abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131731895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb nu toch echt de laatste dingen over mijn ex verwijderd (zoveel had ik niet meer) en eindelijk eens alles door de trekker gehaald qua mail en dergelijken. Ban, blok allesch!

Ze stuurde me vandaag een mail (nog op mijn oude mail adres) en ik las daar, dat ze een leuk(!) gesprek heeft gehad met d'r ex (diegene die haar heeft verkracht, in elkaar heeft geslagen, heeft bedreigd en tijdens onze relatie meerdere malen heeft bedreigd ("If you don't come home, you are coming home in a body bag .."). Dat soort onzin.. Ze had een leuk gesprek, het ging goed met hem en dat vond ze ook leuk! 8)7

Dit secreet spoort echt niet. Echt niet. Echt echt echt niet. Misschien zagen jullie dat al maanden, maar het kwartje is hier inmiddels wel gevallen. Wat een viswijf :r

Mijn hersenpan ging in storing toen ik die mail las. Ze spoort niet.

In de plee en weg ermeeeeeeeeeeee :W :W

Ik ben nu toch echt wakker.
Nice dude. ^O^

En niet terugkrabbelen/afglijden nu. }:|
pi_131733830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 01:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kdenk dat ik maar ga beginnen om wat meer dingen alleen te doen :)

Beetje concertje pakken dat soort dingen, scheelt een hoop als je van niemand afhankelijk bent.
Je bent op die sites ook van niemand afhankelijk ;)
Je mag zelf doen waar je zin in hebt en dan kun je altijd kijken of er andere mensen zijn die iets met je samen willen doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131735289
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 02:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Nice dude. ^O^

En niet terugkrabbelen/afglijden nu. }:|
Dank! En I won't :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Wow, ontzettend knap van je! _O_
Hoe voel je je eronder? Aangezien het een big deal voor je was/is.
Weetje, het begon allemaal zondag avond. Enigszins wat huilbuien vanwege mijn ex, wat triggers die naar boven kwamen. Maandag een wel verdiende EMDR sessie gehad, tranen met tuiten. Oef, moest weer het zwaarste moment van de relatie tussen ons 2 naar boven halen, en maar huilen en janken. Zware sessies, voelde me stukken beter na die sessie, maar er zat nog wel (com)passie voor de ex in het hoofd.

Die mail was dus een bevestiging van haar ziekte. Ik kan me nog herinneren hoe ze me met droge ogen vertelde dat ze wou trouwen met haar huidige vriend die haar in elkaar sloeg, haar verkracht heeft, uitgescholden, ze mocht nooit wat, etc. En ik heb de angst in haar ogen gezien toen die ex haar met de dood liep te bedreigen, ik heb de telefoon zien afgaan in the middle of the night. Ik heb de sms'jes gezien. Ze vervloekte hem.

En dan krijg ik een 13 uur geleden een mail binnen, dat mijn ex, waar ik eerder die dag nog een EMDR sessie over had, mij mailde dat ze een gezellig gesprek had met deze voormalige ex. Dat het goed met hem ging, dat ze happy was, voor hem, en voor haar, en nog wat andere vrolijke dingen, en dat ik ooit ook zoals die ex, echt wel over haar heen ga komen.

Echt, ik weet niet of hersenkabels kunnen knappen, maar ik voelde een enorme malfunctioning in mijn hoofd toen ik dat las. Deze mevrouw is echt psychologisch ziek. Echt ziek. Zij leeft in een totaal andere wereld.

En toen vloog mijn (com)passie toch wel om in afgunst. Dat ik voor zo'n dame eerder die dag nog huilend heb gezeten bij de psycholoog..... :'). Ik moet verder met mijn leven. Ik kan wel blijven wachten tot een teken van 'gezond verstand' bij haar maar dat gaat hem niet worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:01:19 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131737405
Ze cultiveert jouw gevoelens voor haar en ze is er verdomd goed in.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:03:46 #55
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131737483
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik had geen zin om te koken en ging even naar de stad om wat eten naar binnen te werken. Kreeg ineens het idee dat een goede reset van de wereld eigenlijk helemaal niet erg zou zijn. De wereld heeft veel te veel keuzes, rolmodellen zijn geschift geworden en iedereen doet maar waar hij/zij zin in heeft. Niets klopt meer. 'Vroeger' ging je werken/school, kwam je thuis en ging je naar vrienden/familie toe om even bij te komen en op naar de volgende dag. Nu heb je zo ziekelijk veel door de media opgefokte verplichtingen waar je helemaal krankzinnig van wordt. What de shit is een Facebook? Wat boeit mij jou lelijke baby foto'tjes of hoe je kat een dansje maakt? Zoek een leven.
Maak je niet zo druk, das slecht voor je hart.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:09:30 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131737647
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik schrijf mijn proefschrift hoe linksdraaiende yoghurt aan rechts georienteerden verkocht kan worden
sociologie/biologie/marketing en dan aan de holistische uni.
Ik hield al van je en nu nog meer O+
pi_131739721
Wow sitting_elfling: dat klinkt voor mij toch wel naar een soort van doorbraak. Dat nu echt duidelijk voor je is geworden wat voor erge zieke dame je ex is. Volgens mij wist je het de hele tijd rationeel wel, maar was je met je gevoelens voor haar nog niet helemaal klaar. Dat lijkt nu wel veranderd te zijn. Echt goed! En nu zo doorgaan ;).

Zit hier sinds vorige week ook weer met ex-issues ;(. Heb alweer / nog steeds liefdesverdriet vanwege mijn relatie die anderhalf jaar geleden op de klippen is gelopen. Het voelt nu weer als een grote open wond en hoe het tussen mij en mijn huidige lief loopt momentaan lijkt het er op dat dit relatiepatroon zout voor de open wond is. Pff ;(. Nou ja, ik heb deze dingen laatst ook voor het eerst bij mijn therapeute gethematiseerd en nu zaagt ze er natuurlijk op door. Is eigenlijk ook wel goed, maar op dit moment wel weer vrij heftig.
pi_131739751
Oeps. Fout knopje.
pi_131739763
oeps! fout knopje. Alweer ;(.
pi_131739856
Wat een enorme kutdag.
School lukt niet meer, thuis lukt niet meer.
Alles gaat fout.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:36:57 #61
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131740044
Hahaha rainbow!

Wassup catnip?
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:08:21 #62
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131740975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[..]

Weetje, het begon allemaal zondag avond. Enigszins wat huilbuien vanwege mijn ex, wat triggers die naar boven kwamen. Maandag een wel verdiende EMDR sessie gehad, tranen met tuiten. Oef, moest weer het zwaarste moment van de relatie tussen ons 2 naar boven halen, en maar huilen en janken. Zware sessies, voelde me stukken beter na die sessie, maar er zat nog wel (com)passie voor de ex in het hoofd.

Die mail was dus een bevestiging van haar ziekte. Ik kan me nog herinneren hoe ze me met droge ogen vertelde dat ze wou trouwen met haar huidige vriend die haar in elkaar sloeg, haar verkracht heeft, uitgescholden, ze mocht nooit wat, etc. En ik heb de angst in haar ogen gezien toen die ex haar met de dood liep te bedreigen, ik heb de telefoon zien afgaan in the middle of the night. Ik heb de sms'jes gezien. Ze vervloekte hem.

En dan krijg ik een 13 uur geleden een mail binnen, dat mijn ex, waar ik eerder die dag nog een EMDR sessie over had, mij mailde dat ze een gezellig gesprek had met deze voormalige ex. Dat het goed met hem ging, dat ze happy was, voor hem, en voor haar, en nog wat andere vrolijke dingen, en dat ik ooit ook zoals die ex, echt wel over haar heen ga komen.

Echt, ik weet niet of hersenkabels kunnen knappen, maar ik voelde een enorme malfunctioning in mijn hoofd toen ik dat las. Deze mevrouw is echt psychologisch ziek. Echt ziek. Zij leeft in een totaal andere wereld.

En toen vloog mijn (com)passie toch wel om in afgunst. Dat ik voor zo'n dame eerder die dag nog huilend heb gezeten bij de psycholoog..... :'). Ik moet verder met mijn leven. Ik kan wel blijven wachten tot een teken van 'gezond verstand' bij haar maar dat gaat hem niet worden.
Alles wegflikkeren, ook spullen die je nog van d'r hebt misschien. Dat hielp bij mijn ex op de een of andere manier wel. demonstratief hard in de kliko flikkeren.
Wat hoop je van haar te krijgen? In de mails is het denk ik alleen hopen op bepaalde berichten waardoor je je (tijdelijk!!) beter voelt. Ik ken dat, deze week nog met die chick die te vaag doet waardoor ik zwetend zit te wachten op een berichtje in de hoop dat het iets is wat mijn zelfvertrouwen iets omhoog krikt. Het is slopend en je hebt er niks aan. Het is écht niet gek dat je dat doet want heti s net als een verslaving. Ik weet niet of je wel eens met veel geld gegokt hebt maar ik dus wel en het is echt vergelijkbaar. Je gooit er 20 euro in. Binnen 5 minuten is er nog 5 euro over en ineens win je weer 25 euro. Je staat op 30. Natuurlijk ga je door. Voor je het weet is het weer 15 en je mind raast door dat het toch wel op z'n minst 20 moet zijn.

Misschien beetje vaag. Maar in ieder geval werkt zo'n instant positieve trigger nooit op lange termijn.

Dat is allemaal 'grijpen' naar wat je wilt. Je wilt je aan je ex vasthouden maar tegelijk weet je waarschijnlijk met je verstand dat het niks goeds gaat opleveren (behalve tijdelijke geruststelling of bevestiging = korte termijn)

quote:
Werkelijke spiritualiteit is een sterfproces.
Het is de ontmaskering van het ego, het doorzien van de ik-illusie.
Ontwaken is de realisatie dat het Ik niet meer is dan een droompersonage,
een verzameling definities waarmee het denken een identiteit creëert.
Gek genoeg ligt in dit sterfproces de vrijheid waar we naar verlangen.
:')
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:19:00 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131741272
Zo herkenbaar idd. Achteraf sla je je zelf voor de kop.
Zelfde dat ik zeer benieuwd ben of mijn zwakke plek nog van zich laat horen (zoals ie gezegd had :') ). Acht de kans zeer klein.
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:24:58 #64
pi_131741450
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
of mijn zwakke plek nog van zich laat horen (zoals ie gezegd had ). Acht de kans zeer klein.
Wie zegt dat? En welke zwakke plek :P?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:31:20 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131741643
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie zegt dat? En welke zwakke plek :P?
Jongen van de kroeg, waar ik een zwak voor heb ;)
pi_131741771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[..]

Je bent nu heel goed bezig :)
Je moet nu gewoon niet meer blijven wachten. Ze is je niet waard. Jij verdient beter.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:38:31 #67
pi_131741861
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jongen van de kroeg, waar ik een zwak voor heb ;)
Matige versiertruc dan als hij zegt dat je zwakke plek nog wel van zich zal laten horen :P
  Redactie Sport dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:43:18 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131741961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Murmeli het volgende:
Ze cultiveert jouw gevoelens voor haar en ze is er verdomd goed in.
Zo heb ik er ook eentje gehad. Mee afgerekend, godzijdank, maar dat was -behoorlijk- zwaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:43:48 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131741969
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Matige versiertruc dan als hij zegt dat je zwakke plek nog wel van zich zal laten horen :P
lol :+
Ach gewoon ingewikkelde situatie, of nouja ingewikkeld.
Hij heeft een vriendin, nog wel. Hij en ik gaan toch nooit een relatie krijgen, dus vraag me ook af waarom ik me er niet vanaf kan zetten. Stom gedoe allemaal.
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:55:56 #70
pi_131742250
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

lol :+
Ach gewoon ingewikkelde situatie, of nouja ingewikkeld.
Hij heeft een vriendin, nog wel. Hij en ik gaan toch nooit een relatie krijgen, dus vraag me ook af waarom ik me er niet vanaf kan zetten. Stom gedoe allemaal.
We hebben het allemaal he, vasthouden aan verlopen liefdes ;(

Ben blij dat ik mijn ex niet mis. Ik mis alleen het vertrouwen, openheid, genegenheid maar vooral zekerheid.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:58:15 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131742304
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben het allemaal he, vasthouden aan verlopen liefdes ;(

Ben blij dat ik mijn ex niet mis. Ik mis alleen het vertrouwen, openheid, genegenheid maar vooral zekerheid.
Tis bij mij niet eens een liefde he :+
M'n ex mis ik dan ook helemaal niet. Hoogstens idd wat je zegt, iemand hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:00:05 #72
pi_131742358
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis bij mij niet eens een liefde he :+
M'n ex mis ik dan ook helemaal niet. Hoogstens idd wat je zegt, iemand hebben.
Maar je houdt je wel vast aan hem :P
Als dat zois ben ik in dezelfde situatie. Ben nu gewoon geen berichten meer aan het sturen en kijken of zij dat wel doet. In ieder geval niet meer krampachtig vasthouden/hopen terwijl ik weet dat het onnodig is.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:06:58 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131742515
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar je houdt je wel vast aan hem :P
Als dat zois ben ik in dezelfde situatie. Ben nu gewoon geen berichten meer aan het sturen en kijken of zij dat wel doet. In ieder geval niet meer krampachtig vasthouden/hopen terwijl ik weet dat het onnodig is...
Nouja, ik hoop vooral hem te spreken, iets van te horen.. dat soort dingen.

Dat is wel mooi, dat je beseft dat je het niet moet doen en je er ook aan houdt.
Mijn methode was altijd telefoonnr's uit m'n telefoon gooien, zodat ik het niet eens kón :') Bij deze kan ik mij goed inhouden en wacht ik gewoon netjes totdat hij een keer mocht beginnen :+
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:23:50 #74
pi_131743002
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, ik hoop vooral hem te spreken, iets van te horen.. dat soort dingen.

Dat is wel mooi, dat je beseft dat je het niet moet doen en je er ook aan houdt.
Mijn methode was altijd telefoonnr's uit m'n telefoon gooien, zodat ik het niet eens kón :') Bij deze kan ik mij goed inhouden en wacht ik gewoon netjes totdat hij een keer mocht beginnen :+
Is dat wachten vervelend, trekt het aan je? Zo niet dan is er geen probleem :)
Ik heb haar gegevens gewist en facebook geblockt zodra ik er achter kwam dat ze al 2 maanden een relatie met m'n goede/beste vriend -O- Dat heeft echt heel veel ergernis en woede gebracht maar na 1.5 jaar is daar gelukkig niet veel van over. Alleen de behoefte aan een vriendin is er nog wel.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:37:16 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131743397
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Is dat wachten vervelend, trekt het aan je? Zo niet dan is er geen probleem :)
Ik heb haar gegevens gewist en facebook geblockt zodra ik er achter kwam dat ze al 2 maanden een relatie met m'n goede/beste vriend -O- Dat heeft echt heel veel ergernis en woede gebracht maar na 1.5 jaar is daar gelukkig niet veel van over. Alleen de behoefte aan een vriendin is er nog wel.
Nouja, ik raak wel teleurgesteld als ie niets laat horen. Ondanks dat dat gewoon een bevestiging is van wat ik al weet (dat ik niet belangrijk genoeg voor hem ben)

Ow dat is wel heavy, nooit leuk dergelijke zaken dat je gewoon je vriendin en vriend kwijtraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')