SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
HHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 00:30:03??????????!!!!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, er staat weltrusten omdat ik dat altijd tegen iemand op MSN zei. Het is natuurlijk welterusten
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, er staat weltrusten omdat ik dat altijd tegen iemand op MSN zei. Het is natuurlijk welterusten
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij loopt ons gewoon voor de gek te houden. Denken dat wij dan rustiger aan doen en dat hij toch snel alle dealtjes pakt. DS2quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 00:30:03??????????!!!!!!![]()
![]()
Passing matig en zoals Tim al zei voelt hij toch wat lomp aan.quote:
Ja, EA bellen of een ticket inschieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Vinnow het volgende:
Deze Gamertag is al gelinkt aan een ander Origin account, maar welke?!
Echt om te huilen.
Iemand een suggestie om dit te verhelpen?
Nice, hopen dat ik een paar leuke dealtjes kan krijgen nu.quote:
Jep, heb ik gedaan ondertussen, maar ik haat wachten haha, hoopte dat ik het zelf kon oplossen? Op de EA site stond dat je naar profile.ea.com moest gaan en dan wachtwoord vergeten, vervolgens type en je gamertag invoeren. Maar ik krijg die optie dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, EA bellen of een ticket inschieten.
Geef dit topic kleur en neem een UIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nice, hopen dat ik een paar leuke dealtjes kan krijgen nu.
Aight, moment.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geef dit topic kleur en neem een UI
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Passing matig en zoals Tim al zei voelt hij toch wat lomp aan.
Hoe doe je die dan ?:$quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Als je een single match verliest van een laggende Amerikaan met 1 doelpoging in de hele wedstrijd dan weet je dat je niet in vorm bent
Wel echt bizar wat een verschil je meteen in teams ziet nu het plebs doorheeft dat pace toch nog wel erg goed te abusen is met die lobjes. Voor het weekend speelde ik vooral tegen teams met een sterke spits en kwamen er veel crosses, nu heb ik letterlijk nog geen spits tegen gehad met minder dan 88 pace in de laatste 10 wedstrijden. Oh en iedereen heeft die debiele celebration ontdekt waarin je speler een sprong maakt en op zijn buik landt
/rant
Het komt ook vooral door dat gelob inderdaad. Over de grond heb je niet veel te vrezen voor die slappe, snelle spitsen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Als je een single match verliest van een laggende Amerikaan met 1 doelpoging in de hele wedstrijd dan weet je dat je niet in vorm bent
Wel echt bizar wat een verschil je meteen in teams ziet nu het plebs doorheeft dat pace toch nog wel erg goed te abusen is met die lobjes. Voor het weekend speelde ik vooral tegen teams met een sterke spits en kwamen er veel crosses, nu heb ik letterlijk nog geen spits tegen gehad met minder dan 88 pace in de laatste 10 wedstrijden. Oh en iedereen heeft die debiele celebration ontdekt waarin je speler een sprong maakt en op zijn buik landt
/rant
Geen idee, ik ben geen 12-jarig kind dus ik skip dat soort dingen gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |