Die gozer is dan ook 44.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Stiggie het volgende:
Die Muntari kan er ook geen ene reet meer van zeg
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker interessant.. daar heb je ook nog 4 verdedigers voor. Bij Ajax is het op dit moment belangrijk dat er 1 staat die ze tegenhoud.
Ja.. vooral waar je op resultaat moet spelen. Wat interesseert het je dan als club dat een keeper per se moet meevoetballen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.
Ik wil Fischer wel zien invallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |