaal wordt
+1 chem voor Wallyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom een coach erbij? Heb je niet eel aan toch?
Facking weinig. Maar ff in je club houdenquote:
blankquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
Even een uni-vraagje:
Als iemand Caucasian is, hoe kan je dat dan het best vertalen? En dan bedoel ik niet iemand die afkomstig is uit de Kaukasus
Bedankt
Start/select drukken hielp vorige x bij mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld staat nu al ongeveer 2 minuten zo nadat de wedstrijd af was
Zal nog wel weer zo ver komen dat ik weer een verlies partij er bij krijg
Europees/aziatisch rasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
Even een uni-vraagje:
Als iemand Caucasian is, hoe kan je dat dan het best vertalen? En dan bedoel ik niet iemand die afkomstig is uit de Kaukasus
Bedankt
Werkt niet PS3 maar weer aan en uit doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Start/select drukken hielp vorige x bij mij.
Gisteren verkocht voor 70kquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Alle keepers zijn erg goedkoop dit jaar. Zelfs Buffon en Casilliasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:57 schreef Djeetje het volgende:
Vorig jaar ging Lloris rond deze tijd wel voor 80k
Van mij was niet serieus hequote:
Giovinco is wel aardigquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe dat vorig jaar was met Lloris? Ging die op een gegeven moment ook stijgen? Kan me herinneren dat hij wel ruim 60k was.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:57 schreef Djeetje het volgende:
Vorig jaar ging Lloris rond deze tijd wel voor 80k
Hernanesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Geen last van z'n lage strength? Ik dacht zelf om Hamsik te gebruiken
dit jaar pakken keepers toch niets. zeker kopballen niet. (dus of je nou lloris of vorm op doel hebt maakt geen fuck uit)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe dat vorig jaar was met Lloris? Ging die op een gegeven moment ook stijgen? Kan me herinneren dat hij wel ruim 60k was.
Die ga ik ook eens proberenquote:
Ik heb maar 2k. Wel voor bijna 200k aan spelers op het moment thoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit jaar pakken keepers toch niets. zeker kopballen niet. (dus of je nou lloris of vorm op doel hebt maakt geen fuck uit)
zou hem alleen wel bewaren tot na de updatezeker als je de coins niet nodig hebt
dan kan je die 20K miss beter investeren in een IF als je er zelf niet mee gaat spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb maar 2k. Wel voor bijna 200k aan spelers op het moment tho
Ik neem toch aan dat je OV in je portemonnee zit dus dat zou je wel moeten weten dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu thuis en mijn portemonnee ligt er niet. Ik ga zo terug naar school, ik mag toch hopen dat hij daar ligt
Jlenoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu thuis en mijn portemonnee ligt er niet. Ik ga zo terug naar school, ik mag toch hopen dat hij daar ligt
SMLENOquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik en mijn familie bidden voor je knul.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sterkte!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat alle goede formaties CDMs hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo is CDM>>CM uberhaupt goedkoper dan CM>>CDM
Vertel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand die hier goed is in recht?(of er een klein beetje verstand van heeft?)
* Doet alsof maar is benieuwd naar de vraag*quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand die hier goed is in recht?(of er een klein beetje verstand van heeft?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nog even afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even kijken of het werkt met Ilsinho. Misschien Cicinho vervangen voor Fagner, maar eerst kijken of hij iets kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTA Online is echt de grootste meuk die er ooit is uitgekomen![]()
Als je überhaupt er al in komt dan krijg je 80 keer hetzelfde filmpje waarna hij in een loadingscreen blijft hangen![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve alle youtubers. Die kunnen er op de 1 of andere manier wel allemaal inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je überhaupt er al in komt dan krijg je 80 keer hetzelfde filmpje waarna hij in een loadingscreen blijft hangen![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mensen die er per se meteen nu allemaal in moeten met zijn hondermiljoenmiljardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
IF Milito opgepikt voor 15k wilde er sowieso mee geen spelen, maar verwacht ook wel dat z'n prijs gaat stijgen als ie dalijk uit packs gaat.![]()
Mijn OV had ik apart.. ik denk dat mijn portemonnee uit mijn jaszak is gevallen en dat ik dat niet door had.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je OV in je portemonnee zit dus dat zou je wel moeten weten dan.
Soberso niet echt handig![]()
Gek he dat ik het wil spelen heb er namelijk 60 euro voor betaald en aangezien ik ook nog eens fulltime werk heb ik niet alle tijd van de wereld om te gamenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die er per se meteen nu allemaal in moeten met zijn hondermiljoenmiljard![]()
Bob post net op Facebook dat hij een portemonnee heeft gevondenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn OV had ik apart.. ik denk dat mijn portemonnee uit mijn jaszak is gevallen en dat ik dat niet door had.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Njah, maar je weet dat men zoveel mensen in 1 keer niet aan kan. Volgende week kun je gewoon spelen wss.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gek he dat ik het wil spelen heb er namelijk 60 euro voor betaald en aangezien ik ook nog eens fulltime werk heb ik niet alle tijd van de wereld om te gamen![]()
En waarom zou je zoveel mensen niet aankunnen? FIFA en COD kunnen het toch ook?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, maar je weet dat men zoveel mensen in 1 keer niet aan kan. Volgende week kun je gewoon spelen wss.![]()
FIFA en COD werken peer-to-peer, GTA Online gaat via de cloud.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou je zoveel mensen niet aankunnen? FIFA en COD kunnen het toch ook?![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
FIFA en COD werken peer-to-peer, GTA Online gaat via de cloud.![]()
Dat zal best kan het even goed werken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
FIFA en COD werken peer-to-peer, GTA Online gaat via de cloud.![]()
Het blijft toch een raar spelletje. Gistermiddag verlies ik 4x op rij in de eerste ronde van de gold cup, vanochtend win ik direct 4 potjes op rij (en dus de cup)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best kan het even goed werken.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best kan het even goed werken.![]()
![]()
Nr 2 en 3 goed gegoktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14(...)ll/all/height/table/
Dank. Held.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14(...)ll/all/height/table/![]()
jbggquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het blijft toch een raar spelletje. Gistermiddag verlies ik 4x op rij in de eerste ronde van de gold cup, vanochtend win ik direct 4 potjes op rij (en dus de cup)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah. Gisteren was ik nog gewoon slecht hoor...ik kan niet zo goed omgaan met dat soort uitersten, ik ben liever een beetje constantquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is echt ziek voor iemand van 2,02.quote:
Betekent dat hij beter kan koppen dan iemand van 1,90 met 90 jumping.![]()
Je bent ook gewoon slecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah. Gisteren was ik nog gewoon slecht hoor...ik kan niet zo goed omgaan met dat soort uitersten, ik ben liever een beetje constant
Constant slecht.![]()
Die Bancé uit de Bundesliga, is dat niet ook wat? Ik dacht dat hij best lang was+goede jumpingquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon slecht.
Constant slecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut. Dat is het enige wat ik vandaag veranderd heb aan mijn team. Kagawa eruit, Eriksen erin. En toen ging het beter draaien.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is er dan kut aan Kagawa ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kut. Dat is het enige wat ik vandaag veranderd heb aan mijn team. Kagawa eruit, Eriksen erin. En toen ging het beter draaien.![]()
Qua stats wel. 192, hoge jumping en ook nog sterk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die Bancé uit de Bundesliga, is dat niet ook wat? Ik dacht dat hij best lang was+goede jumping![]()
+High workratesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Qua stats wel. 192, hoge jumping en ook nog sterk.
Enig nadeel is z'n 2* WF en Skilli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
+ hoge shotpower ook nog.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
+High workrates
Enig nadeel is z'n 2* WF en Skill![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een faal
Rustig hier.. nog geen TOTW gelekt ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar waar ik FUT verschrikkelijk vind spelen speelde ik net twee potjes online vriendschappelijk tegen een maat met Ajax en dat ging echt niet normaal soepel![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heel dat Athletico is maar smerigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is Diego Costa toch een afschuwelijke spits![]()
Had ik ook maar geglitched.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
FF teampje gebouwd om te kijken of chemistry nou echt boeit of niet.
ohneeee![]()
Ik ben terug van school.. ik kwam daar aan en ik vroeg naar mijn portemonnee en ja hoor.. ze hebben hem gevondenZe hadden al een mail gestuurd maar ik ging na de les naar de AH en toen naar huis en ik heb mijn mail niet gelezen. Maar ik heb hem dus terug en alles zit er nog in
![]()
![]()
Beter!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug van school.. ik kwam daar aan en ik vroeg naar mijn portemonnee en ja hoor.. ze hebben hem gevondenZe hadden al een mail gestuurd maar ik ging na de les naar de AH en toen naar huis en ik heb mijn mail niet gelezen. Maar ik heb hem dus terug en alles zit er nog in
🍆![]()
Jij gaat gewoon weer een fortuin bijelkaar bedelen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Had ik ook maar geglitched.
ohneeee![]()
Ja wel 0 coins.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon weer een fortuin bijelkaar bedelen?
Maarja een ban of 0 coins doe mij het laatste maar.![]()
Glitchenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon weer een fortuin bijelkaar bedelen?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:48 schreef Zhano het volgende:
Jaloerse mensen die zo makkelijk happen
[ afbeelding ]Ik trapte er ook in
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:48 schreef Zhano het volgende:
Jaloerse mensen die zo makkelijk happen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef Grandesco het volgende:
Sniper Jovetic gekocht voor 23.5k
Verkoopt voor 27-29k![]()
![]()
2 dagen terug met Lukaku was pas een feestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef Grandesco het volgende:
Sniper Jovetic gekocht voor 23.5k
Verkoopt voor 27-29k![]()
Het is altijd feestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2 dagen terug met Lukaku was pas een feest![]()
![]()
We hadden het gisteren en vandaag over ex-Ajax spelers die in FUT zitten maar is Boerrigter toen wel genoemd? Zo niet, dan noem ik hem nu nog even.![]()
Hij had mijn 400c pack met Bukharov volgens mij niet eens gezien.quote:
Ik heb Carney trouwens ook op de markt gevonden.. gisteren dacht ik dat hij 0 weight was.![]()
staat genoteerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hadden het gisteren en vandaag over ex-Ajax spelers die in FUT zitten maar is Boerrigter toen wel genoemd? Zo niet, dan noem ik hem nu nog even.kan je wel een bazen team mee maken trouwens
![]()
even IF milito's ingekocht. heb er nu 5. en nu is de prijs me te hoog.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FIFA14
FUT14
En ik verkoop ook weer geen drol. Ik ga maar eens studeren.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Omdat..?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Single Matches hadden ze van mij eruit mogen laten![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Walcott hadden ze van mij eruit mogen laten![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FUT hadden ze van mij eruit mogen latenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
verrassend genoeg nog niet echt een hekel aan 1 speler.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jij bent slechtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
De goals die je tegenkrijgt ook, hoge steekbal en rennen en die kutkkcorners![]()
![]()
![]()
Corners krijg ik niet meer tegen, maar hoge steekballen kan ik ook niet verdedigen. Niet omdat ik niet weet hoe het moet, want in H2H heb ik nergens last van, maar in FUT staan mijn verdedigers óf aan de grond genageld óf ze rennen keihard naar voren op het moment van de pass.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
exactlyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Corners krijg ik niet meer tegen, maar hoge steekballen kan ik ook niet verdedigen. Niet omdat ik niet weet hoe het moet, want in H2H heb ik nergens last van, maar in FUT staan mijn verdedigers óf aan de grond genageld óf ze rennen keihard naar voren op het moment van de pass.![]()
Okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Over een halfjaar kost dit geen drol en nu betaal ik meer dan 100k![]()
Okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Single Matches hadden ze van mij eruit mogen laten![]()
Ik heb Reus getest en moet zeggen dat ik em nou niet echt veel beter vind dan Schurrle . die gaat dus weer op de tradepile![]()
GTA Online![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ok en nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Over een halfjaar kost dit geen drol en nu betaal ik meer dan 100k![]()
Schurrle, wat een baas was dat vorig jaar, naar binnen kappen en schieten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Reus getest en moet zeggen dat ik em nou niet echt veel beter vind dan Schurrle . die gaat dus weer op de tradepile![]()
Ik kom in ieder geval verder dan gister. Toen ging het steeds mis als je in een auto wilde stappen om te racen.quote:
Zit nu in een soort lobby scherm.Als ik er doorheen kom kan ik iedereen die wil spelen op de PS3 wel een invite sturen. Het is namelijk een invite only server.
Je bedoelt Welliton neem ik aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aan de speelstijl van een tegenstander kun je zien of die met Wellinton speelde in fut 13![]()
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bedoelt Welliton neem ik aan?![]()
![]()
ik vind hem dit jaar ook echt een beest. ik dacht van , laat ik eens Reus proberen maar ik ga gewoon weer terug naar Schurrle. die is echt heel fijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef byah het volgende:
[..]
Schurrle, wat een baas was dat vorig jaar, naar binnen kappen en schieten.![]()
dienormale doen het nog niet dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kom in ieder geval verder dan gister. Toen ging het steeds mis als je in een auto wilde stappen om te racen.
Zit nu in een soort lobby scherm.Als ik er doorheen kom kan ik iedereen die wil spelen op de PS3 wel een invite sturen. Het is namelijk een invite only server.
![]()
Die knoepert is nu echt zo slecht.quote:
Hij kijkt ook niet meer zo boos. Het lijkt nu of die net in zijn broek gescheten heeft.![]()
Ga het nu proberen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij doet het
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef Grandesco het volgende:
Nasri gekocht voor 24k, verkocht voor 28k
op die manier is het rijk worden niet tegen te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef Grandesco het volgende:
Nasri gekocht voor 24k, verkocht voor 28k
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog steeds coins te koop voor ps3 15 euro voor 105K
Bij grotere aantallen valt te onderhandelen.
Stuur maar een DM![]()
k wil welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef KC.PSV het volgende:
Nog steeds coins te koop voor ps3 15 euro voor 105K
Bij grotere aantallen valt te onderhandelen.
Stuur maar een DM
grapje![]()
Zijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Roypsv het volgende:
zij jullie mam ook toen ik dr anaal nam![]()
![]()
![]()
Ouwe poepschepperquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Roypsv het volgende:
Zij ze dat jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Roypsv het volgende:
Dat zei ze of dat heeft ze gezegd. Ik weet het niet helemaal. Is vast iets uit eindhovenquote:Feyenoord Rotterdam![]()
Oh het is allemaal niet zo best met die boysquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zei ze of dat heeft ze gezegd. Ik weet het niet helemaal. Is vast iets uit eindhoven![]()
![]()
Sowieso, PSVquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh het is allemaal niet zo best met die boys
Feyenoord Rotterdam![]()
Moisander. 350c opkopen en dan discarden. Gegarandeerd winst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Roypsv het volgende:
noem is een goede speler om in te handelen.
chefkesFeyenoord Rotterdam![]()
gewoon matavz pricefixenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Roypsv het volgende:
chefkesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sarcasme level is altijd hoog hier hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moisander. 350c opkopen en dan discarden. Gegarandeerd winst.![]()
ok dank voor de tip ga hem meteen kopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Roypsv het volgende:
chefkes![]()
Jij bent mij een kuttekop, eerst boos gaan doen en dan handeltips gaan vragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Roypsv het volgende:
chefkes![]()
Ik doe nooit boosquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij bent mij een kuttekop, eerst boos gaan doen en dan handeltips gaan vragen.![]()
haha ik zit maar te kutten,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Even serieus Roy, wat studeer je?
HBO Media Design![]()
Fontys?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ik zit maar te kutten,
HBO Media Design![]()
Knutselen voor volwassenen dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ik zit maar te kutten,
HBO Media Design![]()
![]()
Ik kan niet transferofferen tussen mn accounts want ik kreeg ze niet bij elkaar op de friendslist
Iemand een idee hoe ik dat verhelp? Ze staan op de console wel als vrienden bij elkaar en in 13 had ik er geen problemen mee.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je hebt met beide accounts ingelogd op FIFA 14 op de console?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan niet transferofferen tussen mn accounts want ik kreeg ze niet bij elkaar op de friendslist
Iemand een idee hoe ik dat verhelp? Ze staan op de console wel als vrienden bij elkaar en in 13 had ik er geen problemen mee.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jep.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt met beide accounts ingelogd op FIFA 14 op de console?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dit probleem heb ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een idee hoe ik dat verhelp? Ze staan op de console wel als vrienden bij elkaar en in 13 had ik er geen problemen mee.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
lukt bij mij ook niet, ik heb gewoon alles verkocht en dan de coins overzettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een idee hoe ik dat verhelp? Ze staan op de console wel als vrienden bij elkaar en in 13 had ik er geen problemen mee.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door poker4lifee op 02-10-2013 15:30:53 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misschien blokkeren ze het wel tijdelijk nav de glitch ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ook geprobeerd, lukte me ook niet. Het vreemde is dat ik m op mn hoofdaccount wel zie, maar mn tweede account ziet mn hoofdaccount niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stuur je nu de tradeoffer vanaf de console?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik zou gewoon alles verkopen en dan met een account de coins van een ander kopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, lukte me ook niet. Het vreemde is dat ik m op mn hoofdaccount wel zie, maar mn tweede account ziet mn hoofdaccount niet.![]()
Dat defeats the purpose een beetjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zou gewoon alles verkopen en dan met een account de coins van een ander kopen
Ik wil erg graag twee hebben met op allebei content.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
o oke, dacht dat je opzoek was naar een oplossing voor je shit over te zettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat defeats the purpose een beetje
Ik wil erg graag twee hebben met op allebei content.![]()
Ja tussen de twee accounts, heen en weer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
o oke, dacht dat je opzoek was naar een oplossing voor je shit over te zettenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gelukt. Op de webapp en de console overal nog een paar keer ingelogd en toen werd alles doorgevoerd
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Daily gift.
0 op de markt![]()
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef Roypsv het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_doet.html#comments![]()
Ik zie het somber in voor de meeste silvers die ik nog in mijn club heb
Amper stijgingenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Silvers zijn ook helemaal niet zo goed als vorig jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
Amper stijgingen![]()
Helaas niet neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Silvers zijn ook helemaal niet zo goed als vorig jaar
Dat lijkt me heel sterk of zouden die nu net ineens allemaal erop gezet zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik net keek waren er 0 op de markt![]()
Je kunt ook nergens fatsoenlijk met je silvers spelen, alleen silver cup. Seasons etc lukt het niet bij mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
Amper stijgingenAlleen met golds.
![]()
Je bent gewoon dronken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik net keek waren er 0 op de markt![]()
Seasons is al moeilijk zat met gold voor mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt ook nergens fatsoenlijk met je silvers spelen, alleen silver cup. Seasons etc lukt het niet bij mijAlleen met golds.
Het enigste waarvoor ik dan silvers ga gebruiken is voor wat video's
http://ultimateteamtrading.net/price/9897/70-khethokwakhe-masuku
Snel weg er mee
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik net keek waren er 0 op de markt
Dan had je je zoekfilter gewoon niet gereset en dan pakt hij de filter vaak niet goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kkgierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je krijgt gewoon een 5K pack als je de goldcup wint geef dan gewoon een 7,5k pack![]()
Waarom geven ze niet gewoon 50k als je wint. Echt schandalig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je krijgt gewoon een 5K pack als je de goldcup wint geef dan gewoon een 7,5k packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom krijg je geen TOTS Ronaldo als je wint. Wat een afzet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je krijgt gewoon een 5K pack als je de goldcup wint geef dan gewoon een 7,5k pack![]()
laat maar Grandesco zei het al nu is het niet meer leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom geven ze niet gewoon 50k als je wint. Echt schandalig.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Omdat het TOTS nog niet uit is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen TOTS Ronaldo als je wint. Wat een afzet.![]()
5k pack haterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je krijgt gewoon een 5K pack als je de goldcup wint geef dan gewoon een 7,5k pack
Ik had net de slechtste reeks bronze packs ooit tot het 1 na laatste pack, daar zat een Sinclair in die nog wel 3k oplevert.![]()
hahahaha dat slaat helemaal nergens op want er is nog geen TOTS Ronaldoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen TOTS Ronaldo als je wint. Wat een afzet.![]()
Vorig jaar kreeg je een 7,5K packquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom geven ze niet gewoon 50k als je wint. Echt schandalig.![]()
Je had wel een aantal lekkere pulls vanochtend zag ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5k pack hater
Ik had net de slechtste reeks bronze packs ooit tot het 1 na laatste pack, daar zat een Sinclair in die nog wel 3k oplevert.![]()
![]()
Dat was gisteravond.. vandaag had ik nog niks geopend tot die reeks van net.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je had wel een aantal lekkere pulls vanochtend zag ik![]()
Neuh. In season wel, gold cup een gewone.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je een 7,5K packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahahaha dat slaat helemaal nergens op want er is nog geen TOTS Ronaldo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: