SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
HHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 00:30:03??????????!!!!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, er staat weltrusten omdat ik dat altijd tegen iemand op MSN zei. Het is natuurlijk welterusten
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, er staat weltrusten omdat ik dat altijd tegen iemand op MSN zei. Het is natuurlijk welterusten
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij loopt ons gewoon voor de gek te houden. Denken dat wij dan rustiger aan doen en dat hij toch snel alle dealtjes pakt. DS2quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 00:30:03??????????!!!!!!![]()
![]()
Passing matig en zoals Tim al zei voelt hij toch wat lomp aan.quote:
Ja, EA bellen of een ticket inschieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Vinnow het volgende:
Deze Gamertag is al gelinkt aan een ander Origin account, maar welke?!
Echt om te huilen.
Iemand een suggestie om dit te verhelpen?
Nice, hopen dat ik een paar leuke dealtjes kan krijgen nu.quote:
Jep, heb ik gedaan ondertussen, maar ik haat wachten haha, hoopte dat ik het zelf kon oplossen? Op de EA site stond dat je naar profile.ea.com moest gaan en dan wachtwoord vergeten, vervolgens type en je gamertag invoeren. Maar ik krijg die optie dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, EA bellen of een ticket inschieten.
Geef dit topic kleur en neem een UIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nice, hopen dat ik een paar leuke dealtjes kan krijgen nu.
Aight, moment.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geef dit topic kleur en neem een UI
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Passing matig en zoals Tim al zei voelt hij toch wat lomp aan.
Hoe doe je die dan ?:$quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Als je een single match verliest van een laggende Amerikaan met 1 doelpoging in de hele wedstrijd dan weet je dat je niet in vorm bent
Wel echt bizar wat een verschil je meteen in teams ziet nu het plebs doorheeft dat pace toch nog wel erg goed te abusen is met die lobjes. Voor het weekend speelde ik vooral tegen teams met een sterke spits en kwamen er veel crosses, nu heb ik letterlijk nog geen spits tegen gehad met minder dan 88 pace in de laatste 10 wedstrijden. Oh en iedereen heeft die debiele celebration ontdekt waarin je speler een sprong maakt en op zijn buik landt
/rant
Het komt ook vooral door dat gelob inderdaad. Over de grond heb je niet veel te vrezen voor die slappe, snelle spitsen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Als je een single match verliest van een laggende Amerikaan met 1 doelpoging in de hele wedstrijd dan weet je dat je niet in vorm bent
Wel echt bizar wat een verschil je meteen in teams ziet nu het plebs doorheeft dat pace toch nog wel erg goed te abusen is met die lobjes. Voor het weekend speelde ik vooral tegen teams met een sterke spits en kwamen er veel crosses, nu heb ik letterlijk nog geen spits tegen gehad met minder dan 88 pace in de laatste 10 wedstrijden. Oh en iedereen heeft die debiele celebration ontdekt waarin je speler een sprong maakt en op zijn buik landt
/rant
Geen idee, ik ben geen 12-jarig kind dus ik skip dat soort dingen gewoon.quote:
Ik ook, maar als je echt een klootzak heb als tegenstander is het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen 12-jarig kind dus ik skip dat soort dingen gewoon.
NIF Timquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
/rant
Ik verwarde je met jeboii Thorb, sorryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen hoor
Held is het
Voor het weekend 60-0-6. Nu: 74-1-11. Dat is wel een iets andere ratioquote:
Meh, ik wil hem toch proberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Passing matig en zoals Tim al zei voelt hij toch wat lomp aan.
Waar is mijn knuffel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel je nog met die mongool van een Mboyo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor het weekend 60-0-6. Nu: 74-1-11. Dat is wel een iets andere ratio
In seasons van 20-0-2 naar 24-1-6
Had dat nou niet gezegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speel je nog met die mongool van een Mboyo?
Ken jij trouwens de serie "Party Down"? (misschien heb ik dit ook al eens gevraagd)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Al klopt Locadia op de deur...die bevalt ook goed.
Mboyo 35 gespeeld, 37 goals, 20 assists. Niks mis mee.
Ja, met die kerel van Parks&Recquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de serie "Party Down"? (misschien heb ik dit ook al eens gevraagd)
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, met die kerel van Parks&Rec
Waren maar 2 seizoenen ofzo van gemaakt toch?
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Al die homohaat hierWees eens wat toleranter tegen die knul.
Verder is me er weinig van bijgebleven..heb het ooit in de zomer in korte tijd gekeken geloof ik, was wel aardig.quote:
Ja is wel grappig. Jammer dat er maar 2 seasons van zijn. Ook met die dude van Freaks & Geeksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verder is me er weinig van bijgebleven..heb het ooit in de zomer in korte tijd gekeken geloof ik, was wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel verder kijken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Coins kopen?quote:
Maakt toch niet uit, je hebt nooit genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
niet nodig. had aguero al in me paket
voorlopig welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, je hebt nooit genoeg.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef pascal08 het volgende:
Kom echt de gaarste rommel tegen terwijl ik m'n bestanden op m'n PC nog ff probeer te ordenen voor het slapen gaan.
http://puu.sh/4EtuM.wma
Echt, de aids die ik afgelopen 2 dagen heb meegemaakt is ongekend gewoon. Iedere wedstrijd domineren, maar continu tegen een mongool met ultra def die zelfs met corners maar 2 man voorin heeft en alleen maar met 2 man gaat containen. Nu je daar niet uit kan dribbelen is dat echt nog 10x zo irritant als vorig jaar..En dan zelf alleen maar crossen als je toch een keer de bal heeft en dan valt hij vanzelf wel een keer goed.quote:
Ik geloof het meteen. Ben het alleen van jou niet gewend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt, de aids die ik afgelopen 2 dagen heb meegemaakt is ongekend gewoon. Iedere wedstrijd domineren, maar continu tegen een mongool met ultra def die zelfs met corners maar 2 man voorin heeft en alleen maar met 2 man gaat containen. Nu je daar niet uit kan dribbelen is dat echt nog 10x zo irritant als vorig jaar..En dan zelf alleen maar crossen als je toch een keer de bal heeft en dan valt hij vanzelf wel een keer goed.
Nu ging ik net vlak voor richting doel, zijkant van het strafschopgebied, keeper veel te laat. Langs de keeper, van achteren vol doodgetrapt met een sliding..bal rolt rustig door, mijn speler vliegt door de lucht en geen pingel
En uit de counter rent hij zo langs de lijn, geeft voor en van rand 16 kopt Falcao met zijn achterhoofd de bal in het midden van het doel, waar Courtois de bal knap ontwijkt.
Nu niet eens promotie uit D7
1 potje trek ik wel. 2 ook. 5 ook nog wel. Maar 10..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen. Ben het alleen van jou niet gewend.
Ja is wel echt fucked up, maar dan houd ik het meestal ook niet langer dan 2-3 potjes vol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 potje trek ik wel. 2 ook. 5 ook nog wel. Maar 10..
Controller is nog wel heel.
Zelfs als ik win hou ik het niet vol. Het is altijd maar afwachten wanneer je weer eens een kankerpatient als tegenstander hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja is wel echt fucked up, maar dan houd ik het meestal ook niet langer dan 2-3 potjes vol.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zelfs als ik win hou ik het niet vol. Het is altijd maar afwachten wanneer je weer eens een kankerpatient als tegenstander hebt.
Hij blijft leukquote:
7AM ET, welke tijd is dat?quote:edit: As a general timeframe, we do expect the Title Update to become available on PSN and Xbox LIVE starting around 7AM ET tomorrow morning, and your best bet is to stay tuned throughout the day here at the Rockstar Newswire and by following us on Twitter and Facebook where we will be keeping everyone updated.
Ik heb geen coins.quote:
Mijn broer gaat om 5 uur opstaan omdat hij denkt dat online er dan al is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik wakker ben GTA Online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lindgren. op 01-10-2013 03:11:47 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
jij wel jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik wakker ben GTA Online
Morgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:51 schreef poker4lifee het volgende:
8.10 naar de dokter
wat een $%^(@%*(@*# tijd
[..]
jij wel ja
wtfquote:
Het aantal sidemissionsquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 03:00 schreef Lindgren. het volgende:
En dat was dan Breaking Bad.Wat een einde. Wat een serie.
Spoilers:Punt 1 ben ik het niet mee eens, punt 2 wel. Weet niet hoe ik het graag had gezien hoor. En jezus, die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
baasje is dat hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn eerste IF speelt trouwens echt top. Milito
Sla ze dood dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:52 schreef BDIL het volgende:
Gaan ze een boom kappen om half 8 s'ochtends! Stelletje homo's
Daar gaat mijn nachtrust
Niet een Messi als daily gift hebbenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:20 schreef TBakkert het volgende:
Nu je het er toch over hebt, een vriend van me kreeg een normaal gold pack en daar zat voor hem toen een Van Persie in.![]()
Neen, ligt gewoon aan je speelstijl. Ik vind met veel tikken 4-2-2-2 vele malen fijner.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
4-3-3 (4)
Werkt echt beter dan een formatie met 2 spitsen. Bovendien door die CAM centraal op het middenveld behoorlijke pressie naar voren.
Eerst de PC, nu een mobiel.. wat word de volgende, een bordspel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 04:16 schreef KingRoland het volgende:
Broer van me heeft de PS3 versie maar ik heb net de app van FIFA 14 download en het is nog een beetje wennen. Ik snap een paar dingen niet.. bij Ultimate kan je dus niet als bijvoorbeeld helemaal als Feyenoord spelen ipv daarvan moet je het doen met lage spelers en werk je door maar hoe krijgt je dan sterspelers in je eigen team? Ohja nog iets , voor de app moet je wel betalen iets van 6 euro om toegang tot alles te krijgen maar is dat het wel waard of zijn er nog steeds dingen waar je geen toegang kan krijgen? zoals wat je wel hebt bij PS3 en niet bij de app
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Eerst de PC, nu een mobiel.. wat word de volgende, een bordspel?
rechtsbenig op links nu en linksbenig op rechts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als je een rechts- en linksbenige spits hebt. Welke zet je dan aan welke kant?
Rechtsbenig op links, linksbenig op rechts. Incutten en dan finesse shot of gewoon knallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als je een rechts- en linksbenige spits hebt. Welke zet je dan aan welke kant?
Wat Ariana Grande zegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Rechtsbenig op links, linksbenig op rechts. Incutten en dan finesse shot of gewoon knallen.
Dat heb ik normaal ook altijd hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heb alleen maar zaad in m'n pack
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Rechtsbenig op links, linksbenig op rechts. Incutten en dan finesse shot of gewoon knallen.
Thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rechtsbenig op links nu en linksbenig op rechts.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2620571.pagequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef TBakkert het volgende:
wtf, mijn FIFA start niet meer op. Hij loopt elke keer vast bij: ... maakt verbinding met de EA-servers.
En dan kan ik ook niet meer op de PS-knop klikken, helemaal niks.
GODVER KUT EA!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2620571.page
Conspiracy imo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GODVER KUT EA!
[ afbeelding ]
EDIT: na precies 13 keer opnieuw opstarten, doet hij het nu wel.___________!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 03:00 schreef Lindgren. het volgende:
En dat was dan Breaking Bad.Wat een einde. Wat een serie.
Spoilers:Die strips zijn echt geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als de serie overigens.
Feyenoord Rotterdam
Hoelang krijgen we die eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:33 schreef _NZT_ het volgende:
Zo...nu ff een Ronaldo uit mn gift pack pullen
Ok dan zeg ik het nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zeg niet dat het een daily gift is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Lekker rustig vanavond voor mij.
Dat zet zoden aan de dijk, jonguh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk haalde net 2 keer in korte tijd de Esbjerg away kit uit een pack en daarna pik ik er ook nog 1 op voor 200 BIN
Goede prijs denk ik want er stonden er superveel voor 50k opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Waar zijn die managercompetitie's uberhaupt voor?
Gister IF baines verkocht voor 70k btw, heb ik weer gefailed of was dit een goede prijs?
Ik koop heel veel bronze packs en ik maak wel winst ermee. Het duurt wel lang voordat je een speler boven de 2k hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
DS2, hoe gaat het met de bronze packs? Staat de markt er een beetje naar op dit moment?
als je de coins niet nodig had wel. had je hem beter kunnen bewarenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Gister IF baines verkocht voor 70k btw, heb ik weer gefailed of was dit een goede prijs?
Ik hoop niet dat dat op de PS3 was...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik heb 5k maar ik denk niet dat ik daarmee echt kan handelen, daarom wil ik het ook gaan proberen. Koop jij de normale of premium?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop heel veel bronze packs en ik maak wel winst ermee. Het duurt wel lang voordat je een speler boven de 2k hebt.
Hele goede prijs als het Xdoos isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik koop (bijna) altijd 400c.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb 5k maar ik denk niet dat ik daarmee echt kan handelen, daarom wil ik het ook gaan proberen. Koop jij de normale of premium?
Ik moet mijn bronze spelers ook eens nakijken op waardevolle meuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop heel veel bronze packs en ik maak wel winst ermee. Het duurt wel lang voordat je een speler boven de 2k hebt.
O ja?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hele goede prijs als het Xdoos is
De prijzen van kits en badges moet je wel opzoeken, maar er zijn niet heel veel die echt iets waard zijn. Alle healing op head healing na gaat voor 400 of meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de gang, ik laat wel horen als ik iets leuks heb
Holy shizoeloe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De prijzen van kits en badges moet je wel opzoeken, maar er zijn niet heel veel die echt iets waard zijn. Alle healing op head healing na gaat voor 400 of meer
Gekocht voor 70k, goedkoopste BIN nu is 63k. Dan weet ik niet wat jij met netjes bedoeltquote:
Verkocht slome.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gekocht voor 70k, goedkoopste BIN nu is 63k. Dan weet ik niet wat jij met netjes bedoelt
Hopen op healings dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De prijzen van kits en badges moet je wel opzoeken, maar er zijn niet heel veel die echt iets waard zijn. Alle healing op head healing na gaat voor 400 of meer
110 bronze packs openen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:01 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb nu 44k...wat is nu de beste manier van handelen? silver dealtjes oppikken lukt eigenlijk niet meer.. gaat te veel werk inzitten voor te weinig coins...
Ik probeer verder elke non-shiny met 80 pace te verkopen, elke BPL speler, elke 70+ pace CB en voor de rest moet je maar de prijzen opzoeken.quote:
quote:
Zo doe ik het ook meestal, alleen denk ik toch dat 750c pakjes voor mij beter werken:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer verder elke non-shiny met 80 pace te verkopen, elke BPL speler, elke 70+ pace CB en voor de rest moet je maar de prijzen opzoeken.
[..]
Die shiny HC kun je sowieso verkopen voor 2k of meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook meestal, alleen denk ik toch dat 750c pakjes voor mij beter werken:
[ afbeelding ]
Dat was pack nummer 1quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer verder elke non-shiny met 80 pace te verkopen, elke BPL speler, elke 70+ pace CB en voor de rest moet je maar de prijzen opzoeken.
[..]
HC? Je gaat nu iets te snelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die shiny HC kun je sowieso verkopen voor 2k of meer.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat was pack nummer 1
hierbij pack nummer 3![]()
[ link | afbeelding ]
denk dat de luck nu wel een beetje op is.quote:
Je pullde 2 spelers die ik in mijn team heb (Opara zit op de bank) en zelf heb ik 3 spelers uit mijn team gepulld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat de luck nu wel een beetje op is.![]()
maar ik ga nog 4 packs openen als er wat in zit laat ik het je weten
Welke cups speel je meestal met je bronzes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je pullde 2 spelers die ik in mijn team heb (Opara zit op de bank) en zelf heb ik 3 spelers uit mijn team gepulld.
De bronze cup.. vorig jaar won ik ook 1x de silver cup met een bronze team.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Welke cups speel je meestal met je bronzes?
Ja, 700c ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef _NZT_ het volgende:
Tweede pack wycombe fifa 14 shirt...is die wat waard?
verder weinig meer gekregen alleen squad fitness.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je pullde 2 spelers die ik in mijn team heb (Opara zit op de bank) en zelf heb ik 3 spelers uit mijn team gepulld.
Er is namelijk ook zo'n offline toernooi op wereldklasse waar je een gold pack krijgt als je wintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De bronze cup.. vorig jaar won ik ook 1x de silver cup met een bronze team.
[..]
Ja, 700c ofzo.
Ik koop zoveel bronze packs en ik pull weinig spelers boven de 2k en jij pullt meteen Oparaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder weinig meer gekregen alleen squad fitness.
totaal 4.5K uitgegevendus ik zeg met alle fitness card nuygen en opara
PROFIT
Amateur - CPUquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Welke cups speel je meestal met je bronzes?
Mwah het gaat, veel bronze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, is dit een bietje een goei pulleke?
[ afbeelding ]
De fitness is 200, leg healing 500, Rangers kit ook 500, maar ik heb geen idee wat die 2 spelers waard zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, is dit een bietje een goei pulleke?
[ afbeelding ]
Ik ga er al af op semi pro tegen de cpu dus wereldklasse ga ik voorlopig niet proberenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Er is namelijk ook zo'n offline toernooi op wereldklasse waar je een gold pack krijgt als je wint
haha ik ga me diep schamenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop zoveel bronze packs en ik pull weinig spelers boven de 2k en jij pullt meteen Opara
Ik had er ineens ook een speler bijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:20 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb mijn IF Alaba gekregen. Hij stond ineens unassigned items. Normale versie meteen verkocht voor 60k
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ik ga me diep schamen![]()
Ohja ook nog een spits van 3K (jolley)
en een LW waarvan er maar 1 op de markt staat voor 150c open bid 2 dagen
[ link | afbeelding ]
Jolley heeft 4* en die LW heeft maar 34 passing, voor de rest wel goede stats.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ik ga me diep schamen![]()
Ohja ook nog een spits van 3K (jolley)
en een LW waarvan er maar 1 op de markt staat voor 150c open bid 2 dagen
[ link | afbeelding ]
ik vind DS2 liefquote:
Ik heb wel het idee dat ze op PS3 iets minder coins opbrengen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De fitness is 200, leg healing 500, Rangers kit ook 500, maar ik heb geen idee wat die 2 spelers waard zijn.
Als er geen drugs in zit, met een beetje geluk wel ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand dit? Als iemand gistermiddag (15:00) een pakketje op de post heeft gedaan, wordt dat vandaag al bij mij bezorgd?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef _NZT_ het volgende:
TP staat vol met bronze meuk (en depay) hopen dat we alles verkopen...dan toch weer ongeveer 25k erbij
Over het algemeen wel ja. Wordt geleegd rond 5 /6 uur. Dan zou het vandaag bezorgd moeten wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand dit? Als iemand gistermiddag (15:00) een pakketje op de post heeft gedaan, wordt dat vandaag al bij mij bezorgd?
Ligt eraan. Als diegene in China woont, dan denk ik van niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, Brabant. (quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als diegene in China woont, dan denk ik van niet.
Kutspel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chill, kan ik vandaag eindelijk weer FIFA spelen.
Pakketjes moet je meestal inleveren bij zo'n PostNL punt. Die kun je niet zomaar in de brievenbus flikkeren. Tenzij het alleen een dvd is ofzo, dan past het. Alleen moet je het dan zelf wegen en er genoeg postzegels op doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Wordt geleegd rond 5 /6 uur. Dan zou het vandaag bezorgd moeten worden
Ik ga met mijn brieven ook altijd naar zo'n punt. Heb nooit postzegelsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pakketjes moet je meestal inleveren bij zo'n PostNL punt. Die kun je niet zomaar in de brievenbus flikkeren. Tenzij het alleen een dvd is ofzo, dan past het. Alleen moet je het dan zelf wegen en er genoeg postzegels op doen.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef _NZT_ het volgende:
Vandaag maar weer eens hele dag aan de studie![]()
Ja, klopt. Ik kan niet zo door het centrum tikken en spelen, ik moet een breed veld houden en vanuit het middenveld druk zetten om daarna snel te kunnen omschakelen. Ieder zn ding!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Neen, ligt gewoon aan je speelstijl. Ik vind met veel tikken 4-2-2-2 vele malen fijner.
Is het al online?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:05 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe moet die gta club gaan heten eigenlijk?
nope, vroeg het me gewoon afquote:
Ze hadden toch iets van FOK! Knokploeg ?quote:
scriptingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Gisteren liepen al mijn buitenspelers diep, en vandaag blijven ze gewoon staan wachten op de bal?
EA?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hadden toch iets van FOK! Knokploeg ?
Zie daar niet echt de lol van in zit je met 100 man die je helemaal niet kent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hadden toch iets van FOK! Knokploeg ?
Oh bestaat die al?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:10 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zie daar niet echt de lol van in zit je met 100 man die je helemaal niet kent.
Zeker, Als je met een stel van hier in zoon groep gaat is nog wel grappig. Al weet ik niet wat het hele online gaat inhouden.quote:
Nee ik dacht dat wij die naam zouden gebruiken maar die is dus blijkbaar al bezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dacht dat je die van GTA online forum bedoelde waar iedereen zich voor aanmelde.
Ik denk dat het alleen sandbox is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zeker, Als je met een stel van hier in zoon groep gaat is nog wel grappig. Al weet ik niet wat het hele online gaat inhouden.
sowieso meer dingen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen sandbox is.
Geen of gelimiteerde questen die je samen kunt doen.
Mag ik wel meedoen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
weet niet of ik weer een besloten net als de pro club moet maken of een wat meer open
sowiesoquote:
ik ookquote:
Op de console krijg ik ook al bericht dat ze momenteel moeite hebben met de tournaments en kan geen wedstrijd spelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:19 schreef DuTank het volgende:
wtf is de webapp allemaal aan het falen?
Ik ook. Valt niet tegen. Ik heb Benzema en Costa in de spits, Isco erachter. Iscoquote:
Mijn favoriete opstelling naast 4-5-1.quote:
Ja zoveel coins heb ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Valt niet tegen. Ik heb Benzema en Costa in de spits, Isco erachter. Isco
Ik zit nu wel in mijn Transfer Targets, durf er alleen niet uit te gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan op de console ook niet op de markt komen, staan 0 auctions op de markt en ik kan dus ook niks zoeken want dan krijg ik een error
Ik heb ook een 451, en een 41212. Beide speelt best goed. En vanochtend een goldteam gekocht in 4222, maar die moet ik nog uitproberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mijn favoriete opstelling naast 4-5-1.
Vleugel spelers komen veelvuldig vrij en er ruimte om door het midden door te breken met een snelle spits.
lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mijn transfer list is opeens leeg en er zijn 0 live transfers![]()
4222 is poep omdat de vleugelspelers (de CAMs) steeds achter de spitsen proberen door het midden te bombarderen. Ik kom daar moeilijk mee op de vleugels.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook een 451, en een 41212. Beide speelt best goed. En vanochtend een goldteam gekocht in 4222, maar die moet ik nog uitproberen.
Potsie waar was je de laatste tijd ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook een 451, en een 41212. Beide speelt best goed. En vanochtend een goldteam gekocht in 4222, maar die moet ik nog uitproberen.
4231 met 3 goede technische CAM'squote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4-2-2-2 is juist een verademing voor mij deze fifa. Cam's spelen als buitenspelers. Geen last van wat jij zegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
4222 is poep omdat de vleugelspelers (de CAMs) steeds achter de spitsen proberen door het midden te bombarderen. Ik kom daar moeilijk mee op de vleugels.
Bij die stoute collega natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Potsie waar was je de laatste tijd ?
Geen idee dan, ik vind het niet zo fijn spelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
4-2-2-2 is juist een verademing voor mij deze fifa. Cam's spelen als buitenspelers. Geen last van wat jij zegt.
Ik zal het eens gaan ondervinden, anders verkoop ik de hele meuk weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
4222 is poep omdat de vleugelspelers (de CAMs) steeds achter de spitsen proberen door het midden te bombarderen. Ik kom daar moeilijk mee op de vleugels.
Druk weekend gehad. Ook weinig FIFA gespeeld eigenlijk. Verjaardagen en andere verplichtingen, ziekenhuis met mijn vrouw. Binnen een paar dagen is deze jongen papaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Potsie waar was je de laatste tijd ?
Heb je al een FUT accountje aangemaakt voor die jonge?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan ondervinden, anders verkoop ik de hele meuk weer
[..]
Druk weekend gehad. Ook weinig FIFA gespeeld eigenlijk. Verjaardagen en andere verplichtingen, ziekenhuis met mijn vrouw. Binnen een paar dagen is deze jongen papa
Ik vond het tegenvallen, weet eigenlijk niet waaromquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4231 met 3 goede technische CAM's![]()
heerlijk combinatie voetbal
jaquote:
Wie zegt dat het geen meisje wordt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je al een FUT accountje aangemaakt voor die jonge?
En meisjes kunnen geen fut spelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen meisje wordt?
jbgsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen, weet eigenlijk niet waarom
Jonge, niet jongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over 18 jaar ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad heel goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En meisjes kunnen geen fut spelen?
Kwestie van goed opvoeden, dan zet je dochter daar geen stap binnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik pik ze op met de feyenoord spelersbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |