abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5992435
Iedereen zit nog te eten
  vrijdag 27 september 2002 @ 01:00:50 #2
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_5993439

Evi kan natuurlijk niet achterblijven:

vrijdag 27 september 2002 @ 01:08:48 #3
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_5993527
Hoe heet deze schone dame?

Sorry voor de belabberde kwaliteit. breedband is zwaar verstopt.]

vrijdag 27 september 2002 @ 01:25:48 #4
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_5993684
Evi heeft wel bi-sexuele neigingen. Ze zat topless (of naakt) in het bubbelbad tegen een ander meisje aan "te rijden" en haar in haar nek te zoenen. Deze liet zich dit welgevallen. Sorry geen screenshots.
  vrijdag 27 september 2002 @ 01:27:45 #5
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_5993700
Topless (als enige, de rest z'n zwemkleren nog aan)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 27 september 2002 @ 01:57:28 #6
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_5993869
Volgens mij is nu iedereen in het bad topless, vooral de heren...

Bijna iedereen zit in het bubbelbad en er klinkt muziek op de achtergrond: Rick Astley (Never gonna give you up) en de Blues Brothers (Need somebody). En er is een hoop drank. Tja... zo krijg je de sfeer er wel in.

En in NL???

vrijdag 27 september 2002 @ 02:03:52 #7
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_5993900
Lachuh! Ik wist niet zeker of Evi in het bubbelbad zat of dat zij juist degene was aan de rand van het bad met een badjas aan. Het laatste was het geval. Het andere donkerharige meisje (weet ik veel wie?) stapte uit het bad. De camera zoomde zó zichtbaar in op haar borsten. Was echt errug lachwekkend. Ze kennen daar geen enkele schroom, ook de regie niet, en zo hoort het ook!
  vrijdag 27 september 2002 @ 02:17:39 #8
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_5993960
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 02:03 schreef Jammie het volgende:
Lachuh! Ik wist niet zeker of Evi in het bubbelbad zat of dat zij juist degene was aan de rand van het bad met een badjas aan. Het laatste was het geval. Het andere donkerharige meisje (weet ik veel wie?) stapte uit het bad. De camera zoomde zó zichtbaar in op haar borsten. Was echt errug lachwekkend. Ze kennen daar geen enkele schroom, ook de regie niet, en zo hoort het ook!
Sorry, ik heb het bijbehorende screenshot net weggegooid. Evi's borsten kennen we nu toch wel? Maar je hebt gelijk, zo is hoe Big Brother ooit bedoeld is. Al versta ik er geen snars (lelijke taal bovendien). deze mensen hebben nog het idee met iets bijzonders mee te doen en geven zich (letterlijk) bloot. En dan heb ik niet alleen over het naakt en de sex. In Nederland is het concept allang uitgemolken. Het is allemaal al een keer geweest.
Mijn oplossing: sluit al die mensen in het Nederlandse BB-huis op in de bunker, haal de camera's weg (zonder ze dat te vertellen natuurlijk) en zendt de Hongaarse versie uit met ondertitels. Succes verzekerd!!!
pi_5997220
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 01:00 schreef NashNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Evi kan natuurlijk niet achterblijven:
[afbeelding]

Na bestudering van de stream ze doet het niet geeft kusjes op zijn buik.
Evi zal wel echt zijn geweest maar op dat moment bleef mijn stream hangen
pi_6011466
Verslag 28 september 02

Bijna iedereen heeft een ander haar kleurtje daar zijn ze de halve nacht mee bezig geweest. De massage bevalt iedereen goed want er wordt nog steeds druk gemasseerd. De rest van de nacht is rustig verlopen. Op een gegeven ogenblik zijn de dames in de slaapkamer er achter gekomen dat er achter de ramen cameras staan. Dus werd er druk naar de ramen gekeken door iedereen. Het ging als een lopend vuurtje door het huis want op een gegeven ogenblik stond iedereen wel voor een raam. Evi slaapt naakt en was nog even met haar zelf bezig ook al is het niet echt goed te zien. Maar het lijkt er wel op, de dames en de heren liggen nu gezellig bij elkaar. Er was iets van een ontbijt klaar gemaakt. Het valt mij wel op dat er erg kort wordt geslapen in het huis. Het is echt niet meer dan een paar uurtjes.

pi_6014597
verslag van 8:00 t/m 16:00

Iedereen heeft nog een groot deel van de ochtend in bed gelegen. In de loop van de middag is iedereen weer verder gegaan met het kleuren van de haren. Het ziet er allemaal gezellig uit. Vanavond is de grote avond er gaat er één het huis verlaten. Nog even de namen : Pongo (kale vent)
Zsanett (nep pijpactie) en Tara (stille griet). Ik hoop dat Zsanett nog even blijft het is een lekker heet ding waar je nog iets van kan verwachten.

pi_6017028
Tara gaat nu het huis verlaten jammer de tweede dame die vertrekt. Hoop niet dat het straks een homo-huis gaat worden.
pi_6017774
Na het vertrek van Tara is het erg rustig in huis. Volgens mij krijgen ze een nieuwe opdracht met een voetbalspel. Ik kan mij vergissen hoor maar ik zag dat ze ermee aan het spelen waren.
pi_6020313
Zit nu al meer dan een uurtje luisteren naar Andi en Zsanett. Regie volgens mij gebeurt er meer in het huis dan deze Hongaarslullende dames. Het begint een op Almere te lijken lullen lullen. Een beetje actie kan geen kwaad. Opstaan en iets gaan doen
pi_6032963
de laatste 24 uur is eigenlijk verschikkelijk saai om te volgen.
Er onstaan volgens mij twee stelletjes maar dit is verder even wachten.
Je weet nooit hoe dingen ontwikkelen in een huis
pi_6046947
De afgelopen nacht is er uitgebreidt met het voetbalspel gespeeld.
Rond een uur of 7 gingen de laatste naar bed. Hierdoor stond iedereen weer laat op. En tot ging de stream op zwart. De hele middag geen stream meer gehad. Ik hoop dat het nog gaat werken.
pi_6062352
Helaas zijn de streams voor ons Nederlanders nog steeds dood.
Dus volgen er geen verslagen meer tot de streams weer in leven komen.
Maar ik ben bang dat we de leukste tijd hebben gehad.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:33:15 #18
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_6063004
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_6095799
Op dit moment vind er eeen striptease plaats van een man plaats . hij staat helemaal bloot voor Andi en is wild aan het vrijen met andi. Het laatste stukje is opgenomen. Het is te hopen dat de erg meer gaat gebeuren. En dat gebeurt dus ook de volgende man houdt weer een striptease voor andi en ligt met haar droog te neuken. Hij staat met blote borst voor haar. Evi zit met de benen uitelkaar witte slip.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 03-10-2002 23:12]

pi_6099224
Hij zit op de schoot van andi. Ook nu weer een lekkere vrijpartij andi trekt de broek van de stripper na beneden en nu gaat de slip ook en weer een dikke zoen. Wachten op wie er nu weer komt
pi_6099318
De Camera staat vast je hebt maar 1 blik. Oke twee heren staan te dansen op muziek er gaat nog niks uit. 1 staat evi droog te neuken en de andere kan ik niet precies zien kwaliteit stream is niet echt goed.
De heren staan nu een slow dance uit te voeren. Er volgt een droog neuk partij tussen andi en vent en evi is ook wat aan het doen. evi kan haar handen weer niet thuis houden
pi_6099447
En toen was het afgelopen. Ben benieuwd hoe geil evi is geworden,
dat beloofd nog wat vanavond. De heren zijn weer terug en beginnen aan de volgende voorstelling alle dames zitten nu aan de mannen
het gaat er heet aan toe echt iets voor Nederland. De dames zaten erg bloot op de stoel
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:34:11 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6099492
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:31 schreef suikerberg het volgende:
De dames zaten erg bloot op de stoel
screenshotjes???
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6099544
Of Andi vandaag jarig is weet ik niet maar ze staat heel erg in de belangstelling. De rust is weer een beetje terug gekeert.
pi_6099569
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

screenshotjes???

Gaat niet, Ik heb er wel een filmpje van gemaakt, alleen kwaliteit is niet echt heel erg goed. Er wazig allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')