SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik mag jou wel. Heb je nog meer wijsheden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik gun ze wel een 0-5/6
silver jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft er zometeen zin in een potje FIFA
Ik heb zin om jou in elkaar te stompen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft er zometeen zin in een potje FIFA
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
In Europa niet voor Nederlandse clubs zijnIn Europa ga ik altijd JUICHEN als een Nederlandse club scoort.
Ik hoop dat Ajax doorgaat naar de EL en wellicht CL, maar toch...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
In Europa niet voor Nederlandse clubs zijnIn Europa ga ik altijd JUICHEN als een Nederlandse club scoort.
Financieel zou de groepsfase van de CL een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax doorgaat naar de EL en wellicht CL, maar toch...
Het is ook wel komisch om ze afgedroogd te zien en dan zijn ze toch allemaal stil op Facebook e.d.
Serero doet niet mee dus dan wordt het niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is ook wel komisch om ze afgedroogd te zien en dan zijn ze toch allemaal stil op Facebook e.d.
Als Ajax dik verliest is het spitsuur op de whatsapp-groep van ons team, omdat er een hardcorde Ajax-fan bij ons speelt, en die hapt altijd zo mooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die zit al in de voorbereiding voor de pot tegen barca zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero doet niet mee dus dan wordt het niks.
Ben ik ook wel, maar niet voor Ajax. Dat is een uitzondering op allesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kom je kroelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zin om jou in elkaar te stompen.
Dan moet in die even maken.quote:
Ik hoop dat Ajax wint, des te groter is de kans op Europees voetbal voor NACquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop wel dat ze winnen maar ik hou niet van Ajax.
van 0,001 naar 0,002%quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax wint, des te groter is de kans op Europees voetbal voor NAC
Nee, die is aan het trainen om sterker te worden. inb4 die paintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
die zit al in de voorbereiding voor de pot tegen barca zeker
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
suggereren dat feyenoorders humor hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomen
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |