Vond dat een mooie scène, dat Walt besluit Jesse toch te redden nadat hij ziet hoe deze eruit ziet.quote:Op maandag 30 september 2013 15:30 schreef Apostrof het volgende:
Bedenk mij niet dat uiteindelijk Walt zijn leven heeft gegeven voor Jesse.
(hij zou sowieso doodgaan door de kanker, maar alsnog)
Tuurlijk is dat kreng dood. En de MythBusters hebben in hun Breaking Bad special wel laten zien dat er idd wel wat dingen in de serie zitten die eigenlijk niet kunnen. Maar boeien.quote:Op maandag 30 september 2013 15:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haha, je zou kunnen mierenneuken en zeggen dat ze niet dood kan zijn. Maar, ik denk dat de schrijvers van Breaking Bad wel bedoelen dat ze dood is. Dat soort kleine foutjes zie je vaker.
Kan je überhaupt hier in Nederland de barrel krijgen? Bol.com laat geen plaatje zien van de blu ray collectie.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar die alternate ending waar Vince Gilligan het over had.
Ik ga die barrel gewoon kopen.
Doe ik anders nooit, maar Breaking Bad heeft zo'n impact op me dat ik hem gewoon moet hebben.
Nee, verder kan alles echt hoor, net zoals Gus die half opgeblazen nog even de kamer uitliep en z'n das goed deed.quote:Op maandag 30 september 2013 15:32 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat kreng dood. En de MythBusters hebben in hun Breaking Bad special wel laten zien dat er idd wel wat dingen in de serie zitten die eigenlijk niet kunnen. Maar boeien.
Ik heb hem al besteldquote:Op maandag 30 september 2013 15:32 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Kan je überhaupt hier in Nederland de barrel krijgen? Bol.com laat geen plaatje zien van de blu ray collectie.
Maar dat kan ook gewoon. Net als wanneer je bij een kip z'n kop er af hakt dat ie dan nog even doorrent en dan pas dood neervalt.quote:Op maandag 30 september 2013 15:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, verder kan alles echt hoor, net zoals Gus die half opgeblazen nog even de kamer uitliep en z'n das goed deed.![]()
Precies, boeien. Maar ik vond het wel leuk om het even te opperen.
quote:Op maandag 30 september 2013 15:41 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Maar dat kan ook gewoon. Net als wanneer je bij een kip z'n kop er af hakt dat ie dan nog even doorrent en dan pas dood neervalt.
Je linkt werkt niet helemaal, maar op bol.com kan ik ook alleen maar de dvd-versie vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 15:32 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Kan je überhaupt hier in Nederland de barrel krijgen? Bol.com laat geen plaatje zien van de blu ray collectie.
Fried chicken, welteverstaan.quote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Are you calling me chicken?"
Je zag hem geraakt worden toen hij op de vloer lag.quote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef habitue het volgende:
Hoe werd Walt geraakt in zn buik dan. Hij lag op de vloer met Jesse.
Volgens mij een afgeketste kogel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef habitue het volgende:
Hoe werd Walt geraakt in zn buik dan. Hij lag op de vloer met Jesse.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)-5/9200000020077517/quote:Op maandag 30 september 2013 15:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je linkt werkt niet helemaal, maar op bol.com kan ik ook alleen maar de dvd-versie vinden.
Ahquote:Op maandag 30 september 2013 15:48 schreef Apostrof het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)-5/9200000020077517/
Homoquote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ben ik de enige die moest huilen op het einde?
quote:Op maandag 30 september 2013 15:23 schreef FredVleespet het volgende:
[..]Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.quote:Op maandag 30 september 2013 15:51 schreef Oidipous het volgende:
Even allemaal naar onderstaande samenvatting kijken van seizoenen 1 t/m 5.1.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |