Daar heb je gelijk in, maar toch houdt iets me bijna altijd tegen. Ik probeer het ook de laatste tijd, krijg dan ook vaak "had dat eerder gezegd muts!" te horenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt maar er zit ook een andere kant aan , zo was een kameraad van mij best jaloers op dat ik zoveel ben afgevallen en heeft dit opgekropt tot dat die alles eruit gooide zaterdag, maar nu help ik hem gewoon veel met naar de sportschool gaan.
maar dat wist ik eerst ook niet, met opkroppen bereik je niks beter vertel je de mensen die het moeten weten meteen.
Sowieso een goed idee als je eens iemand op de bank wilt hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:08 schreef smitjew het volgende:
van het weekend maar eens iets minder drank en meer op de dames letten.
jep , met achter je computer zitten heeft het nog niet echt geholpen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso een goed idee als je eens iemand op de bank wilt hebben
En toch kan je juist via internet gemakkelijk aan nieuwe contacten komen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:14 schreef smitjew het volgende:
[..]
jep , met achter je computer zitten heeft het nog niet echt geholpen.
weet niet , vind ik beetje raar ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch kan je juist via internet gemakkelijk aan nieuwe contacten komen!
Joh, normaalste zaak van de wereld tegenwoordig! Datingsites waarop je je in kan schrijven en zelfs via Fok wordt er veel gedatequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet niet , vind ik beetje raar ofzo.
ook nog nooit geprobeerd.
misschien probeer ik het wel , maar weet niet ben bang of zo wat andere mensen uit de buurt ervan denken als zij mijn foto op zo'n datings site zien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, normaalste zaak van de wereld tegenwoordig! Datingsites waarop je je in kan schrijven en zelfs via Fok wordt er veel gedate
Dat is een risico, al hoef je volgens mij niet overal je echte naam op te geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
misschien probeer ik het wel , maar weet niet ben bang of zo wat andere mensen uit de buurt ervan denken als zij mijn foto op zo'n datings site zien.
zal er even naar kijken .quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een risico, al hoef je volgens mij niet overal je echte naam op te geven.
Je zou eens kunnen kijken in het datingtopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #403 Signalen
Graag gedaan, succes ermee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
zal er even naar kijken .
bedankt voor de avond/nacht
Wel grappig, ik stel het gaan slapen ook altijd uit, maar de reden waarom is mij duister. ...Hmm, moet ik even een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef kuolema het volgende:
Herkennen jullie het constant wanhopig afleiding zoeken uit angst voor een gevoel van leegte?
Ik probeer mijn gedachten weg te houden van mezelf en mijn echte leven, want anders gaat het fout. Ik hou me nu krampachtig vast aan mijn laptop. Zo kan ik dat nare gevoel (tijdelijk) ontwijken.
Voorbeeld: als ik moe ben en besluit dat het beter is om naar bed te gaan, word ik zo bang voor het moment tussen mijn laptop afsluiten en het slapen...daarom stel ik het ook meestal uit. Het is echt angst...want ik weet dat als ik dat gevoel laat komen het dan weer helemaal de verkeerde kant op gaat...dus ik ben heel hard aan het proberen dat te ontwijken. Niet dat ik me daar goed door voel...als mijn concentratie wegzakt met lezen/filmpjes/series kijken moet ik heel hard weer op zoek naar iets nieuws om mijn aandacht bij te kunnen houden en ik word daar gespannen van.
Waarom kan het nou niet gewoon goed blijven gaan? Ik wil dit niet. Ik wil me gewoon kunnen ontspannen en me goed voelen en mezelf zijn. Ook al weet ik niet wat dat is. Het duurt al zo fucking lang. Ik vind het echt heel moeilijk om optimistisch te zijn.
Einde egopost.
Zou er echt zoiets bestaan als 'nachtmensen', 'ochtendmensen' , enz.? Want het is evolutionair gezien niet logisch maar misschien is het bij sommigen echt iets biologisch en niet psychologisch of aangeleerd. biologisch psychologisch fysiologisch chronologisch bacteriologisch catalogischquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel grappig, ik stel het gaan slapen ook altijd uit, maar de reden waarom is mij duister. ...Hmm, moet ik even een nachtje over slapen.
Nu tijd voor bed
Als je het gevoel van leegte leert voelen is het geen leegte maar ruimte; je kunt er in doen wat je wil. Zolang je vecht tegen een gevoel kan je dat alleen nooit zo ervaren. Hoe meer controle je wil over een gevoel hoe meer dat gevoel controle heeft over jou. Stel je zou dat gevoel wat je beschrijft volledig de ruimte geven, zonder verzet en zonder de (enge) gedachtes erover te geloven, wat dit probleem er dan ook? Of was het dan een gevoel wat er gewoon is? Het gevoel is niet meer dan dat, een gevoel, het is in de gedachten eromheen geloven die het een probleem maken. Als je die gedachten gelooft, je ermee identificeert, maak je ze zelf waar, creëer je de ervaring ervan. Doe je dat regelmatig dan conditioneer je jezelf naar een stand van verzet en dus lijden toe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef kuolema het volgende:
Herkennen jullie het constant wanhopig afleiding zoeken uit angst voor een gevoel van leegte?
Ik probeer mijn gedachten weg te houden van mezelf en mijn echte leven, want anders gaat het fout. Ik hou me nu krampachtig vast aan mijn laptop. Zo kan ik dat nare gevoel (tijdelijk) ontwijken.
Voorbeeld: als ik moe ben en besluit dat het beter is om naar bed te gaan, word ik zo bang voor het moment tussen mijn laptop afsluiten en het slapen...daarom stel ik het ook meestal uit. Het is echt angst...want ik weet dat als ik dat gevoel laat komen het dan weer helemaal de verkeerde kant op gaat...dus ik ben heel hard aan het proberen dat te ontwijken. Niet dat ik me daar goed door voel...als mijn concentratie wegzakt met lezen/filmpjes/series kijken moet ik heel hard weer op zoek naar iets nieuws om mijn aandacht bij te kunnen houden en ik word daar gespannen van.
Waarom kan het nou niet gewoon goed blijven gaan? Ik wil dit niet. Ik wil me gewoon kunnen ontspannen en me goed voelen en mezelf zijn. Ook al weet ik niet wat dat is. Het duurt al zo fucking lang. Ik vind het echt heel moeilijk om optimistisch te zijn.
Einde egopost.
Wat wil je echt? Want ik wil niet negatief overkomen maar dit klinkt(?) als een moddervet probleem.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef kuolema het volgende:
Einde egopost.
Veel is aangeleerd. Ik denk in het geval van kuolema, het weglopen voor de sociale verplichting is, en die heb je niet s'nachts.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:41 schreef kuolema het volgende:
[..]
Zou er echt zoiets bestaan als 'nachtmensen', 'ochtendmensen' , enz.? Want het is evolutionair gezien niet logisch maar misschien is het bij sommigen echt iets biologisch en niet psychologisch of aangeleerd. biologisch psychologisch fysiologisch chronologisch bacteriologisch catalogisch![]()
Okee...dus ik ga ook maar eens naar bed.
Morgenmiddag gesprek met de spv. Zie ertegen op maar tegelijkertijd ook behoefte aan een gesprek, hoewel ik met heel veel dingen zit en ik niet weet wat ik wil zeggen. Beetje warboel in mijn hoofd.
Ik vind datingsites persoonlijk wat te zoekerig, alsof je tot wat wordt gedwongen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een risico, al hoef je volgens mij niet overal je echte naam op te geven.
Je zou eens kunnen kijken in het datingtopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #403 Signalen
Verveling is niet een goed fundament voor een relatie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:02 schreef smitjew het volgende:
ik denk dat ik ook teveel dingen zwart wit zie.
maar ik voel me nu wel goed![]()
verveel me alleen soms en dan wil ik iemand naast me hebben ofzo.
En het kan je ego nog een dreun geven. Alle zolder kamer autisten met een 40 inch lans posten in dat topic daar de successen en misschien gaat het voor jezelf een stuk minder goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind datingsites persoonlijk wat te zoekerig, alsof je tot wat wordt gedwongen.
Maar goed, dat is een keuze.
Oh nouja dat topic doelde ik niet eens op, dat boeide me eigenlijk nog minder, had het over dating in het algemeen. Maar ook dat kan je ego een knauw geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En het kan je ego nog een dreun geven. Alle zolder kamer autisten met een 40 inch lans posten in dat topic daar de successen en misschien gaat het voor jezelf een stuk minder goed.
Waarom kan dating je ego een knauw geven? Omdat een rejectie je pijn doet? Maar dan ging je er toch eigenlijk in met verkeerde verwachtingen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nouja dat topic doelde ik niet eens op, dat boeide me eigenlijk nog minder, had het over dating in het algemeen. Maar ook dat kan je ego een knauw geven natuurlijk.
Ja, maar dat bedoel ik ook, als een van de twee redenen. Maar zo moet je er inderdaad niet in staan. Dat je verwacht er iets te vinden, maar er niets vindt terwijl anderen het daar wel lijken te kunnen is nog een andere, en die is misschien logischer, maar het ligt puur aan de waardering die je geeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom kan dating je ego een knauw geven? Omdat een rejectie je pijn doet? Maar dan ging je er toch eigenlijk in met verkeerde verwachtingen?
Ik denk het wel, ik ben altijd al een avondmens geweestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:41 schreef kuolema het volgende:
[..]
Zou er echt zoiets bestaan als 'nachtmensen', 'ochtendmensen' , enz.? Want het is evolutionair gezien niet logisch maar misschien is het bij sommigen echt iets biologisch en niet psychologisch of aangeleerd. biologisch psychologisch fysiologisch chronologisch bacteriologisch catalogisch![]()
Okee...dus ik ga ook maar eens naar bed.
Morgenmiddag gesprek met de spv. Zie ertegen op maar tegelijkertijd ook behoefte aan een gesprek, hoewel ik met heel veel dingen zit en ik niet weet wat ik wil zeggen. Beetje warboel in mijn hoofd.
Nee, het beste is toch echte liefdequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verveling is niet een goed fundament voor een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |