Vam de Hoorn maakt een domme en onnodige overtreding. Je moet de scheidsrechter niet in de verleiding brengen op dat soort moment. Je moet zo een wedstrijd slim en professioneel uitspelen. Van de Hoorn heeft hier zwaar geblunderd en ik hoop dat hij voor de rest van het seizoen niet meer in actie komt voor Ajaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Kan die kanker jeroen gruter ff snel dood.. balotelli loopt tegen vd hoorn aan en doet dan alsof hij door vd hoorn naar de grond wordt getrokken. kanker snel op gvd.
Uiteindelijk was het minder dan ik dacht, maar sinds hij inviel hing hij al constant aan zijn arm... Wellicht was het een optelsomquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef dieselnoi het volgende:
Wat iemand die naam, adres van de scheids? Dit was echt geen pingel.
Huh??quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Nee, want ze hebben niet gewonnen. En gezien het kwaliteitsverschil had Milan hier met 2 goals verschil kunnen en moeten winnen
1-1 thuis tegen Milan? Heb ik vaker gezien, dacht ik. En dan een sterker Milan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Toch wel duidelijk geworden dat Ajax de enige Nederlandse club is die zich in Europa kan vertonen.
Met jou wedden heeft geen zin want je komt toch niks na lafbekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik het toch weer goed voorspeld. Vaker naar mij luisteren jongens.
Gast, het was helemaal geen penalty. Contact is er altijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vam de Hoorn maakt een domme en onnodige overtreding. Je moet de scheidsrechter niet in de verleiding brengen op dat soort moment. Je moet zo een wedstrijd slim en professioneel uitspelen. Van de Hoorn heeft hier zwaar geblunderd en ik hoop dat hij voor de rest van het seizoen niet meer in actie komt voor Ajax
inb4 PSV EL opmerking.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
HahahahahahahahaIk rol over de grond van het lachen
Wedden? Snap je het wel? Volgende keer even beter lezen frustiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met jou wedden heeft geen zin want je komt toch niks na lafbek
Shreyas is de enige ajax-fan die ik vaker op realisme heb kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Huh??
Een ajacied die eerlijk en realistisch is? Ik weet niet wat me overkomt
Zoals ik al zei, je kan hem geven. En in de blessuretijd zijn scheidsrechters vaker geneigd dat te doen. Het is niet onterecht, het is volgens de regels. Shirt vastpakken is een overtreding. Van de Hoorn had dat gewoon niet moeten doen, de bal was voor Cillessen, dus het was ook nog eens onnodig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
penalty was wel makkelijk gegeven trouwens. zit herhaling te kijken. Pakt wel shirtje vast, maar wordt niet getrokken zoals de commentator stellig zei. Balotelli gaat zelf direct liggen
Dat moment ervoor hield hij hem wel opzichtig vast. Reden genoeg voor een scheids om het eens extra in de gaten te houden. Beetje dom van die Utrechter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
penalty was wel makkelijk gegeven trouwens. zit herhaling te kijken. Pakt wel shirtje vast, maar wordt niet getrokken zoals de commentator stellig zei. Balotelli gaat zelf direct liggen
Wel, en daarvoor was het ook een pingel voor Ac Milan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef dieselnoi het volgende:
Wat iemand die naam, adres van de scheids? Dit was echt geen pingel.
Al wordt dat door de mede Ajax-fans hier op dit forum vaak niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Shreyas is de enige ajax-fan die ik vaker op realisme heb kunnen betrappen.
Wat wil je hiermee zeggen. Een PSV dat thuis met 2-0 van een bulgaarse C-club verliest is echt verschrikkelijk genant. En laten we het dan maar niet over Feyenoord hebben, dat al moeite heeft met tegenstanders als NEC.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
1-1 thuis tegen Milan? Heb ik vaker gezien, dacht ik. En dan een sterker Milan.
Gaan jullie nu maar lekker naar een of ander oostbloklandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
HahahahahahahahaIk rol over de grond van het lachen
nee dat is geen realisme, maar gewoon constant zeiken. Beetje zoals Geo een tijd geleden bij jullie was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Shreyas is de enige ajax-fan die ik vaker op realisme heb kunnen betrappen.
Meen je dit nou serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Toch wel duidelijk geworden dat Ajax de enige Nederlandse club is die zich in Europa kan vertonen.
Die gozer kan er gewoon helemaal niks van. Belachelijke aankoop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moment ervoor hield hij hem wel opzichtig vast. Reden genoeg voor een scheids om het eens extra in de gaten te houden. Beetje dom van die Utrechter.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gaan jullie nu maar lekker naar een of ander oostblokland
Dit. Bij elke hoge bal hing Van Hoorn aan Balotelli. Echt heel vaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moment ervoor hield hij hem wel opzichtig vast. Reden genoeg voor een scheids om het eens extra in de gaten te houden. Beetje dom van die Utrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |