abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131725558
Beste ouders,

Voor mijn studie Hotel&Eventmanagement ben ik bezig met een onderzoek voor attractieparken. Ik zou het heel erg waarderen als jullie mijn enquête willen invullen. De enquête is bedoeld voor ouders van kinderen die op de basisschool of middelbare school zitten. Hij duurt maximaal 5 minuten. http://www.thesistools.com/web/?id=367939

Alvast bedankt!
pi_131725748
Als je je had ingelezen in dit forum had je gezien dat we een speciaal forum voor OUDers hebben. Ik verplaats je topic daar naartoe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136809377
Beste ouders,

Ik heb helaas nog niet al mijn enquêtes bij elkaar. Jullie zouden mij echt enorm helpen door deze enquête in te vullen. De link is wel vernieuwd en is nu: http://www.thesistools.com/web/?id=390275

Alvast heel erg bedankt!
pi_136895378
Ik heb hem ingevuld. Ziet er goed uit. Succes ermee
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:53:17 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_136902876
Ik vond vraag 14 wel een beetje bijzonder (geloof vraag 14). Het het was OF het een, OF het ander. Wat als geen van beide van toepassing is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136903891
Het antwoord op vraag 14 is afhankelijk van hoe het kind het schoolreisje vond en of hij/zij er zelf nog eens naar toe zou willen of juist liever niet...
pi_136919375
Heb hem ingevuld
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136937064
Vraag 14 is dus of je liever naar een nieuw attratiepark gaat of naar het park waar je kind is geweest op schoolreisje. Het zou kunnen dat je nooit een attractiepark bezoekt of je kind niet op schoolreisje is geweest naar een attractiepark, maar dan is de vraag dus wat je eerder zou doen (uit eigen optiek). Het gaat hierbij dus om de mening van de ouders.
pi_136938649
Ik weet niet hoe 'officieel' en aan wie je de enquete en de resultaten straks moet gaan presenteren, maar Phantasialand schrijf je niet met een F ;)
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:24:57 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_136939836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef timpels het volgende:
Vraag 14 is dus of je liever naar een nieuw attratiepark gaat of naar het park waar je kind is geweest op schoolreisje. Het zou kunnen dat je nooit een attractiepark bezoekt of je kind niet op schoolreisje is geweest naar een attractiepark, maar dan is de vraag dus wat je eerder zou doen (uit eigen optiek). Het gaat hierbij dus om de mening van de ouders.
Dan nog kunnen er andere zaken zijn die veel meer doorslaggevend zijn dan een schoolreisje of een eerder bezoek ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')