Ik wil graag wel dat mijn eigen kat naar binnen en buiten kan zonder dat ze het hor open moet makenquote:
Super soaker kan ik proberen, maar dat beest is super snel. En ik weet gewoon dat ik er niet altijd ben als hij binnen komt. Als ik aan het werk ben en ik heb boven een raam open komt hij daar ook naar binnen. Zoiets moet je wel consequent blijven doen anders heeft het geen effect.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Klinkt als die kater van mij, die jaagt de poezen uit de buurt ook de stuipen hoor ik van buren en dringt brutaal naar binnen. De plantenspuit boeit hem iig niks misschien een super soaker?
Dan zal je de bezoeken van andere katten helaas voor lief moeten nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:29 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik wil graag wel dat mijn eigen kat naar binnen en buiten kan zonder dat ze het hor open moet maken
[..]
Lijkt me prachtig om te zien, een mens die een wegvluchtende kat probeert te achtervolgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
De indringer(s) volgen en hun baasjes aanspreken.
Dat beest vangen vlak voor een korte vakantie in Belgie. Beest meenemen naar de Ardennen en daar de auto uit flikkeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Papiertje95 het volgende:
Dat beest vangen, en met een cirkelzaag zijn kop eraf snijden.
Dat verzin je gewoon, want iedereen weet dat de Ardennen in Roemenië ligt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat beest vangen vlak voor een korte vakantie in Belgie. Beest meenemen naar de Ardennen en daar de auto uit flikkeren.
M'n pa heeft geen last meer gehad van die kat
vind ik eigenlijk in schril contrast staan metquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef Wolken het volgende:
Zoals ik het nu lees ben ik dus genoodzaakt kosten te gaan maken door overlast van een kat van een ander.
Met alle respect, maar je klinkt alsof je er nog trots op bent ook. Terwijl het goed kan zijn dat JOUW kat dus net zulke overlast veroorzaakt als de kat bij TS.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Klinkt als die kater van mij, die jaagt de poezen uit de buurt ook de stuipen hoor ik van buren en dringt brutaal naar binnen. De plantenspuit boeit hem iig niks misschien een super soaker?
Zo ben ik ook aan hem gekomen, meneer kwam out of the blue aanlopen en wilde niet meer weg. Dus na zoeken naar een eventuele eigenaar mocht ie blijven. Soms is ie wel irritant dat klopt maar de buren moeten er gelukkig ook om lachen. En ja één van die buren laat zijn kattenluik gewoon open dag&nacht (zit zelfs geen klep meer voor). Buiten die van mij lopen daar wel meer katten naar binnen. Als ie bij mij iets flikt mep ik met de theedoek naar hem, als ie de doek al ziet peert ie um. Mijn jongste poesje is wel nog steeds bang voor hem want bij haar flikt ie het ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Dit
[..]
vind ik eigenlijk in schril contrast staan met
[..]
Met alle respect, maar je klinkt alsof je er nog trots op bent ook. Terwijl het goed kan zijn dat JOUW kat dus net zulke overlast veroorzaakt als de kat bij TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |