Geldt alleen bij het eerstvolgende praktijkexamen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
kan, is wel chill opzich
dan weet je hoe je ervoor staat, en hoef je op je gewone examen niet in te parkeren en hellingproef etc te doen
is toch prima dan? dan heb je al een soort tentamen gedaan, dus dan is voor de echte de spanning erafquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef zarGon het volgende:
Kosten TTT: 90,90 euro.
Kosten praktijkexamen: 90,90 euro.
Heb je je TTT behaald? Dan moet je alsnog je praktijk behalen.
[..]
Geldt alleen bij het eerstvolgende praktijkexamen.
Inderdaad, meteen een idee hoe het eraan toe gaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch prima dan? dan heb je al een soort tentamen gedaan, dus dan is voor de echte de spanning eraf
Dit is het grote voordeel van een TTT inderdaad. De vrijstelling zelf is niet zo bijzonder, zolang je goed blijft kijken bij een bijzondere verrichting kun je daar namelijk niet op zakken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen een idee hoe het eraan toe gaat
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is toch prima dan? dan heb je al een soort tentamen gedaan, dus dan is voor de echte de spanning eraf
Zo lang je geen gevaar bent op de weg kun je niet zakken. (tenzij het quotum voor die week niet behaald is uiteraard) Die tussentijdse toets is gewoon geldklopperij want goedkoop is die niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef Sempy het volgende:
Lekker gewoon een echt examen doen waar je met een beetje mazzel kan slagen. Dat vrijspelen van bijzondere verrichtingen stelt niet zo heel veel voor. Zo lang je dat veilig doet, gaan ze je echt niet laten zakken omdat je niet in 1x waterpas achteruit in parkeert.
Even duur als een praktijkexamen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die tussentijdse toets is gewoon geldklopperij want goedkoop is die niet.
Veilig en vlot rijden en slagen voor je TTT: geen rijbewijs. En alsnog een praktijkexamen afleggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Doen ja, je kan ook vrijstelling krijgen voor inparkeren e.d
Serieus?? Dan ben je niet snugger als je die neemt. Je kan namelijk niet zakken op verkeerd parkeren. Om mijn part neem je drie vakken in beslag zolang je het maar veilig doet. Veiligheid, daar kijkt een examinator na.quote:
Ja, dan heb je er al voor betaald en ben je gek als je het niet doet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh ja als je het zo bekijkt.. het zat bij mij toevallig in mijn pakket. ( 1600 euro )
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef zarGon het volgende:
Kosten TTT: 90,90 euro.
Kosten praktijkexamen: 90,90 euro.
Heb je je TTT behaald? Dan moet je alsnog je praktijk behalen.
[..]
Geldt alleen bij het eerstvolgende praktijkexamen.
Die 90,90 is natuurlijk alleen het bedrag dat het CBR vraagt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Mijn rij-instructeur beweert dat die TTT 160¤ bedraagt
Dat kan kloppen. De TTT zelf kost 90 euro, daarbij komen nog de rijleskosten. Als je rij-instructeur twee uur neemt voor je TTT (uurtje ervoor, uurtje tijdens), betaal je dus 35 euro per uur aan je instructeur. (90 + 35 + 35.)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Mijn rij-instructeur beweert dat die TTT 160¤ bedraagt
Theorie heb ik zelf geregeld uiteraard, is gewoon via de site aan te vragen. TTT niet geloof ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. De TTT zelf kost 90 euro, daarbij komen nog de rijleskosten. Als je rij-instructeur twee uur neemt voor je TTT (uurtje ervoor, uurtje tijdens), betaal je dus 35 euro per uur aan je instructeur. (90 + 35 + 35.)
Heb jij je theorie zelf geregeld of heb je dat via je je instructeur gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |