SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijnquote:
Rommendalhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijn
Wat een lijst
Oke, dan wacht ik nog met kopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
Lukuka gaat wel zakken naar 6/7k verwacht ik.
Die 11k van nu is gewoon dom voor een 77 rated speler
ik heb Cvitanich nog niet gezien en Rommedahl ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet in FUT. Ook al heel lang gestopt. Krohn Dehli was nog niet genoemd. En Lodeiro en Lobont. En Maxwell natuurlijk..Verder Rosenberg, Rosales, Suk, Sulejmani en dan moeten we er toch zijn
Wat een lijst
Niet binnen nu en anderhalve week, tenzij hij niet in TOTW zit. Maar hij zal heel snel onder de 5k duiken verwacht ik als hij een paar weken in packs zit.quote:
Sneijder en Van der Vaart?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een lijst
quote:
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb Cvitanich nog niet gezien en Rommedahl ook niet
Ook allang genoemd johquote:
Al genoemd uiteraardquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Ibra (boven je budget gok ik), Vd Vaart ,Sneijder, Pienaar, Eriksen, Chivu, Maduro, Cvitanich, Alderweireld zijn er in ieder geval nog. Evt. Filip (linksback van Atletico) om te linken met Toby, al heeft hij nooit in Ajax 1 gespeeld. En dan vergeet ik er vast nog een aantal (los van de falers die nu nog in de Eredivisie spelen bij andere clubs)
Werd ook al genoemd bij een paar clubs afgelopen zomer, waaronder Roma geloof ik.quote:
oh ik keek alleen in dit topic.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bij
[..]
Ook allang genoemd joh
Wel oké. Veel gegodver over Hoorn en de scheids uiteraard, maar niet agressief ofzo. Meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Al genoemd uiteraard
Hoe was de sfeer in het stadion na de pingel?
Sarpong en Castillionquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Cvitanich noemde ik al en Rommedahl zit in de Eredivisie bij RKC, dus die telt niet. Anders is de lijst 3x zo lang met de Sarpongs van deze wereld er nog bij
[..]
Ook allang genoemd joh
Ah wel mooi. Wel een prima wedstrijd om naar toe te gaan, ik vond het vanaf begin tot eind boeiend en die goal van Denswil was helemaal geniaal. Jammer van die pingel thoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wel oké. Veel gegodver over Hoorn en de scheids uiteraard, maar niet agressief ofzo. Meer teleurgesteld.
Koppers, Dijks, Burnet, Kappelhof en Bizot.quote:
Castlillion zit toch gewoon weer bij Ajax en toch niet in packs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |