PS3 of Xbox?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Chillings het volgende:
wtf is zit nu online!! heb zomaar 2636 cash en 7910 in mijn bank?
Hoe bedoel je opnieuw inloggen met gamertag? Hielp dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef Badeendt het volgende:
Online werkt bij mij, nadat ik opnieuw in moest loggen met mijn gamertag :S Maar wat is dit gaaf zeg!!
Probeer solo play eens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Dikke maximaal stijve pik dat ik vandaag al online ga spelen, lekker om de 5 seconden connectieproblemen hebben zeker
Ik speel al zat solo, naja laataste tijd diablo 3 gedaan gezien ik gta 5 had uitgespaylt.quote:
Nee solo play in online, als je op start knop druktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik speel al zat solo, naja laataste tijd diablo 3 gedaan gezien ik gta 5 had uitgespaylt.
Mss zat ie in Passive mode?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Badeendt het volgende:
Probeerde een andere Fok!ker om te leggen, maar dat kon dus blijkbaar niet
Ja dat was ik, ik stapte daarna nog bij je in de autoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Badeendt het volgende:
Probeerde een andere Fok!ker om te leggen, maar dat kon dus blijkbaar niet
Hahaha inderdaad, geniaal!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik stapte daarna nog bij je in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |