SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Wachten, zelfs al krijgt hij geen IF en Suarez wel verwacht ik dat hij stijgtquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat is slim, nu Sturridge verkopen voor 20k of wachten op een IF?
Nulletje te weing dit dat.quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef Kiid het volgende:
Snap echt niet hoe mensen zo dom kunnen zijn
quote:
Een Nif is heel wat anders.quote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een nulletje meer had ik hem ook wel gekocht hoor
Laatst ging hij voor minder. Al volg ik die silvers niet echt, echt niet eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou het? 55.000 is volgens mij alsnog weinig, maar waarschijnlijk heb je gelijk.
Ik ook niet. Ik vind silvers niet interessant, maar had voorbij zien gekomen hier dat hij 85k kosttequote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst ging hij voor minder. Al volg ik die silvers niet echt, echt niet eigenlijk.
Dat was toen hij net in packs zat ook hèquote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst ging hij voor minder. Al volg ik die silvers niet echt, echt niet eigenlijk.
NIF van Piazon is de laatste dagen ook weer gestegen van 7 naar 11kquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was toen hij net in packs zat ook hè
yupp, vind hem wel goed. sterk, 4*, goed koppen. Prima all round spitsquote:Op maandag 30 september 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
Kan Lewandowski nu betalen, mensen al met hem gespeeld?
quote:Op maandag 30 september 2013 17:40 schreef wonton het volgende:
Net 2 weken geplaatst naar een nieuwe opleiding en stress nu alweer. Pff lekker gta uitspelen zo
Wil je er over praten?quote:Op maandag 30 september 2013 17:40 schreef wonton het volgende:
Net 2 weken geplaatst naar een nieuwe opleiding en stress nu alweer. Pff lekker gta uitspelen zo
Want?quote:Op maandag 30 september 2013 17:42 schreef Revontulet het volgende:
Jezus wat is de laatste aflevering van BB kut.
quote:Op maandag 30 september 2013 17:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Onwaardige afsluiting van zo'n geniale serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 30 september 2013 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
5 gold premium packs gewonnen volgens EASports_FIFA14
hoef alleen maar naar een bepaalde url te gaan![]()
en bericht daaronder ook al iemand die spelers kan duplicaten voor me
Zegt de man die in een paar dagen tijd op dubieuze wijze steenrijk is gewordenquote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk silver teampje voor max 25k?Ik moet even een teampje hebben voor erbij, voor eventuele rode kaarten en fitness.
Que? Wat kan ik met 20k tegen rode kaarten doen dan?quote:Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zegt de man die in een paar dagen tijd op dubieuze wijze steenrijk is geworden![]()
Mijn Liga Portuguesa + Naldo/Santana team. Sec.quote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk silver teampje voor max 25k?Ik moet even een teampje hebben voor erbij, voor eventuele rode kaarten en fitness.
Eredivisie teampje ?quote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Que? Wat kan ik met 20k tegen rode kaarten doen dan?
quote:Op maandag 30 september 2013 17:42 schreef Revontulet het volgende:
Jezus wat is de laatste aflevering van BB kut.
spoilers flikkertje ik ga hem nu kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 17:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat ik zeg niks, Lindr0n is een mysterieuze manquote:
juist nietquote:Op maandag 30 september 2013 17:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als je ieder jaar alleen met dezelfde spelers speelt is dat niet gek toch?quote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Di Natale met een omhaal... Beste CAM in het spel, het is ook elk jaar hetzelfde...
Heb jij nu al een Zlatan? Uit een pack ofzo?quote:
Ja, uit een daily gift.quote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb jij nu al een Zlatan? Uit een pack ofzo?
quote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
wat moet je een donatie #handelenalszerokilquote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
18k voor de rest.Wie voelt zich geroepen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat moet je een donatie #handelenalszerokil
Ik gebruik Chiellini, Barzagli en Caceres. Vind de 1e twee wel iets sterker maar Caceres doet prima mee.quote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier Caceres al gehad dit jaar?
lamamaa ik ga voor mexes
Villar RM, Ponzio RCDM, Burdisso RCB, Holla LCDM, Rest met goedkope eresilvers opvullen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor Mexes naast Koscielny, Chiellini is links en Caceres is te klein. Verder komt Rossi op CVM en dan nog een leuk SP - CAM duo uitzoeken voor 10kquote:Op maandag 30 september 2013 18:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik gebruik Chiellini, Barzagli en Caceres. Vind de 1e twee wel iets sterker maar Caceres doet prima mee.
Ja ik moet eigenlijk een hybrid maken met Vidal en Di Natale. Maar dat is best lastig in een 4222.quote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ieder jaar alleen met dezelfde spelers speelt is dat niet gek toch?
Ja, probeerde ze al met z'n drieën in 'n team te beuken, maar wilde er geen kwijt op CAM.quote:Op maandag 30 september 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
En Vietto voor Araujo, Vietto is echt een baas en heeft lijm aan zn schoenen zitten
Ik heb een hekel aan bieden dus koop vaak de bin. Helaas kan ik de andere bins niet betalenquote:
Ribair Rodriguez op CDMquote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doet hij het gewoon hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/723655/
Aangezien WeFut het niet deed hoe maak ik deze leuk af heb ongeveer nog 30K te besteden
Dan deed ik dat fout. Maar jij nog een leuk idee hoe ik dit met beperkt budget leuk kan afmaken?quote:Op maandag 30 september 2013 18:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon hoor.
[ afbeelding ]
Je moet wel naar wefut.com gaan. De .NL doet het inderdaad nog niet.
Wat is cheap?quote:Op maandag 30 september 2013 18:08 schreef WezepAFCA het volgende:
IF Milito ook maar gekocht, 14k. Echt ongelofelijk laag. Iemand een leuk (cheap) team om hem heen?
Ga net de deur uit. Een tip die ik je kan geven. Koop NOOIT Willian. Die kerel is echt bizar slecht. Ik zou er nog geen 10k voor neerleggen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan deed ik dat fout. Maar jij nog een leuk idee hoe ik dit met beperkt budget leuk kan afmaken?
Willian past ook niet in mijn budget op dit momentquote:Op maandag 30 september 2013 18:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga net de deur uit. Een tip die ik je kan geven. Koop NOOIT Willian. Die kerel is echt bizar slecht. Ik zou er nog geen 10k voor neerleggen.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat moet je een donatie #handelenalszerokil
Tobi, welke 2 CAM's gebruik jij in 4-2-2-2?quote:Op maandag 30 september 2013 18:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga net de deur uit. Een tip die ik je kan geven. Koop NOOIT Willian. Die kerel is echt bizar slecht. Ik zou er nog geen 10k voor neerleggen.
Benat vind ik erg fijn spelen in mijn teamquote:Op maandag 30 september 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat Spaanse/Liga BBVA cm's zo slecht zijn
Dat is geen photoshop ofzoquote:
Thanks.quote:Op maandag 30 september 2013 18:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ribair Rodriguez op CDM
En Mora is konkogoed in de spits, maar die komt niet door jouw skill eisen waarschijnlijk.
Aha!quote:Op maandag 30 september 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan bieden dus koop vaak de bin. Helaas kan ik de andere bins niet betalen
Hij werd net ook voor 78 gebind (al staan ze er ook goedkoper op natuurlijk)
Is Lewandowski veel beter dan Mandzukic? Want Mandzukic doet het nu nog prima bij mij in dit team:quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele onderneming tegen kindjes met snelle vingers maar het is gelukt.
Ik heb er nog 20 ingekocht voor 1500quote:Op maandag 30 september 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek duur de dingen, had deze gekocht voor 6k
Ik heb met geen van beide gespeeld maar het lijkt me dat lewan beter is ja.quote:Op maandag 30 september 2013 18:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Is Lewandowski veel beter dan Mandzukic? Want Mandzukic doet het nu nog prima bij mij in dit team:
[ afbeelding ]
Ik had Di Natale, Giovinco en Emanuelson. De laatste twee heb ik vervangen door Palacio en Hamsik. Moet daar nog wat meer potjes mee spelen maar ik denk dat ik Emanuelson weer erin zet en dat ik Hamsik verkoop.quote:Op maandag 30 september 2013 18:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tobi, welke 2 CAM's gebruik jij in 4-2-2-2?
Die jongen is 1% skill en 99% pace.quote:Op maandag 30 september 2013 18:16 schreef Zhano het volgende:
Iemand met Biabiany gespeeld? Wil Candreva vervangen.
Welke Boateng?quote:Op maandag 30 september 2013 18:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan gewoon helemaal niks leuks bedenken met Boateng in 442 zonder er gelijk een superduur team (met Lewandowski) van te maken.
Of ik moet hem zelf in de spits zetten (wat hij waarschijnlijk niet eens zo slecht zou doen).
Ja ik heb hem in mijn team, 2 potjes mee gespeeld. Verassend sterk, werd niet eens van de bal gelopen, prima pace ook. Schot is wel wat minder maar voorzetten zijn prima.quote:Op maandag 30 september 2013 18:16 schreef Zhano het volgende:
Iemand met Biabiany gespeeld? Wil Candreva vervangen.
Beter worden. Aan het team kan het niet liggenquote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hoi een lurker hier,
Ik heb heel veel problemen met winnen terwijl ik op fifa 13 gewoon 1ste divisie speelde.
Krijg heel veel doelpunten tegen door steekballen en kopballen.
Heeft er iemand tips?
[ afbeelding ]
Heb zo'n 100k nog te besteden en op de bank nog Fellaini, Sturridge en Kaboul.
tnxx
Alsof ik naar jou luisterquote:Op maandag 30 september 2013 18:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die jongen is 1% skill en 99% pace.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Boateng waar je een ST van kan maken en dan niet die met 60 shooting.
Ik heb er verder ook niet mee gespeeldquote:Op maandag 30 september 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof ik naar jou luisterFucking PC noob.
Misschien Vertonghen eruit voor iemand met andere workrates.quote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hoi een lurker hier,
Ik heb heel veel problemen met winnen terwijl ik op fifa 13 gewoon 1ste divisie speelde.
Krijg heel veel doelpunten tegen door steekballen en kopballen.
Heeft er iemand tips?
[ afbeelding ]
Heb zo'n 100k nog te besteden en op de bank nog Fellaini, Sturridge en Kaboul.
tnxx
Wat voor soort team wil je?quote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Dit is het leukste wat ik heb kunnen bedenken:
[ afbeelding ]
Of iets dat ik vanmorgen postte met Pato + Emerson () in de spits.
First owner - number of owners: 4.quote:Op maandag 30 september 2013 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is geen photoshop ofzo
[..]
Thanks.Heb al 'n andere oplossing.
[..]
Aha!
Ik denk dat dit 'm gaat worden.Even kijken of ik dat met 18k red.
[ afbeelding ]
Ik realiseer me net pas dat die linkerkant helemaal geen Argentijnen hoeven te zijn.
Kagawa vind ik vrij slecht dit jaar. Ik weet niet waarom maar hij doet gewoon weinig goedquote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier een idee voor snel kappen ofzo? Vooral met Kagawa erg lastig tegen fysieke sterke backs en dan is snel kappen soms wel een must.
Of doe jij weinig goed met Kawagaquote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kagawa vind ik vrij slecht dit jaar. Ik weet niet waarom maar hij doet gewoon weinig goed
Ik speelde Fifa 2005 op de pc. Dat was eigenlijk de eerste Fifa waar ik begon met het online spelen en nooit mer mee gestopt. Fifa 2005 was zo'n bazen exploit spel met dat off the ball controlquote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Of omdat hij op de PC speelt
Maar ik heb het serieus niet gephotoshopt.quote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
First owner - number of owners: 4.[ afbeelding ]
Ja dat is standaard bij trade-offers.quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar ik heb het serieus niet gephotoshopt.Zo staat 'ie echt in m'n club.
was mijn eerste fifaquote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde Fifa 2005 op de pc. Dat was eigenlijk de eerste Fifa waar ik begon met het online spelen en nooit mer mee gestopt. Fifa 2005 was zo'n bazen exploit spel met dat off the ball control
Klopt, dat doe ik ook nog. Maar als je tegenwoordig geen XBOX/PS hebt loop je al snel achter..quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde Fifa 2005 op de pc. Dat was eigenlijk de eerste Fifa waar ik begon met het online spelen en nooit mer mee gestopt. Fifa 2005 was zo'n bazen exploit spel met dat off the ball control
Bedoel je dat die van jou is verkocht of dat die van mij werd verkocht? Dat laatste is inderdaad zo. Ik heb er nu nog 1quote:
Ik speelde altijd met Milan met held Shevchenkoquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was mijn eerste fifaPaul Oakenfold
Dirty Lindgren.quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar ik heb het serieus niet gephotoshopt.Zo staat 'ie echt in m'n club.
Ik vond 'm echt verschrikkelijk, maar Zanka en Kongolo daarin tegen..quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Wie o wie?8k over
[ afbeelding ]
En Hoorntje achterin.Wil wel zien of het een beetje speelt, zo'n paceloze CB.
Die van mij ook. Heb er ook nog 1quote:Op maandag 30 september 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dat die van jou is verkocht of dat die van mij werd verkocht? Dat laatste is inderdaad zo. Ik heb er nu nog 1
We gaan het zien.quote:Op maandag 30 september 2013 18:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt verschrikkelijk, maar Zanka en Kongolo daarin tegen..![]()
![]()
![]()
Mensen zijn al aan het undercutten dus ik heb die van mij erop gezet voor 6.5k.quote:Op maandag 30 september 2013 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die van mij ook. Heb er ook nog 1
ok.quote:Op maandag 30 september 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu word ik nooit meer ingehaald.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zijn al aan het undercutten dus ik heb die van mij erop gezet voor 6.5k.
Aparte GT.. of is het een afkorting van je naam?quote:Op maandag 30 september 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
hahahquote:Op maandag 30 september 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, afkorting van mijn naam.quote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aparte GT.. of is het een afkorting van je naam?
Ik sta niet eens in de top 3 van mijn lijst qua trade profit.
De kat liep over zijn toetsenbord toen hij zijn gamertag moest kiezen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Johannes Ferdinand Antilla Hendrik Furby van alle Fuikenquote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de top 3 van mijn lijst qua trade profit.
Ik heb die andere nu ook verkocht voor 6.5k. Nu wacht ik op een Depay price fix.quote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SMLENO
Ik ben ze kwijt
Boateng ST maken was gekscherend, denk overigens dat die daar wel degelijk goed zou presteren maar het is niet wat ik wil.quote:
niks mis met Johannesquote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Johannes Ferdinand Antilla Hendrik Furby van alle Fuiken
ik met Ajax met de oude heldenquote:Op maandag 30 september 2013 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde altijd met Milan met held Shevchenko
Zal ik ook nooit durven zeggen, Johannes.quote:
Hoeveel is 100k waard momenteel?quote:Op maandag 30 september 2013 18:52 schreef The_Yakuza het volgende:
Verkoopt er hier nog iemand 100.000 coins voor de 360?
Kevin is het trapziequote:Op maandag 30 september 2013 18:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik ook nooit durven zeggen, Johannes.
Klopt, geef hem nog paar wedstrijden de kans, maar kan echt niet overtuigen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kagawa vind ik vrij slecht dit jaar. Ik weet niet waarom maar hij doet gewoon weinig goed
Mooie site nu. Goed geluisterd naar de Feedback,quote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
40750 coins nettowinst op IF Matuidi
Verkocht voor 105k, inmiddels is ie alweer 92k
icm ultra def nog net zo saai/kut om tegen te moeten spelen in ieder gevalquote:
Thanksquote:Op maandag 30 september 2013 19:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Mooie site nu. Goed geluisterd naar de Feedback,
is die opstelling nu niet juist een stuk minder omdat crossen zo OP is?quote:Op maandag 30 september 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
icm ultra def nog net zo saai/kut om tegen te moeten spelen in ieder geval
Met ultra def merk je daar geen zak van, want daan staan er gewoon 3 beren rondom je spits en staan de LM en RM keurig op de positie van de LB/RB. Als je normaal speelt zou het wel kwetsbaarder moeten zijn als je tegen een cross abuser speelt ja. Daar lag vorig jaar ook al de ruimte, maar toen waren de crosses wat minder effectief.quote:Op maandag 30 september 2013 19:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is die opstelling nu niet juist een stuk minder omdat crossen zo OP is?
Haha okequote:Op maandag 30 september 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
icm ultra def nog net zo saai/kut om tegen te moeten spelen in ieder geval
92 jumping en 76 finishing..kan slechter hoor. Vorig jaar had hij nog 4*/4* volgens mij.quote:Op maandag 30 september 2013 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechterspits heeft wel een heel slecht schotmaar dit gaat hem worden denk ik.
okquote:Op maandag 30 september 2013 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil een team met Draxler en de Bruyne
Voel je je alweer wat beter?quote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef wonton het volgende:
Echt een lekker nummertje en dan album
Wie raad je aan?quote:Op maandag 30 september 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Vertonghen eruit voor iemand met andere workrates.
haha kut! Ik wou net vragen of je zakdoekje wouquote:Op maandag 30 september 2013 19:11 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja heb een zakdoek in me reet gedouwd en voel me weer fresh
quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die GTA heeft gekocht en nog niet heeft uitgespeeld?
gewoon vanavond uitspelenquote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
Naah. Denk dat ik morgenavond even GTA online ga knallen en dan krijg ik vanzelf wel weer zin in de SPquote:
Ik zit op 22% en heb hem sinds releasequote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
Ik ben op 50 procent ongeveer gekomen. En toen kwam Fifa uit. Morgen ook online. Ben benieuwd hoe dat gaat worden.quote:Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Naah. Denk dat ik morgenavond even GTA online ga knallen en dan krijg ik vanzelf wel weer zin in de SP
Nee het is eigenlijk Ar’Chianthonyquote:Op maandag 30 september 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Donald eigenlijk, klopt dat?
pff wat een gekke naamquote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk Ar’Chianthony
Nee, 12% hier.quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
oke wanneer krijg ik hem?quote:Op maandag 30 september 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
Iedereen die WeFUT op twitter volgt, maakt kans op een Torres. Als eerbetoon aan GJE.
30% en ik heb hem weer verkocht voor de aankoopprijs op marktplaats aangezien Fifa 14 baziger isquote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
iddquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met ultra def merk je daar geen zak van, want daan staan er gewoon 3 beren rondom je spits en staan de LM en RM keurig op de positie van de LB/RB. Als je normaal speelt zou het wel kwetsbaarder moeten zijn als je tegen een cross abuser speelt ja. Daar lag vorig jaar ook al de ruimte, maar toen waren de crosses wat minder effectief.
Tof, maar waar is mijn contributor-status op de site?quote:Op maandag 30 september 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
Iedereen die WeFUT op twitter volgt, maakt kans op een Torres. Als eerbetoon aan GJE.
Wat heb je gefixt?quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tof, maar waar is mijn contributor-status op de site?
In al mijn potjes is het me nooit opgevallen als een tegenstander ultra def speelt, waarschijnlijk denk ik dan gewoon dat ie goed kan verdedigenquote:
Ik heb een klein beetje geholpen met het maken van de kaartjes.quote:
Op je profielquote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tof, maar waar is mijn contributor-status op de site?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
http://wefut.com/en/player/2785
ik ben op dezelfde dag jarig als deze guy
Ik als Boyata en wel meer maar ik ken alleen hemquote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag jarig als Klose en Wes
Ik als Nuri Sahinquote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag jarig als Klose en Wes
Ik ben op dezelfde dag jarig als iedereen die op dezelfde dag jarig is als ik.quote:Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik als Boyata en wel meer maar ik ken alleen hem
quote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag jarig als iedereen die op dezelfde dag jarig is als ik.
Locadia misschien...quote:Op maandag 30 september 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Op dezelfde dag als Locadia. Wie wil me aanraken?
Volgens mij is dit een tweelingquote:Op maandag 30 september 2013 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
http://wefut.com/en/player/2785
ik ben op dezelfde dag jarig als deze guy
Chygrynskyi en ik zijn eigenlijk gewoon een tweelingquote:
Ik kwam 'm ergens op de foks tegen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe doe je dit in 11 seconden?
Hoi DS2. Die prijs van Torres Niloquote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe doe je dit in 11 seconden?
Ik had .nlquote:Op maandag 30 september 2013 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope.
http://downforeveryoneorjustme.com/wefut.com
Vergeleken met vorig jaar zijn er veel meer op de marktquote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoi DS2. Die prijs van Torres NiloIk verwacht niet dat dat ooit nog goed gaat komen. Jij?
FUT op de PCquote:
Sturridgequote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef byah het volgende:
Welke BPl spitsen in 41212(2) systeem?
Heb Torres', Negredo, Eto'o, Defoe, Hernández
Ik vond Agüero wel aardig.quote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef byah het volgende:
Welke BPl spitsen in 41212(2) systeem?
Heb Torres', Negredo, Eto'o, Defoe, Hernández
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik ga straks alles kijken denk ik.quote:
Perfect einde toch ?quote:
Vond ik wel jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
En dit is een drieling.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een tweeling
http://wefut.com/en/player/9727
http://wefut.com/en/player/9726
"Wefut down?"quote:
maar die hebben geen opeenvolgende player nummersquote:Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dit is een drieling.
http://wefut.com/en/player/3500
http://wefut.com/en/player/9072
http://wefut.com/en/player/10364
Sporkslede staat daar, Enoh gewoon middenveld toch?quote:
True.quote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
maar die hebben geen opeenvolgende player nummers
Ik heb het koudquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 30 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sporkslede staat daar, Enoh gewoon middenveld toch?
Dat was vlak nadat ik hem gefixt had.quote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind silvers niet interessant, maar had voorbij zien gekomen hier dat hij 85k kostte
Hij gaat nu nog steeds voor 85kquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat was vlak nadat ik hem gefixt had.Stond eerst rond de 40k/50k.
quote:
Maar jullie heb zeker ook nog heel veel dure spelers?quote:
Dit was account 2.. het ging meer om die 1337 aan het eind.quote:
Dat verschil is nauwelijks merkbaar, zelfs niet met downloaden.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Zooo, mannetje van UPC eindelijk langsgeweest. Weer terug bij UPC nu, weg bij KPN. We hadden glasvezel maar volgens speedtest.net is mijn downloadspeed nu 112.54 mbps wat bij KPN 94.62 mbps was. Nu ben ik hier niet zo in thuis maar dit lijkt me beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Als ik alles verkoop komt er nog zo'n 250k bijquote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie heb zeker ook nog heel veel dure spelers?
Heb wel enorm ingeleverd op uploadsnelheid, van 91.93 mbps naar 6.24 mbps en latency van 9 naar 19, is dat slecht?quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat verschil is nauwelijks merkbaar, zelfs niet met downloaden.
Fixen op 99k die handel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij gaat nu nog steeds voor 85k
Ik zou je CB's in ieder geval omwisselen (linkspoot links, recthspoot rechts). Zijn er geen betere Franse silver spitsen?quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Anonymous61 het volgende:
neefje krijgt ramos in zn pack(gekocht) dan koop ik een psn card![]()
team nu
[ afbeelding ]
teams eerst
cavani uit pack maar team speelt niet lekker
http://www.futhead.com/14/squads/729862/
drogba baas maar met lukaku was niet zo...
http://www.futhead.com/14/squads/729868/
Je team speelt vast beter als je hem op Wefut.com maakt.quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Anonymous61 het volgende:
neefje krijgt ramos in zn pack(gekocht) vandaag psn card gehaald :S
team nu
[ afbeelding ]
teams eerst
cavani uit pack maar team speelt niet lekker
http://www.futhead.com/14/squads/729862/
drogba baas maar met lukaku was niet zo...
http://www.futhead.com/14/squads/729868/
Lacazette gold..quote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou je CB's in ieder geval omwisselen (linkspoot links, recthspoot rechts). Zijn er geen betere Franse silver spitsen?
Haten op Hans de Koningquote:
ik heb voor t eerst een frans silv teamquote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je team speelt vast beter als je hem op Wefut.com maakt.
Ja, doen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Confetti het volgende:
IF Isco of Iniesta als LAM bij een 4222?
N'Gog (al wordt hij elk jaar slechter)quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Lacazette gold..
http://www.futhead.com/14/players/117/david-trezeguet/
http://www.futhead.com/14/players/8951/thievy/
....
Rivierequote:Op maandag 30 september 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
N'Gog (al wordt hij elk jaar slechter)
quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog meer mensen die niet op de EA servers kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |