SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Lingr0nquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Je zou die wedstrijd maar bezocht hebben
dit dustwitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:36:43Dit gun je echt niemand. Elke Nederlander die hier ook maar een greintje lol om heeft is geen liefhebber van het spelletje reageer retweet
als het wel een penalty was geweest was ik de eerste die dat had toegegeven en dat weet je best. In mijn ogen trok Balo juist aan mikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach om de reacties niet omdat ze verloren hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
dit dustwitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:36:43Dit gun je echt niemand. Elke Nederlander die hier ook maar een greintje lol om heeft is geen liefhebber van het spelletje reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:33 schreef Confetti het volgende:
Wat lult die kanker commentator. Paardenlul
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Johnbon het volgende:
Balotelli wie me er ooit nog op betrapt hem in een team te hebben krijgt 100.000 coins. vieze jankneger
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Confetti het volgende:
Die commentator is sowieso antisemiet.
Hoe kan je dit nou een penalty vinden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kankeritalianen kopen een KANKERWEDSTRIJD weer om, KANKER KANKERitalianen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Hij is een beetje raar bezig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
zo'n TT mag dan weer wel maar als je lacht om Real dat verliest wordt ie boos.
Muntariquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Jammer dit. Maar dan moet je ook maar geen spelers als Van Der Hoorn opstellen. Wat is dat voor een droplul zeg.
Zo was het ook tijdens PSV - AC Milan hoor..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
hypocriet jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij is een beetje raar bezig de laatste tijd.
Dat was er meer om, omdat er te veel PSV'ers waren die wel even dachten dat PSV Milan makkelijk weg speeldequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Zo was het ook tijdens PSV - AC Milan hoor..
Toen lachte er ook genoeg Ajacieden.
Maar toch vind ik het jammer voor Ajax hoor.(ofja voor het Nederlandse voetbal)
Dit zag ik ook. Heeft die commentator poep in zijn ogen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het wel een penalty was geweest was ik de eerste die dat had toegegeven en dat weet je best. In mijn ogen trok Balo juist aan mikey
Ik vond het eerst jammer, maar nu ik dit lees:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet. Ik was ook voor PSV toen ze tegen Milan speelden, en ja de Ajacieden die dat toen deden zijn ook kneusjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Zo was het ook tijdens PSV - AC Milan hoor..
Toen lachte er ook genoeg Ajacieden.
Maar toch vind ik het jammer voor Ajax hoor.(ofja voor het Nederlandse voetbal)
niveautje wel ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mad?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ja Grueter snapt er niks van maar dat is dan ook een debiel. Verder snap ik wel dat een penalty gegeven kan worden gezien het contact edquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Dit zag ik ook. Heeft die commentator poep in zijn ogen?
Waren ook genoeg Ajacieden die dat dachten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was er meer om, omdat er te veel PSV'ers waren die wel even dachten dat PSV Milan makkelijk weg speelde
Ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Waren ook genoeg Ajacieden die dat dachten.
Haha Real verloor door een gold van 83quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
zo'n TT mag dan weer wel maar als je lacht om Real dat verliest wordt ie boos.
Klopt.quote:
Eerder de 2 situaties ervoor tussen vd hoorn- Balotelli.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja Grueter snapt er niks van maar dat is dan ook een debiel. Verder snap ik wel dat een penalty gegeven kan worden gezien het contact ed
Werk jij je goldpack counter nou maar even bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beter laten ze die strafschop nog even zien.
Is ook leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
leuk man, plaatjes posten van Balotelli
Balo in de spits.quote:
Dan was hij 10k ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
2,5k winst op Denswil.. als het 1-0 bleef was het meer geweest
Van der hoorn rcbquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie maakt dit team voor me af.
[ afbeelding ]
quote:
Beetje ongelukkige timing dit...quote:
hou je bakkes jongequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
jij moet al helemaal stil zijn roy
hi ha hoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
hilarisch al die feyenoorders. nee echt heel erg grappig
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Beetje ongelukkige timing dit...![]()
Maar het is een serieuze post. Ik wil eigenlijk geen Serie A team maar Vidal en Di Natale moeten er wel inzitten.
Paint er even een gezicht van v/d Hoorn bijquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Paint er even een gezicht van v/d Hoorn bij![]()
![]()
Jij mag blij zijn dat je in mijn rijtje mag staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
En dan durven jullie nog in het rijtje Roy, marcie, Baje neer te zettem![]()
quote:
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
4222 silver Argentina of een Brazil team ?
The Crew & Fifaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
holy shit is die eerste goal normaal in FIFA 14?die keeper ziet er uit als een gehandicapte zeehond
Even op de webapp inloggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is echt lomp. Mijn trade pile is vol (40/40). Ik koop nog een speler (Kone) die ik al heb. Er is nu geen enkele mogelijkheid om verder te gaan in het spel dan om hem te quicksellen. Ik kan mijn trade pile niet leegmaken, niks. Ik kan hem niet bij unassigned laten staan om gewoon weer een potje te spelen, niks. Aaarghhh
Gewoon in je club doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is echt lomp. Mijn trade pile is vol (40/40). Ik koop nog een speler (Kone) die ik al heb. Er is nu geen enkele mogelijkheid om verder te gaan in het spel dan om hem te quicksellen. Ik kan mijn trade pile niet leegmaken, niks. Ik kan hem niet bij unassigned laten staan om gewoon weer een potje te spelen, niks. Aaarghhh
tsja dat had je dan moeten bedenken voordat je hem kocht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef DeWesp het volgende:
Waarom Kone kopen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef DeWesp het volgende:
Nu ga ik dadelijk mijn coins verneuken aan pakjes door jouquote:
Ohnee. Toch nietquote:
Ik maak het al goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu ga ik dadelijk mijn coins verneuken aan pakjes door jou
GTA doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
yooo
nog wat gemist? doet gta het al?
ajax redelijk genaaid met die penal zag ikjammer
is goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GTA doet het nog steeds nietwel een request naar WeFutang Clan gestuurd
Ik zei het je jonguh. Wel winst nog ofnie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeggen weleens stoppen op je hoogtepunt. Het blijkt maar weer dat ik nooit luister
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeggen weleens stoppen op je hoogtepunt. Het blijkt maar weer dat ik nooit luister
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zei het je jonguh. Wel winst nog ofnie?
Ik kon het niet latenquote:
Hoeveel is die Willian waard nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
Fifa points dus sowieso winst qua coins. Qua rl geld altijd verlies.
Totaal ruim 130k denk ik. Willian is 62k op de ps3 en piszcek en die andere flapdrol ruim 25.quote:
Ja, doelde alleen op dat pakje. Willian is zo'n 45k op de 360quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Totaal ruim 130k denk ik. Willian is 62k op de ps3 en piszcek en die andere flapdrol ruim 25.
Ah dan zal de rest ook wel minder zijn. Was op ultimateteamtrading aan het kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
laagste bin 52k ps3![]()
Wel lekkere pull dan
.. of discarden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeggen jullie, verkopen, verbeteren..?
Willian bewaren. Zal niet zakken en misschien speelt hij binnenkort goed dan stijgt hij direct hardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah dan zal de rest ook wel minder zijn. Was op ultimateteamtrading aan het kijken
Samequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah dan zal de rest ook wel minder zijn. Was op ultimateteamtrading aan het kijken
Ja dat durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Willian bewaren. Zal niet zakken en misschien speelt hij binnenkort goed dan stijgt hij direct hard
reclame zonder link.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Johnbon het volgende:
Reclame 300 bel minuten 1000 mb enonbeperkt gebruik wifi spots.
100% inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty.
Lijkt me wel. Maar 100% zekerheid is er nooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet te zeggenBlijft die stabiel? Durf dat op dit moment echt niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty.
Gewoon een judoworp van Mike.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty.
wat een pauperspelerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/1396/herculez-gomez/
Deze man heeft ook 3x gescoord zal een mooie IF zijn voor een link met Martinez
nopequote:
Klopt, maar bijna de enigste degelijke speler voor een goeie link met Martinezquote:
Het shirt vastpakken was absoluut niet slim.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty.
oh Fidelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt, maar bijna de enigste degelijke speler voor een goeie link met Martinez
Smalling-Bassong doen het prima bij mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is volgens jullie een goede en betaalbare CB in de BPL?
Bosscielnyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is volgens jullie een goede en betaalbare CB in de BPL?
2-1 verloren? Zuid Amerikaanse CL telt niet hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/1396/herculez-gomez/
Deze man heeft ook 3x gescoord zal een mooie IF zijn voor een link met Martinez
O ik las het in de comments even snel dus ik had al goeie hoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-1 verloren? Zuid Amerikaanse CL telt niet he
Vd Hoorn moet gewoon niet zo naïef zijn door aan dat shirt te trekken. Gebeurde daarvoor ook al een keer en toen was hij lucky dat hij hem niet tegen kreeg. Heb nu al zo'n hekel aan die kneus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty.
Toch mooi 17k winst op een investering van meer dan 300kquote:
Was geen investeringquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch mooi 17k winst op een investering van meer dan 300k
Wat is het punt dan van het plaatje?quote:
hahaquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef DePresident. het volgende:
Goedeavond.
Deze avond 7 potjes gespeeld, 4 verloren en 3 gelijkgespeeld. En ik moest op het laatst nog tegen ene Faissal met een Feyenoordshirtje. Kutaap.
Maar als je in 1 week 3 wedstrijden hebt en in ééntje alle 2 de goals weet te maken, in de topper een goal en een assist geeft en dan in je derde wedstrijd ook nog beslissend bent, dan krijg je hem wel hoor. Nu is het twijfelachtig. Die wedstrijd was denk ik niet de enige factor, maar wel de doorslaggevende.quote:
Beetje hetzelfde idee als dat jij nou het stoertje uithangt door erop te reageren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha
Nee. Het zijn echt van die nutteloze "kijk mij een grote e-penis hebben" posts. Maar geniet ervan.
ja man echt hetzelfde idee, niet dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als dat jij nou het stoertje uithangt door erop te reageren.
Knappe vergelijking, knul.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als dat jij nou het stoertje uithangt door erop te reageren.
ja het is dom want je weet dat ie hem kan geven, maar het was geen penalty. Wel heel zuur dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vd Hoorn moet gewoon niet zo naïef zijn door aan dat shirt te trekken. Gebeurde daarvoor ook al een keer en toen was hij lucky dat hij hem niet tegen kreeg. Heb nu al zo'n hekel aan die kneus.
zie bij iedereen in m'n lijst playing storyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef Roypsv het volgende:
doet GTA online het bij jullie een beetje ?
Hoi dion, welkom hierquote:
kkzooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie bij iedereen in m'n lijst playing storyzal wel niet dus
Het is een prima vergelijking. Je hoeft niet als een halve tamme te reageren. Zie iedere dag dergelijke plaatjes voorbij komen van pakjes, goedkope spelers of trade profits. Doe gewoon normaal, dan doe je al irritant genoegquote:
Sorry dat ik nu pas naar golds ga zoekenquote:
Hierboven ook al gepostquote:
In Utrecht lachen ze zich een breukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hierboven ook al gepost
Maar het is gewoon echt dom. Balo is op zoek naar die pingel en Vd Hoorn trapt er 2x in. Eerste keer geluk dat de scheids het niet ziet, 2e keer wel. Ik baal er echt van dat de goal nog valt, maar dat hij hem geeft begrijp ik echt volledig. Hopelijk zit er nog garantie op Vd Hoorn. Kunnen we hem inruilen voor een goede bladblazer ofzo.
Zonde ja. Echt zonde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hierboven ook al gepost
Maar het is gewoon echt dom. Balo is op zoek naar die pingel en Vd Hoorn trapt er 2x in. Eerste keer geluk dat de scheids het niet ziet, 2e keer wel. Ik baal er echt van dat de goal nog valt, maar dat hij hem geeft begrijp ik echt volledig. Hopelijk zit er nog garantie op Vd Hoorn. Kunnen we hem inruilen voor een goede bladblazer ofzo.
Garantie voor tegengoals ja. Toen hij erin kwam dacht ik 'dit gaat nog fout'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hierboven ook al gepost
Je schiet meteen in de verdediging en komt niet verder dan kinderachtige beledigingen en op de man spelen door over Balotelli te beginnen, wat totaal niet relevant is. Succes ermee, dit zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een prima vergelijking. Je hoeft niet als een halve tamme te reageren. Zie iedere dag dergelijke plaatjes voorbij komen van pakjes, goedkope spelers of trade profits. Doe gewoon normaal, dan doe je al irritant genoeg
Sigthorsson (even uit jouw post gekopieert) heeft echt meters gemaakt deze wedstrijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonde ja. Echt zonde.
Pluspuntje was Duarte. Eerste helft echt ijzersterk. Zelfde geldt voor Sigthorsson en Blind. Die waren ook prima.
Was balvast en heeft inderdaad keihard gewerkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sigthorsson (even uit jouw post gekopieert) heeft echt meters gemaakt deze wedstrijd
Haten op Timquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een prima vergelijking. Je hoeft niet als een halve tamme te reageren. Zie iedere dag dergelijke plaatjes voorbij komen van pakjes, goedkope spelers of trade profits. Doe gewoon normaal, dan doe je al irritant genoeg
Eens ja. Al was Sigi vooral goed tot een meter of 40 van het vijandelijke doel af..dat schoot nog niet echt op. Blind speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en Duarte was echt een revelatie. Poulsen echt dramatisch weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonde ja. Echt zonde.
Pluspuntje was Duarte. Eerste helft echt ijzersterk. Zelfde geldt voor Sigthorsson en Blind. Die waren ook prima.
Veel meters gemaakt. Weinig kopduels gewonnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sigthorsson (even uit jouw post gekopieert) heeft echt meters gemaakt deze wedstrijd
Het zou je kinderachtige gedrag verklaren vandaar dat ik het Balotelli incident aanhaalde. Je kan ook gewoon normaal reageren/negeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je schiet meteen in de verdediging en komt niet verder dan kinderachtige beledigingen en op de man spelen door over Balotelli te beginnen, wat totaal niet relevant is. Succes ermee, dit zegt meer over jou dan over mij.
Die actie van Duarte waar hij Montolivo (?) even het bos in stuurdequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens ja. Al was Sigi vooral goed tot een meter of 40 van het vijandelijke doel af..dat schoot nog niet echt op. Blind speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en Duarte was echt een revelatie. Poulsen echt dramatisch weer.
Cillessen op de lijn erg sterk en met hoge ballen straalt hij veel meer rust uit, wat ook weer een beetje doorstraalt op de rest van de verdediging, behalve die Vd Hoorn dan. Hij moet wel echt nog werken aan het meevoetballen, want van die rare lage ballen binnendoor werd ik echt gek
Ook Schone viel zwak in. Erg jammer. Had verwacht dat hij er nog wat voetbal in kon pompen, maar leek wel een A-junior. Erg onzorgvuldig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens ja. Al was Sigi vooral goed tot een meter of 40 van het vijandelijke doel af..dat schoot nog niet echt op. Blind speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en Duarte was echt een revelatie. Poulsen echt dramatisch weer.
Cillessen op de lijn erg sterk en met hoge ballen straalt hij veel meer rust uit, wat ook weer een beetje doorstraalt op de rest van de verdediging, behalve die Vd Hoorn dan. Hij moet wel echt nog werken aan het meevoetballen, want van die rare lage ballen binnendoor werd ik echt gek
4 miljoen ofzo was het? Echt bizar ja. Ook geen achteraf gelul, want zo waren de reacties al direct toen hij gekocht werd ook overal..echt te vaag. Op de trainingen blijkt hij het niveau ook totaal niet aan te kunnen en zit hij nog achter Veltman in de pikorde..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Utrecht lachen ze zich een breuk![]()
jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb helemaal niets teruggezien. Was die goal terecht afgekeurd?
Was hands van Schone jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb helemaal niets teruggezien. Was die goal terecht afgekeurd?
geef er eentje aan mij danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
Ik ga alle balotelli's kopen en discarden
Ik vond Schone een vrij matige aankoop vorig jaar, ook al was hij transfervrij. Eigenlijk bewees hij toen iedereen (waaronder mij dus) het ongelijk door gewoon goed en belangrijk te zijn, maar net nu je meer van hem verwacht valt hij keihard door de mand iedere week..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook Schone viel zwak in. Erg jammer. Had verwacht dat hij er nog wat voetbal in kon pompen, maar leek wel een A-junior. Erg onzorgvuldig.
En van der Hoorn.. Tsja. Als je dan 20 minuten mee moet doen en je geeft een van de meest irritante spitsen ter wereld ruimte en kans op twee penalties..
Beetje vaag ja. Volgens mij had hij het niet gezien, maar zijn 5e/6e man wel. Die stond er perfect voor. Dacht eerst dat hij floot voor buitenspel, maar toen had ik al een buikschuiver door de kamer gemaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dacht het al. Hij floot wel rijkelijk laat dan.
Tjah, en dan staat er zo'n jongen van 19 die al 3 wedstrijden op rij de beste man op het veld is..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 miljoen ofzo was het? Echt bizar ja. Ook geen achteraf gelul, want zo waren de reacties al direct toen hij gekocht werd ook overal..echt te vaag. Op de trainingen blijkt hij het niveau ook totaal niet aan te kunnen en zit hij nog achter Veltman in de pikorde..
Ook wel echt zuur dat Poulsen er dus eigenlijk ook uit moest, maar door al die blessures waren de wissels al op. Van Rhijn leek ook niet fris meer na dat moment van hem vlak voor tijd met die rare landing.
FM is wat dat betreft wel realistischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Gaat leuk worden bij Celtic..
[ afbeelding ]
+ 0-1 van vandaag dan.
Wedden dat Ajax meer moeite heeft met Celtic dan met Milan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef Kiid het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vond ik het geen penalty. Ik had het idee dat Balotelli hem net zo hard naar beneden trok als Van den Horn zelf. Maar uiteindelijk is een gelijkspel een prima resultaat. Twee keer alles geven tegen Celtic en je rolt gewoon door naar Europa League.
FdB wilde per se een rechtspoot. Veltman is degelijk, maar ook echt niet bijzonder, dus in dat opzicht begreep ik nog wel dat je iemand wilde halen. Maar om nou Vd Hoorn te halen waarbij je zo 2x zoveel neer moet leggen puur omdat je de grote rivaal Ajax bent..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tjah, en dan staat er zo'n jongen van 19 die al 3 wedstrijden op rij de beste man op het veld is..
Snap die aankoop ook totaal niet.
Thuis moeten ze wel van Celtic kunnen winnen en met een gelijkspel uit ben je er ook wel denk ik. Maar dit Milan is inderdaad erg zwak en met name de manier waarop ze spelen aangezien ze best goede spelers hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wedden dat Ajax meer moeite heeft met Celtic dan met Milan?
Waarom dan niet gewoon Virgil van Dijk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FdB wilde per se een rechtspoot. Veltman is degelijk, maar ook echt niet bijzonder, dus in dat opzicht begreep ik nog wel dat je iemand wilde halen. Maar om nou Vd Hoorn te halen waarbij je zo 2x zoveel neer moet leggen puur omdat je de grote rivaal Ajax bent..
Gewoon vermoeiend ook dat Ajax alleen Deense kinderen en Eredivisiespelers kan scouten. Ik wil weer een nieuwe Maxell, Trabelsi of Ibra zien in Amsterdam. Nu komt er alleen een Sana binnen als "tropische" verrassing in de laatste 5 jaar ofzo..dat slaat echt nergens op eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
FM is wat dat betreft wel realistisch
Was ook een optie ja, al heb ik daar ook wel mijn twijfels bij. Ben niet zo'n fan als Gijp is. Zie in hem wel meer dan Vd Hoorn in ieder geval. Maar zo'n Okore bijvoorbeeld kostte net zo veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Virgil van Dijk?
Vond ik ook niet heel bijzonder bij Groningenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Virgil van Dijk?
Oh die ga ik ook eens uit mijn club halen danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik dit soort plaatjes wel posten? [ afbeelding ]
Ja fijn. Een jongen die de taal nooit gaat spreken en niet kan meevoetballen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vond ik ook niet heel bijzonder bij Groningen![]()
Ajax moest eens gewoon een beul scouten ergens in Brazilië ofzo.
Deze had wel een chemistry kaart. Ik heb er nu nog 7 over, gelukkig heb ik een TP van 80quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oh die ga ik ook eens uit mijn club halen dan
Van Dijk speelde goed tegen Barcelonaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook een optie ja, al heb ik daar ook wel mijn twijfels bij. Ben niet zo'n fan als Gijp is. Zie in hem wel meer dan Vd Hoorn in ieder geval. Maar zo'n Okore bijvoorbeeld kostte net zo veel
De Sa speelde ook niet goed verder en is erg goed in verstoppertje spelen. Straalt weinig zelfvertrouwen uit. Flink verschil met Lukoki, Ebecilio en Jozefzoon bijv. toen die net kwamen kijken. Die hadden veel meer lef. Tegen GAE was dat ook al zo, ook al pikte hij per ongeluk een goal en een assist op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ik ook vreemd vond is dat de Sa niet vaker werd gezocht in de eerste helft na de gele kaart van Constant. Die had duidelijk moeite met die knul, maar is daarna helemaal niet meer getest..
Tjah wat heb je nu dan? Iemand die de taal spreekt en... ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja fijn. Een jongen die de taal nooit gaat spreken en niet kan meevoetballen.
Nog steeds bizar dat deze man het uiteindelijk nooit heeft gemaakt in Ajax 1. Was zooooooo goed in Ajax 2 altijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja fijn. Een jongen die de taal nooit gaat spreken en niet kan meevoetballen.
Toch jammer dat hij gedaald is de laatste tijd. Die van mij verkopen niet voor 1500quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze had wel een chemistry kaart. Ik heb er nu nog 7 over, gelukkig heb ik een TP van 80![]()
Wie is dat ook weer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds bizar dat deze man het uiteindelijk nooit heeft gemaakt in Ajax 1. Was zooooooo goed in Ajax 2 altijd
[ afbeelding ]
Hij begon wel redelijk. Kwam er een paar keer met wat geluk langs. Ik vond 'm verder ook niet bijzonder, maar een onzekere linksback met een gele kaart.. Daar moet ongeveer elke bal naartoe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Sa speelde ook niet goed verder en is erg goed in verstoppertje spelen. Straalt weinig zelfvertrouwen uit. Flink verschil met Lukoki, Ebecilio en Jozefzoon bijv. toen die net kwamen kijken. Die hadden veel meer lef. Tegen GAE was dat ook al zo, ook al pikte hij per ongeluk een goal en een assist op.
De Sa kan er verder ook weinig van. Is nu wel nuttig omdat de rest voorin al helemaal geen man voorbij komt, maar verder stelt het weinig voor. Straks naar NAC ofzo als opvolger van Hooi.
Fronio Walkerquote:
Volgens mij heb ik die ooit nog eens op een flippo gehad of in een plakboekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vervroegd verslag van de dag.Nu kan ik ook weer rustig slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
En nu ben je zwanger?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja en ik heb voor het eerst een heel biertje opgedronken (wel Radler)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vertonghen, Vermaelen, Erikssen, Anita.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Dhill0n het volgende:
Ik wil een premier league team bouwen met zoveel mogelijk ex-ajacieden , 100k ter beschikking. Iemand tips?
Leuk idee. Pienaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Dhill0n het volgende:
Ik wil een premier league team bouwen met zoveel mogelijk ex-ajacieden , 100k ter beschikking. Iemand tips?
Stekelenburgquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vertonghen, Vermaelen, Erikssen, Anita.
Pienaar, Suarez (alhoewel het budget dan zo goed als op isquote:
Dat idee had ik eerst ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Dhill0n het volgende:
Wanneer word je 16?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten niet op en ze denken dat ik 16 ben.quote:
Ik ben vanmiddag weer gedegradeerd van divisie 8 naar 9 en mijn eerste 3 wedstrijden in divisie 9 gingen ook verlorenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom kom ik tegen een dik BPL team in Div 10
Ik ben echt slecht in deze FIFA![]()
gr gr de nieuwe dudeweiser
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Dhill0n het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom kom ik tegen een dik BPL team in Div 10
Ik ben echt slecht in deze FIFA![]()
gr gr de nieuwe dudeweiser
Nasribal is dan ook wel een god deze Fifa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Meteen achter. Nasri wint een kopbal van Kouyate
thanks ik ga ff checken wat mogelijk isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen zou er ook in moeten, maar dan moet ik weer veel fixen.
Persie spits kan uiteraard ook ipv Ricky
Volgens mij wil hij gewoon een BPL team en dan zoveel mogelijk Ajacieden ervan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen zou er ook in moeten, maar dan moet ik weer veel fixen.
Persie spits kan uiteraard ook ipv Ricky
hard voor jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Meteen achter. Nasri wint een kopbal van Kouyate
Je hebt genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Ibra (boven je budget gok ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
thanks ik ga ff checken wat mogelijk is
Oh Anita ipv Fer moet sowieso wel in mijn team ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij gewoon een BPL team en dan zoveel mogelijk Ajacieden ervan.
[ afbeelding ]
Ik heb maar wat gedaan, omdat ik de prijzen niet weet
Gabri is er ook nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Ibra (boven je budget gok ik), Vd Vaart ,Sneijder, Pienaar, Eriksen, Chivu, Maduro, Cvitanich, Alderweireld zijn er in ieder geval nog. Evt. Filip (linksback van Atletico) om te linken met Toby, al heeft hij nooit in Ajax 1 gespeeld. En dan vergeet ik er vast nog een aantal (los van de falers die nu nog in de Eredivisie spelen bij andere clubs)
waar heb je het oveR?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
Lol als dit nog een paar weken zo doorgaat, wordt dit weinig fifa voor mij
En deze manquote:
jammer dat eindbazen zoals Luque, Ogararu en Oleguer niet meer spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Ibra (boven je budget gok ik), Vd Vaart ,Sneijder, Pienaar, Eriksen, Chivu, Maduro, Cvitanich, Alderweireld zijn er in ieder geval nog. Evt. Filip (linksback van Atletico) om te linken met Toby, al heeft hij nooit in Ajax 1 gespeeld. En dan vergeet ik er vast nog een aantal (los van de falers die nu nog in de Eredivisie spelen bij andere clubs)
Onze baas escude niet vergeten he!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Atouba natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En deze man
http://wefut.com/en/player/181
En Ozbiliz en De Zeeuw. Maar die eerste is al helemaal niet te linken.
Die zit niet in FUT..is allang gestopt toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:25 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Onze baas escude niet vergeten he!
Trabelsi?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Van Damme is er ook nog
En El Ham natuurlijk. En Hersi.
Lijkt me prima. Wel zwaar overpriced nu.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lukaku als enige spits in 4-3-3?
Wat denken jullie?
Gaat die veel zakken denk je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Wel zwaar overpriced nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |