Bizar hoe mensen alles goedpraten alsof de realiteit dan inene anders word en politici inene waarheidssprekende ridders zijn die het beste met de burger voor heeft .quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bizar hoe slecht je kennelijk weer luistert.![]()
Hij heeft het over de achtergrond van mensen, veroordeelt voor 'terrorist offenses'. It is clear that many of them, were influenced by preachers (radicaal Islamitische predikers).
Verder geeft hij deze predikers het voordeel van de twijfel; hij zegt dat ze niet direct gewelddadigheid preken, maar dat het wereldbeeld wat ze meegeven, dit (gewelddadigheid) zou kunnen verantwoorden. Hij geeft daarbij de voorbeelden dat:
a) Als een (haat) prediker zegt dat 9-11 een zionistisch/ Israelisch plot was.
b) Als 7-7 gestaged was (om moslims in een kwaad daglicht te zetten?).
Hij heeft het hier specifiek over predikers die dit soort gebeurtenissen dus gebruiken om extremisten op te ruien.
Hij heeft het niet over BNW'ers met (kennelijk) grootheidswaanzin en een grote interpretatielust.
De enige met grootheidswaanzin is een Cameron die het een gevaarlijk wereldbeeld noemt als mensen geloven dat 7/7 gestaged is en dat als voorbeeld geeft van een gevaarlijk wereldbeeld die bestreden moeten worden om isis extremisme in de wereld aan te pakken .quote:Islamic extremisme on the other hand believes in using the most brutal force of terrorism to force people to accept their worldview and to believe in a mid eavel state .
To defeat isil and organisations like it , we must defeat this ideology in all its forms . As evidence emergences about the backgrounds of these terrorist offences , it is clear that many of them were initially formed by preachers . Not to encourage violence but his worldview can be used as a justification for it . We know this worldview , the peddling of lies that 9/11 was a jewish plot or that the 7/7 london attack was staged .
http://empirestrikesblack(...)rought-him-to-power/quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Bizar hoe mensen alles goedpraten alsof de realiteit dan inene anders word en politici inene waarheidssprekende ridders zijn die het beste met de burger voor heeft .
Ik zal Cameron hieronder letterlijk quoten en dan kunnen mensen zelf uitmaken wat hij bedoeld , die paar die hier alles goedpraten staan niet in verhouding tot al die mensen in verschillende landen die de boodschap hebben begrepen als een aanval op vrijheid van meningsuiting .
[..]
De enige met grootheidswaanzin is een Cameron die het een gevaarlijk wereldbeeld noemt als mensen geloven dat 7/7 gestaged is en dat als voorbeeld geeft van een gevaarlijk wereldbeeld die bestreden moeten worden om isis extremisme in de wereld aan te pakken .
Gelukkig dat hij de clown van social media is geworden en word uitgekotst door deze uitspraken . Zijn we zo simpel in 2014 dat we 13 jaar na the war of terror waar alleen maar leugens dood en verderf voorbijkwamen nog in truukjes trappen van leugenaars ? Gaan we nog steeds trappen in het voeden van moslimhaat ?
Als Cameron ECHT zo bang is voor extremistische wereldbeelden en hij vrijheid en democratie wilt en rechtvaardigheid waarom praat hij bijv dan niet over het arresteren van Bush en Blair ? Wat voor signaal geeft hij af aan de wereld door zijn mond te houden ? Oorlogsmisdaden zijn prima als het door het westen word gepleegd ? Hij is mooie woorden in een leeg omhulsel en na deze uitspraken weten mensen meteen dat er alleen nog maar hypocriete bull shit uit zal komen om juist het omgekeerde te doen dan zijn woorden . Vrijheden afnemen ipv vrijheden promoten . Dood en verderf zaaien ipv onschuldige levens redden . Oorlog voeren ipv werken aan vrede . Democratisch gekozen regeringen afzetten ipv democratie " brengen " .
Wat wil je hier mee impliceren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://empirestrikesblack(...)rought-him-to-power/
http://www.telegraph.co.u(...)ewish-ancestors.html
shalom!
zal het jou even vragen ... heb je voor mij het complete stukje van cameron? wanneer was deze speech dan pak ik de hele er even bij..quote:
Laat maar zitten , als je mij niet serieus kan nemen dan waarom zou ik jou serieus nemen . Zoek het zelf maar uit .quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal het jou even vragen ... heb je voor mij het complete stukje van cameron? wanneer was deze speech dan pak ik de hele er even bij..
Ik stel gewoon een vraag over die speech ik wil het graag even helemaal bekijken zonder dat iemand er door heen blaat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Laat maar zitten , als je mij niet serieus kan nemen dan waarom zou ik jou serieus nemen . Zoek het zelf maar uit .
Die kun je zo op YT vinden hoor. -edit-quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over die speech ik wil het graag even helemaal bekijken zonder dat iemand er door heen blaat.
Ik vind dat behoorlijk serieus, ow en btw Ik heb geen haat jegens uberhaupt een geloof dat moet iedereen zelf weten, ik wil weten waar de hele speech over gaat..
Wat is daar niet serieus aan!
Uit het filmpje hierboven en propaganda roepen en dat was het is een boeiende conclusie die je of wel of niet kan geloven . Bedankt voor de opheldering , ik ben omquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over die speech ik wil het graag even helemaal bekijken zonder dat iemand er door heen blaat.
Ik vind dat behoorlijk serieus, ow en btw Ik heb geen haat jegens uberhaupt een geloof dat moet iedereen zelf weten, ik wil weten waar de hele speech over gaat..
Wat is daar niet serieus aan!
Op die manier kun je alles natuurlijk als propaganda opvatten..quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:43 schreef theguyver het volgende:
ow en btw, Summers je spamt zelf joden en vs haat dus daarom noem ik het propaganda, alleen de andere kant op ..
Ik heb geen haat, zie het nut helemaal niet in om maar te gaan haten op alles en iedereen.
Ja ik ben eerder een fucking Hippie!!
Oke weet je hoeveel deze permier voor de buis is, ik vraag om een DATUM, van die speech..quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die kun je zo op YT vinden hoor.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op die manier kun je alles natuurlijk als propaganda opvatten..
Maar dat is (tot op een zekere hoogte) logisch. Iedereen wil gezichtsverlies voorkomen, of het nu gaat om een individu of om een grote groep.quote:
Tjonge jonge dacht dat jullie zo goed in research waren en dan een UN speech van DC niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke weet je hoeveel deze permier voor de buis is, ik vraag om een DATUM, van die speech..
helpt met zoeken, meer vraag ik niet.
Niks onnozel aan.!
Tja regeringen op de wereld zijn nou eenmaal niet de mooie woorden die ze verspreiden . Joden en vs haat verzin je zelf en DAT is juist de propaganda . Of internationale regels worden nageleefd en wie zich daar niet aan houd word daarop aangesproken en afgerekend ongeacht wie dat is of we hebben helemaal niks . Het heeft niks met haat te maken of met een ras maar met rechtvaardigheid en met regeringen die over de scheef gaan en mensenrechten niet respecteren . Hoe diep is de wereldbevolking gezonken in bewustzijn dat het uitspreken van rechtvaardigheid en verantwoordelijk zijn voor je daden als haat word gezien ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:43 schreef theguyver het volgende:
ow en btw, Summers je spamt zelf joden en vs haat dus daarom noem ik het propaganda, alleen de andere kant op ..
Ik heb geen haat, zie het nut helemaal niet in om maar te gaan haten op alles en iedereen.
Ja ik ben eerder een fucking Hippie!!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
alsjeblieft sorry dat ik zo stug deed![]()
astu
nvmquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja regeringen op de wereld zijn nou eenmaal niet de mooie woorden die ze verspreiden . Joden en vs haat verzin je zelf en DAT is juist de propaganda . Of internationale regels worden nageleefd en wie zich daar niet aan houd word daarop aangesproken en afgerekend ongeacht wie dat is of we hebben helemaal niks . Het heeft niks met haat te maken of met een ras maar met rechtvaardigheid en met regeringen die over de scheef gaan en mensenrechten niet respecteren . Hoe diep is de wereldbevolking gezonken in bewustzijn dat het uitspreken van rechtvaardigheid en verantwoordelijk zijn voor je daden als haat word gezien ?
Dat is de wereld op zijn kop . Wat voor wereld houd je in stand voor het nageslacht en in wat voor wereld leef je zelf .
Vrijheid van meningsuiting en haat zaaien gaat juist hand in hand.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:16 schreef theguyver het volgende:
Nou heb even het hele stuk geluisterd en in het begin gaat het alleen over het uitbannen van extremisme, niet alleen in het midden oosten maar ook andere landen.
Daarna merk je wel dat hij vel tegen Assad is, wat ik niet anders had verwacht, dat vond ik wel wat minder hij had dat wel iets beter kunnen brengen.
Vijheid van menings uiting meld hij ook nog even maar moet niet verward worden met haat zaaien, dat is een verschil, al is dat een dunne lijn, we hebben hier in nederland een expert op dat gebied, Wilders kan daar heel goed over heen lopen.
Artikel gaat verder op Firstlook.orgquote:The Fake Terror Threat Used To Justify Bombing Syria
By Glenn Greenwald and Murtaza Hussain
As the Obama Administration prepared to bomb Syria without congressional or U.N. authorization, it faced two problems. The first was the difficulty of sustaining public support for a new years-long war against ISIS, a group that clearly posed no imminent threat to the “homeland.” A second was the lack of legal justification for launching a new bombing campaign with no viable claim of self-defense or U.N. approval.
The solution to both problems was found in the wholesale concoction of a brand new terror threat that was branded “The Khorasan Group.” After spending weeks depicting ISIS as an unprecedented threat — too radical even for Al Qaeda! — administration officials suddenly began spoon-feeding their favorite media organizations and national security journalists tales of a secret group that was even scarier and more threatening than ISIS, one that posed a direct and immediate threat to the American Homeland. Seemingly out of nowhere, a new terror group was created in media lore.
Ik praat niet alles goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:57 schreef Summers het volgende:
Bizar hoe mensen alles goedpraten alsof de realiteit dan inene anders word en politici inene waarheidssprekende ridders zijn die het beste met de burger voor heeft .
Die boodschap begrijpen, daar gaat het mij nu juist om. Zoals ik keer op keer redelijk gemakkelijk aantoon is het vaak het selecteren van handige quotes, het uit de context rukken van zinnen en het zelf aanvullen van ontbrekende dingen door de schrijvers van de meeste artikelen die 'de boodschap' zo weten om te buigen dat het precies voor hun karretje te spannen is.quote:Ik zal Cameron hieronder letterlijk quoten en dan kunnen mensen zelf uitmaken wat hij bedoeld , die paar die hier alles goedpraten staan niet in verhouding tot al die mensen in verschillende landen die de boodschap hebben begrepen als een aanval op vrijheid van meningsuiting .
Dat zegt hij dus niet. Dat is weer dat selectief conclusies trekken. Dat 'tussen de regels doorlezen' om alles in jouw straatje te passen.quote:De enige met grootheidswaanzin is een Cameron die het een gevaarlijk wereldbeeld noemt als mensen geloven dat 7/7 gestaged is en dat als voorbeeld geeft van een gevaarlijk wereldbeeld die bestreden moeten worden om isis extremisme in de wereld aan te pakken .
Gelukkig alleen door een bepaalde groep mensen, en als dat is hoe je het wil noemen, dan ja!quote:Gelukkig dat hij de clown van social media is geworden en word uitgekotst door deze uitspraken . Zijn we zo simpel in 2014 dat we 13 jaar na the war of terror waar alleen maar leugens dood en verderf voorbijkwamen nog in truukjes trappen van leugenaars ? Gaan we nog steeds trappen in het voeden van moslimhaat ?
Als dat (de enige) dingen zijn die voor jou, vrijheid, rechtvaardigheid en democratie betekenen, dan komen wij hier nooit uit!quote:Als Cameron ECHT zo bang is voor extremistische wereldbeelden en hij vrijheid en democratie wilt en rechtvaardigheid waarom praat hij bijv dan niet over het arresteren van Bush en Blair ?
Hij houdt zijn mond niet. Hij/ Ze pakken juist ISIL aan, als jij er van overtuigd bent dat ISIL niet bestaat... dan kunnen we beter ophouden.quote:Wat voor signaal geeft hij af aan de wereld door zijn mond te houden ? Oorlogsmisdaden zijn prima als het door het westen word gepleegd ? Hij is mooie woorden in een leeg omhulsel en na deze uitspraken weten mensen meteen dat er alleen nog maar hypocriete bull shit uit zal komen om juist het omgekeerde te doen dan zijn woorden . Vrijheden afnemen ipv vrijheden promoten . Dood en verderf zaaien ipv onschuldige levens redden . Oorlog voeren ipv werken aan vrede . Democratisch gekozen regeringen afzetten ipv democratie " brengen " .
Vrijheid van meningsuiting past in ons straatje , we hebben er geen baat bij om vergeleken te worden met terroristen als isis . Cameron en Obama willen graag oorlog en moeten daarvoor de publieke opinie beinvloeden , het is heus niet toevallig dat 9/11 en 7/7 worden genoemd waarvan gezegt word dat die door de overheid zijn gestaged van America en England . Die hebben er baat bij om truthers te demoniseren en toekomstige tegengeluiden .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik praat niet alles goedik zeg ook niet dat politici inene waarheidssprekende ridders zijn
ik zeg ook niet dat alle politici het beste met de burger voor hebben.
[..]
Die boodschap begrijpen, daar gaat het mij nu juist om. Zoals ik keer op keer redelijk gemakkelijk aantoon is het vaak het selecteren van handige quotes, het uit de context rukken van zinnen en het zelf aanvullen van ontbrekende dingen door de schrijvers van de meeste artikelen die 'de boodschap' zo weten om te buigen dat het precies voor hun karretje te spannen is.
Vrijheid van meningsuiting past ook in de mijne!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:36 schreef Summers het volgende:
Vrijheid van meningsuiting past in ons straatje , we hebben er geen baat bij om vergeleken te worden met terroristen als isis . Cameron en Obama willen graag oorlog en moeten daarvoor de publieke opinie beinvloeden , het is heus niet toevallig dat 9/11 en 7/7 worden genoemd waarvan gezegt word dat die door de overheid zijn gestaged van America en England . Die hebben er baat bij om truthers te demoniseren en toekomstige tegengeluiden .
Welke belangen?quote:Bedenk jij zelf maar welke belangen vele malen groter zijn en wie graag mensen voor hun karretje willen spannen wegens eigenbelang .
Ik ga voor de conspiracy truthers. Vage claims en grootse complotten die nooit uitkomen/ uitgesteld worden/ anders zijn dan je denkt. Er wordt door truthers meer gedraaid dan de turbopoliep op Awakenings.quote:Vraag jezelf af wie nou eigenlijk een conspiracy aan het verzinnen is die niet strookt met de werkelijkheid .
Die is nieuw voor mij, maar dat het westen geen vriendjes is met Assad is toch al wel een tijdje duidelijk? Dat ze hem (zijn leger) actief aan gaan vallen heb ik nog niks over gelezen.quote:Vraag jezelf ook af waarom Assad als doel genoemd word een paar dagen na de eerste luchtaanval op isis en Syrische rebellen ( die ze eerst zelf hebben bewapend om Assad van zijn troon te stoten ) terwijl hij niks met isis te maken heeft en democratisch gekozen is .
De anti-kanker medicijnen/ BadPharma lobby. De FEMA-camp-theorie supporters. De Lizard-people gelovers. De Illuminatie waarschuwers. De NWO/ depopulatie kraaiers. Etc.quote:Wie is er aan het draaien en boodschappen om aan het buigen ? Een burger op een forum en de grootste oorlogszuchtige leugenaars bedoelen het goed ?
Tragisch.quote:Hilarisch .
Cameron zegt, The enemy of mij enemy is not my friend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting past ook in de mijne!Je/ jullie deelt/ delen een aantal wereldbeelden met terroristen als ISIS. Als die daarop aangesproken worden, dan voel jij je ook aangesproken. Ligt niet helemaal aan die 'leugenachtige' politici, wel?
Ik ben niet van mening dat ze van harte in deze oorlog zijn gestapt en het is inderdaad niet toevallig dat 9/11 en 7/7 genoemd worden. Dat zijn de 2 grootste voorbeelden van terroristische aanslagen op Amerikaanse en Britse bodem. (Sidenote: Bestaat de IRA ook niet?)
Ik denk dat jullie (truthers) jezelf veel belangrijker en invloedrijker achten dan dat de politiek dat doet.Jullie 'invloed' is marginaal en ik denk niet dat er serieus gedemoniseerd wordt, ik kan me niet voorstellen dat daar politiek belang bij is.
[..]
Welke belangen?En iedereen wil wel mensen voor hun karretje spannen
[..]
Ik ga voor de conspiracy truthers. Vage claims en grootse complotten die nooit uitkomen/ uitgesteld worden/ anders zijn dan je denkt. Er wordt door truthers meer gedraaid dan de turbopoliep op Awakenings.
[..]
Die is nieuw voor mij, maar dat het westen geen vriendjes is met Assad is toch al wel een tijdje duidelijk? Dat ze hem (zijn leger) actief aan gaan vallen heb ik nog niks over gelezen.
[..]
De anti-kanker medicijnen/ BadPharma lobby. De FEMA-camp-theorie supporters. De Lizard-people gelovers. De Illuminatie waarschuwers. De NWO/ depopulatie kraaiers. Etc.
[..]
Tragisch.
Dat is wat anders dan:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:13 schreef theguyver het volgende:
Cameron zegt, The enemy of mij enemy is not my friend.
Hij geeft daarna aan dat het doel van de opstand in Syrie zou moeten zijn vrije verkiezingen.
Vrije verkiezingen zijn het doel. En Summers; als we het dan toch over liegende politici hebben die niet te vertrouwen zijn...quote:Vraag jezelf ook af waarom Assad als doel genoemd word een paar dagen na de eerste luchtaanval op isis en Syrische rebellen ( die ze eerst zelf hebben bewapend om Assad van zijn troon te stoten ) terwijl hij niks met isis te maken heeft en democratisch gekozen is .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |