Nu maar eens installeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nu godverdomme al 3 keer die karakter moeten maken. En weer is hij weg.
Hier ook, heb inmiddels 4 keer John Marston als vaderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nu godverdomme al 3 keer die karakter moeten maken. En weer is hij weg.
hiero nog steeds cloud servers down.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
Oh shit hij doet het hier gewoon, nu een heist doen samen met mijn niffo
Geloof er weinig van, aangezien je niet meteen een heist kan doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
kk troll, heists zitten geeneens in het spel nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
hij ziet een tankstation overvallen als een heistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:31 schreef Chillings het volgende:
[..]
kk troll, heists zitten geeneens in het spel nog
Shit zat hij ook in die special edition ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier ook, heb inmiddels 4 keer John Marston als vader
Ik heb de standaard versie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit zat hij ook in die special edition ?
Waarom maken ze dan reclame met Bellick had ik dat geweten dan wist ik het wel.
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Haha, al de mensen hier die boos worden omdat een online iets niet meteen op de eerste dag werkt.
Als je ziet wat het spel gekost heeft vind ik het best een kwalijke zaak ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Haha, al de mensen hier die boos worden omdat een online iets niet meteen op de eerste dag werkt.
The fuck kan je ergens zien dat het John Marston is of staat hij gewoon onder grandad 1 tot en met 7 ?quote:
Eh, zo gaat het bij ieder spel dus ik snap niet dat men er iedere keer alsnog iets anders van verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.
Niet geduldig kunnen wachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Als je ziet wat het spel gekost heeft vind ik het best een kwalijke zaak ja.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.
Al geluktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef robben93 het volgende:
Hoe pak je die fright machine op bij die missie op voorbereiding van heist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |