krijg woensdagavond al meds die het verlagen, dan donderdag weer en dan in het zh krijg k via infuus meds toegediend zodat hartslag nog lager gaat en dan de machine inquote:
en wat kunnen ze daarmee onderzoeken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg woensdagavond al meds die het verlagen, dan donderdag weer en dan in het zh krijg k via infuus meds toegediend zodat hartslag nog lager gaat en dan de machine in
maar t duurt daarna wel weer ff voordat t okay is
of er teveel kalk rond mijn hart zit, of op mijn hartklep ofzo, zoietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat kunnen ze daarmee onderzoeken?
Tarrelsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjaalleen af en toe nog wat zwarte tarrels
(Dat zei ik expres zo.)
Godverdomme man. Hoe kwam het?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een week na de bevalling van nummer 2 een baarmoederontsteking gehad. Had niet veel later in het ziekenhuis moeten zijn, het ging heel rap heel slecht.
En pijn, een bevalling was beter te doen
En extra kut omdat het kind gewoon thuis geboren was en alles net een beetje begon te lopen
Dat lijkt me wel heeeel tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag is een dag om overal ja op te zeggen
En zo ga ik met schoonzus naar concert van Justin Timberlake! Iets anders dan een soad concert![]()
![]()
WAT WAAR TREED IE OP ERMAHGERD IK MOET E RHEEN QWAAAAAAHHHHHHDKJMFJL JORQUWOR OQRWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
En zo ga ik met schoonzus naar concert van Justin Timberlake! Iets anders dan een soad concert![]()
![]()
Ik wil daar ook heen, maar 71 euro.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Gelredome 18 april!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAT WAAR TREED IE OP ERMAHGERD IK MOET E RHEEN QWAAAAAAHHHHHHDKJMFJL JORQUWOR OQRW
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
1 mei in Antwerpen
Skjoe problems voor Urbanuswij hebben dat weekend al iets
kwamen we vanavond pas achter
één van de weinige programma's die zowel Fred als ik leuk vindenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
De allerslechtste chauffeur van Nederland
omdat herkenning?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
één van de weinige programma's die zowel Fred als ik leuk vinden
Ja ik heb ook pas een complete lijst toegevoegd. Inclusief The 20/20 Experiencequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
Alle liedjes van Justin luisteren op Spotify
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd Sintersika heet heul geen 'Shaneequa'. Mijn verwachtingen, wat doe je
Brum afzeikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben super chaggie wat doen jullie dan altijd? zelfs een awesome nail mail hielp niet
kut lichaam en ziekenhuisgezeik ook
Jezelf motorboaten? Om tettenpics vragen in de aidschat? Kadders knuffelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben super chaggie wat doen jullie dan altijd? zelfs een awesome nail mail hielp niet
Ik zet vrolijke muziek of een leuke serie aan en ga chocola eten. Of mijn hart luchten tegen mijn mama oid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Zinloos filmpje kijken... Vroeg naar bed... Dan probeer ik echt even mezelf af te zonderen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Gij bitch gij!quote:
Ook goeden! Huisdieren knuffelen is altijd een goede.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Jezelf motorboaten? Om tettenpics vragen in de aidschat? Kadders knuffelen?
Leugenaar, jij kijkt tettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zinloos filmpje kijken... Vroeg naar bed... Dan probeer ik echt even mezelf af te zonderen eigenlijk.
(En alcohol, maar dat is voor jou even geen optie dus euh.... Een lekker thee'tje ofzo?)
Etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja thee is sowieso wel ff goed, vergeet te drinkne
misschien zo ook maar ff lange warme douche ofzo
alle lekkere dingen al opgenomd uit ergenisquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Etenik word altijd chago als ik honger heb namelijk
quote:
nee dankje heb al genoegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wil je een pilletje lenen Sjaan?
Oh ik wou net een pic sturen, maar dat hoeft dus niet?quote:
Ik ben nu niet chaggo dus OK KOMT U MAARRRRRRRRquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh ik wou net een pic sturen, maar dat hoeft dus niet?
Ik heb het net geprobeerd, maar ik lig op m'n rug zonder bh en dan verdwijnen zequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nu niet chaggo dus OK KOMT U MAARRRRRRRR
is er al een foto dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bubs heeft ook al zo'n mooie babyIn mijn familie zien we er allemaal niet uit als we pasgeboren zijn
quote:
nu hopen dat ie wel werkt hihahoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor 75 cent een afstandsbediening voor mn camera gekauft, chinezen <3
ja wij gaan er ook zo in. sjon staat nu nog te strijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb net de vaatwasser ingeruimd
maar ga nu wel richting bed
Dan vraag ik mijn geld wel terug harharharquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nu hopen dat ie wel werkt hihaho
Dan heb je toch godverdomme spijt dat je ooit je nummer hebt gegevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
Stalkerdude is boos. Hopelijk is hij nu stil
goeie vraag, ik denk het wel, via calibre? die zet het meteen goed om als t goed isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Diconnected het volgende:
MIR kan ik een word document ook op kindle zetten? ja toch
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb je toch godverdomme spijt dat je ooit je nummer hebt gegeven
ff kijken, scheelt weer 11 pagina's printenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag, ik denk het wel, via calibre? die zet het meteen goed om als t goed is
ik heb jou heul geen mail gestuurd!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd volgens mij heb ik wel een goeden giveaway winner gekozen, krijg super lief mailtje
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
dus toen had ik maar een gin tonic gemaakt, en nog een en nog een
Suggestie van Koosquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Suggestie van Koos
En Breaking Bad gekeken, zo jammer dat het klaar is nu
Ik vond alleen het seizoenseinde matig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
Ik moet Dexter laatste seizoen nog kijken maar hoor overal dat het zo matig is dus al bijna geen zin meer in
Goed, slaaptijd nu, ajuus!
het begin van het seizoen was nog best spannned, het eindigde alleen wat min. Ik snap de uitleg van t einde wel en het is ook niet slecht zoals ze het omschrijven maar ze hadden t zoveel toffer kunnen maken dus dati s jammerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
Ik moet Dexter laatste seizoen nog kijken maar hoor overal dat het zo matig is dus al bijna geen zin meer in
Goed, slaaptijd nu, ajuus!
+1quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond het einde van BB trouwens ook geen knaller. zeker niet slecht maar ik had wel beter verwacht
Seizoen 1 hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:25 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben pas bij seizoen 2 van BB!
Nee, en volgens uitzendinggemist is er geen Rijdende rechter geweestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar zit je de rijdende rechter te kijken over die hont?
En tķch gewoon op die link klikken ook he..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wat je altijd over kakken wilde weten
www.spijsvertering.info
mwah, het is geen ranzige NSFW website, dat scheelt. Ik heb net geleerd dat je van veel vezels beter kakt omdat die meer vocht vasthouden in je kanaal en daardoor je stront soepeler blijftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En tķch gewoon op die link klikken ook he..
quote:
Ik heb nog helemaal geen Pupa nagellak, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 'm ook even geliked, vrijdag even naar de Etos om de hoek bij kantoor
pupa heeft fijne lakjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen Pupa nagellak, ben wel benieuwd
Mijn bruidsmake up was wel van Pupa en heb er twee oogpotloden, lipliner en lipstick van en die zijn wel heel mooi
Ik las dat er wel meer problemen waren, ook winkels die niks van de actie wisten en dus niks mee wilden geven en zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker handig dat ze winkels aanbieden die het niet meer verkopen
ik heb 'm ook even geliked, vrijdag even naar de Etos om de hoek bij kantoor
Ik had gelukkig nergens last vn,kon lakje hier gewoon op ijburg ophalen :vquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las dat er wel meer problemen waren, ook winkels die niks van de actie wisten en dus niks mee wilden geven en zo.
Maar Pupa zuigt sowieso met hun verkooppunten. Ik wil van hun een bepaald oogschaduwpalette en had dus op hun site gekeken waar het verkocht werd. In Eindhoven dus 2 locaties die het niet meer verkochten, waarvan 1 locatie al 2 jaar weg was of zo
Ik vond het stom, dat ik daar binnen stond en die verkoopster doodleuk zei dat ze met de verkoop gestopt warenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had gelukkig nergens last vn,kon lakje hier gewoon op ijburg ophalen :v
Etos Franz Leharplein?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las dat er wel meer problemen waren, ook winkels die niks van de actie wisten en dus niks mee wilden geven en zo.
Maar Pupa zuigt sowieso met hun verkooppunten. Ik wil van hun een bepaald oogschaduwpalette en had dus op hun site gekeken waar het verkocht werd. In Eindhoven dus 2 locaties die het niet meer verkochten, waarvan 1 locatie al 2 jaar weg was of zo
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Etos Franz Leharplein?
Ik werk daar vlakbij, mocht ik iets mee moeten nemen roep je maar
Ne dat snap ik, da's drie kilometer lopen vanaf jouw kantoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar was ik niet geweest, had alleen in het centrum gekeken...
Ik wil heel graag het Pupart Cotton Candy palette:
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk dat ze die ook hebben op die locatie waar ik mijn lakje op wil halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ dus dat was mijn woensdagochtend.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Heb je de condooms, glijmiddel en zweepjes al ingeslagen??quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je zo apart geroepen wordt door de financiele directeur en hem al helemaal stresstWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ dus dat was mijn woensdagochtend.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Want fb is helemaal niet online!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik gooi straks wel een samenvatting op de fb, anders staat er wel velen info zomaar online.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je zo apart geroepen wordt door de financiele directeur en hem al helemaal stresstWait whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ dus dat was mijn woensdagochtend.
Hoezo moet je opletten wat je op fb zet... ik ga er vanuit dat je niks verder openbaar hebt staan; toch?
Tjah dat zij je foto bekijken kun jij weinig aan doen; wel?![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja ik schrok me kapot jonge!quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Want fb is helemaal niet online!
Hihaho (slecht) grapje
Mannenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik schrok me kapot jonge!bleek achteraf wat sneuer en niet aan mij te liggen
Ja dat zei ik ook! Ik snapte al niet waarom hij erover begon terwijl er niks raars op stond want dat zei hij zelf ook, ik hoefde niks te veranderen of aan te passen. Hij wilde alleen maar even laten weten dat er vreemde ogen mee konden kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut?Hoezo moet je opletten wat je op fb zet... ik ga er vanuit dat je niks verder openbaar hebt staan; toch?
Tjah dat zij je foto bekijken kun jij weinig aan doen; wel?![]()
Ermahgerd vreemden zitten op je profiel TZE HORRORquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook! Ik snapte al niet waarom hij erover begon terwijl er niks raars op stond want dat zei hij zelf ook, ik hoefde niks te veranderen of aan te passen. Hij wilde alleen maar even laten weten dat er vreemde ogen mee konden kijkenlike duh
Dat was gewoon een manier om te zeggen dat je een lekker wijf bent zonder discutabel over te komen als CFOquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook! Ik snapte al niet waarom hij erover begon terwijl er niks raars op stond want dat zei hij zelf ook, ik hoefde niks te veranderen of aan te passen. Hij wilde alleen maar even laten weten dat er vreemde ogen mee konden kijkenlike duh
ja HOE kom ik nu de dag doorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, fb verhaal komt vanavond.Moet nu werken.
Ok danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ja, de dino.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Unf heeft FB-fappers!![]()
En Feli Bami!
Heb je hem al geDino-ed?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd vreemden zitten op je profiel TZE HORRORWAAR IS MIJN ALU HOEDJE!1!!!
Mja ik had denk ik liever dat ie het zo gezegd had denk ik want nu was ik de hele ochtend over mezelf aan het twijfelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was gewoon een manier om te zeggen dat je een lekker wijf bent zonder discutabel over te komen als CFO.
Ruilen voor mijn baas dan? Die is behoorlijk direct wat dat betreftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Mja ik had denk ik liever dat ie het zo gezegd had denk ik want nu was ik de hele ochtend over mezelf aan het twijfelen![]()
Nee, meer een oh ja. Nog steeds niet gedaan.quote:
Die moeten ook een hobbyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wederom velen zwangere hoofddoekjes.
ERMAHGERD SCHANDAAL! Ren er nu meteen naartoe en doe zijn broek uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, meer een oh ja. Nog steeds niet gedaan.
Ik weet niet eens waar 'ie uithangt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD SCHANDAAL! Ren er nu meteen naartoe en doe zijn broek uit
hihihihii 'HET' uithangt.. whihihihwihwihiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'ie uithangt.
Waar de pener uithangt hehehehehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hihihihii 'HET' uithangt.. whihihihwihwihi
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar de pener uithangt hehehehehe
in zijn broek!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waar die broek is...quote:
Stoel naast het bedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een man he, eens denken...
Trapleuning?
nee daar liggen al mijn kleren alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stoel naast het bedMet daaronder nog 4 opgefrotte broeken die allemaal nog wel een keertje kunnen
Wij hebben elk een eigen stoelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee daar liggen al mijn kleren al![]()
Dat is precies de reden waarom ik niet zulke plekken in huis moet creeërenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben elk een eigen stoel
Bij hem ligt zijn halve garderobe daarop, bij mij alleen mijn huisvest 's nachts als ik slaap
Ik hang altijd mijn kleding aan de kledingkast als ik het nog een keer aan wil, anders kreukt het teveel
Ben je bij Picasso geweest?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zo mooi geknipt ERMAHGERD
Nee op de haagdijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben je bij Picasso geweest?
Ermagerd wat blijft die pic?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
FEAUTEAU!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij allebeiquote:
GA IN BADquote:
Gelijk door naar huis om in bad te gaan?quote:
Beter op een stoel dan op de grondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij allebeiWat echt heul niet handig is; want soms laten we het allebei allemaal liggen waardoor je over stapels kleren moet voor je in bed kan... of de kast in kan... of...
Daar ligt de andere helft van B's garderobe. Dat zijn de spullen die wel in de was moeten maar die wasmand is zo ver lopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beter op een stoel dan op de grond
En dan nog een keer batsen en dan nog een keer in badquote:
Dat heb ik 1 keer geprobeerd, was geen succesquote:
te klein bad?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer geprobeerd, was geen succes
Klots klots kledder, vloedgolf?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook stroef en meh.quote:
Godver, dit moeten we dan toch ook daadwerkelijk zien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, een van de nichtjes van B is wel zo ongelooflijk lelijk (vind ik dan...). Post ze net een foto van zichzelf en ik denk eew gadver. Blijkt erbij te staan 'haar: check, make up: check'. Ze gaat vrijdag trouwen en ik vraag me serieus af of dat dan echt haar look is of dat het een grapje gaat zijn... Wij gaan niet naar de bruiloft, maar ik ben stiekem echt heeeeel nieuwsgierig hoe dat eruit moet zien in een trouwjurk
Gemeen, I know, maar I can't help myself
LvD, staat in mijn lijst ja...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, dit moeten we dan toch ook daadwerkelijk zien?
Staat ze in je vriendenlijst? Initialen?
Oeiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
LvD, staat in mijn lijst ja...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook stroef en meh.
Maar was met m'n ex, we hadden net batsen ontdekt en waren hitsig als de pest, dus toen hebben we het uit wanhoop afgemaakt op de badkamervloer
En dan die foto die ze als profielfoto heeft?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uhuh..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan die foto die ze als profielfoto heeft?
Het lijkt een soort Klau
Vandaar dat ik dus stiekem wel benieuwd ben naar de trouwfoto'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Achgos, het heeft ook wel echt zo'n kop dat geen enkele makeup in de wereld dat gaat redden
BB al gebeld dat hij naakt op bed moet liggen zodra je thuis komt?quote:
Jacuzzi's zijn - wat dat betreft - een heul stuk handigerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hmmpffffffquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ik was ook benieuwd naar de foto's maar ik kan alleen onze mjoetjoewal friends zien!quote:
Ik kan je wel ff toevoegenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah ik was ook benieuwd naar de foto's maar ik kan alleen onze mjoetjoewal friends zien!
Wel pijnlijk als ze het zelf heel mooi vindt maar niemand durft daardoor er iets van te zeggen.. nouja, aan de andere kant, als ze het zelf mooi vindt en het is haar bruiloft...
Straks krijgen jullie babbies haar looksquote:
Dat worden vast hele lieve kinderenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Straks krijgen jullie babbies haar looks
Dat hoop ik serieus nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Straks krijgen jullie babbies haar looks
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat worden vast hele lieve kinderen
En gelukkig ben jij een ernorme babe dus dat scheelt ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat hoop ik serieus niet![]()
Maar haar ouders hebben ook niet vooraan gestaan toen ze de looks uitdeelden, ik vrees voor haar baby (ja, ze is zwanger...).
Gelukkig ziet de ma van B er wel wat beter uit dan haar zus (die dus de moeder is van LvD)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
En gelukkig ben jij een ernorme babe dus dat scheelt ook
Goed hoor Sik doet het ook goed. Wond doet wel au maar ik mag wel weer van bed en dat is erg fijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeeee nieuwe moeder!
Hoe is het nu?
Ah das fijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed hoor Sik doet het ook goed. Wond doet wel au maar ik mag wel weer van bed en dat is erg fijn!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Achgos, het heeft ook wel echt zo'n kop dat geen enkele makeup in de wereld dat gaat redden
Dat is ook fijn om te horenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed hoor Sik doet het ook goed. Wond doet wel au maar ik mag wel weer van bed en dat is erg fijn!
Das knapquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lalalala lange dinsdag is lang.
Waarrr?? Pics willen we zien!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn echt veel leuke truien trouwens dit seizoen!
In de winkelsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarrr?? Pics willen we zien!
Hmmmm, nee toch niet kwijlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de winkels
Trouwens:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-and-mint-coat
Kwijlllll!
Is dit serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh ik vind dat juist prachtigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmmmm, nee toch niet kwijl
Ik vind die mouwen die zo poffen bij de schouders nooit zo mooi
ja ik vind dat tofquote:
Ja, dan heb je dit seizoen gelukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vind dat tof
Okee die hartjes niet.
Maar ik heb ontdekt dat ik enorm plomp word van effen truien, en die printjes zijn echt baas daarvoor, en die zijn er veul
Priem heeft die andere variantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh dees is tof![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)e-swing-coat-in-grey
Die kleurquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze dus, van 2012:
[ afbeelding ]
Ik hou er van
nee, ik ga pas huilen als je BFF gaat bleren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een leuke LANGE NIET MAXI WANT DAN GAAT SQ HUILEN ALS IK DAT ZEG jurk gekauft
En ik ga hem vannacht stelen hihaho!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een leuke LANGE NIET MAXI WANT DAN GAAT SQ HUILEN ALS IK DAT ZEG jurk gekauft
Ik stuur m wel op whatsapp harharquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ga pas huilen als je BFF gaat bleren.
Pic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedraaid weer
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 17:25:42 ]
h&mquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
oh tof!
Kleedt mooi af
Waar heb je 'm van?
Ja hoi waar vind ik dit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow kiek nouquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het merk staat per trui in het linkje
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow kiek nou![]()
En dit is nu hip?
Dus dit mag?![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
LoikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedraaid weer
Ik dacht dat jij in een winkelmandje leggen en dan weg klik periode zat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dees net gekocht
[ afbeelding ]
in de fysieke winkelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een winkelmandje leggen en dan weg klik periode zat?
Dat zwartwit-printje werkt altijd goed bij jou, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dees net gekocht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |