krijg woensdagavond al meds die het verlagen, dan donderdag weer en dan in het zh krijg k via infuus meds toegediend zodat hartslag nog lager gaat en dan de machine inquote:
en wat kunnen ze daarmee onderzoeken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg woensdagavond al meds die het verlagen, dan donderdag weer en dan in het zh krijg k via infuus meds toegediend zodat hartslag nog lager gaat en dan de machine in
maar t duurt daarna wel weer ff voordat t okay is
of er teveel kalk rond mijn hart zit, of op mijn hartklep ofzo, zoietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat kunnen ze daarmee onderzoeken?
Tarrelsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjaalleen af en toe nog wat zwarte tarrels
(Dat zei ik expres zo.)
Godverdomme man. Hoe kwam het?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een week na de bevalling van nummer 2 een baarmoederontsteking gehad. Had niet veel later in het ziekenhuis moeten zijn, het ging heel rap heel slecht.
En pijn, een bevalling was beter te doen
En extra kut omdat het kind gewoon thuis geboren was en alles net een beetje begon te lopen
Dat lijkt me wel heeeel tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag is een dag om overal ja op te zeggen
En zo ga ik met schoonzus naar concert van Justin Timberlake! Iets anders dan een soad concert![]()
![]()
WAT WAAR TREED IE OP ERMAHGERD IK MOET E RHEEN QWAAAAAAHHHHHHDKJMFJL JORQUWOR OQRWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
En zo ga ik met schoonzus naar concert van Justin Timberlake! Iets anders dan een soad concert![]()
![]()
Ik wil daar ook heen, maar 71 euro.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |