Zou mooi zijn geweest als Walt andermaal tot wanhoop was gedreven en onder groot verdriet vergelding ging halen bij de Nazi-gang. Zoiets.quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Thanks. Het hoeft niet per se van mij, maar ergens vind ik het gewoon leuk
.
Volgens mij echt niet hoor. Was eerder een jaar en 4 maanden langer. Maar misschien vertekent het omdat het sowieso al een jaar was, en dan nog 4 maanden.quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
4 maanden langer, niet een jaar langer wat hier wordt geroepen
Ik geloof dat dat inmiddels ook al weer minstens vijf jaar geleden is inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heeft die staking geen zak te maken met uitstellen van seizoenen, die grote staking was nog voor het eerste seizoen moest beginnen.
Scherp. Dat was het inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef THeeF het volgende:
Inderdaad. De staking zorgde voor het 7 tellende episodes seizoen 1
Bloed, zweet, en tranen heeft het hem gekostquote:"Felina" is also a combination of three periodic symbols: "Fe," "Li," and "Na." "Fe" is the symbol for iron, the dominant chemical in blood. "Li" is the symbol for lithium, the most common metal used in manufacturing methamphetamine, and "Na" is the symbol for sodium, a major element in human tears.
Precies. Door die staking leeft Jesse nogquote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef THeeF het volgende:
Inderdaad. De staking zorgde voor het 7 tellende episodes seizoen 1
Bloed, meth en tranen, dan.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef sjeppert het volgende:
mooie verwijzing ook weer mbt de titel van de laatste ep
[..]
Bloed, zweet, en tranen heeft het hem gekost
quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef sjeppert het volgende:
mooie verwijzing ook weer mbt de titel van de laatste ep
[..]
Bloed, zweet, en tranen heeft het hem gekost
Inderdaad. Die lange pauze tussen seizoen 3 en 4, geen idee meer waar die vandaan kwam.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heeft die staking geen zak te maken met uitstellen van seizoenen, die grote staking was nog voor het eerste seizoen moest beginnen.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij echt niet hoor. Was eerder een jaar en 4 maanden langer. Maar misschien vertekent het omdat het sowieso al een jaar was, en dan nog 4 maanden.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
Wel bizar trouwens hoe de topics hier verlopen zijn. De eerste 4 seizoen hadden 7 topics. Seizoen 5 heeft er straks 50
Hoezo is iedereen veel en veels te laat in deze serie gerold? Ik was er al in seizoen 1 hoor!!!
Hoe Hank Walt op een verkeerd spoor zette? Hank was vrij snel dood hoorquote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef Oidipous het volgende:
Recent vond ik S05E14 heel erg gaaf, zoals het cijfer 10 van IMDB laat zien. Hoe Hank Walt daar op een verkeerd spoor zette, geweldig geschreven script.
Daarvoor vond ik de aflevering met Mexicaanse kartel moord van Gus's drank heel erg gaaf.![]()
Dat is een aflevering die zo tot herinnering komt, er zijn zo veel aflevering die in de smaak vielen. Wat dacht je van die aflevering dat Jesse gedwongen werd om Gale te vermoorden? Geweldig!
Geen idee. Is onder mijn radar door geschoten.quote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
Wel bizar trouwens hoe de topics hier verlopen zijn. De eerste 4 seizoen hadden 7 topics. Seizoen 5 heeft er straks 50
Hoezo is iedereen veel en veels te laat in deze serie gerold? Ik was er al in seizoen 1 hoor!!!
Was het een aflevering daarvoor dat hij Huell liet geloven dat Jesse dood was?quote:Op maandag 30 september 2013 23:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoe Hank Walt op een verkeerd spoor zette? Hank was vrij snel dood hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |